Katsotko miun kanssa Taru sormusten herrasta: Kuninkaan paluun tänä iltana? :3
Paras leffa trilogiassa, mut miun lemppari Kaksi tornia menee edelle. Alkaa 21:00 AVAlla. :) M25
Kommentit (27)
Siihen on juntattu yli tunti mainoksia. Huh, huh. Hyvä elokuva kuten edelliset kaksi osaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin kyllä muuten, mutta minulla ei ole telkkaria :( Ei taida löytyä suoratoistopalveluistakaan.
Harmi ku siul ei televisiota. :/ Eikö Maikkarin sivuilta näe? :o Joha o outoa. M25
Vierailija kirjoitti:
Siihen on juntattu yli tunti mainoksia. Huh, huh. Hyvä elokuva kuten edelliset kaksi osaa.
Onhan tuo trilogia tullut katsottua se sata kertaa, mut siinä o erillaine tunne, ku se tulee televisiosta. :) Mainoksilla pystyy liikkumaan. M25
Vierailija kirjoitti:
Jos tuut sylkkyyn katsomaan.
M45
Aina oon valmis tulee sylkkyyn! :D M25
Laitan päälle tv.n, mutten tiedä jaksanko katsoa - olen nähnyt nuo niin moneen kertaan, myös aikoinaan leffateatterissa.
Mukavaa leffailtaa kaikille kuitenkin :)
En, koska kirjotat "miu" ja ":3". Katso keskenäsi.
Eikö noista elokuvista voisi tehdä heteroillekin sopivia versioita.
Nähty miljoona kertaa ja bluray löytyy hyllys...
Katsoisin jos omistaisin tv:n. Tosin katsoin tuon netissä kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Laitan päälle tv.n, mutten tiedä jaksanko katsoa - olen nähnyt nuo niin moneen kertaan, myös aikoinaan leffateatterissa.
Mukavaa leffailtaa kaikille kuitenkin :)
Kiitos. :) Ja hyvää illan jatkoo sinne! :) M25
MMS85 kirjoitti:
Oonko mie ny ainoo, jolle o melkein juhlaa ku nuo tulee televisiosta? :D Löytyy noi multakin monena eri versiona hyllystä, mut onhan se eri asia katsoo televisiosta. Onhan? :o M25
Vierailija kirjoitti:
MMS85 kirjoitti:
Oonko mie ny ainoo, jolle o melkein juhlaa ku nuo tulee televisiosta? :D Löytyy noi multakin monena eri versiona hyllystä, mut onhan se eri asia katsoo televisiosta. Onhan? :o M25
Onhan se. Katsotaan yhdessä, omissa kodeissamme, mutta toisistamme tietoisina.
Teetkö evästä?
Kaikki ne pitää katsoa samana päivänä jos haluaa ne elokuvat katsoa.
Miksi noi osat tulee aina ihan randomisti telkkarista? Nytkään ei ole viime viikkoina näkynyt niitä kahta ekaa osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MMS85 kirjoitti:
Onhan se. Katsotaan yhdessä, omissa kodeissamme, mutta toisistamme tietoisina.
Teetkö evästä?
Kyllä. Teen leivät valmiiksi ja laitan jääkaappiin. Teetä ehdin mainoksilla laittaa. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Miksi noi osat tulee aina ihan randomisti telkkarista? Nytkään ei ole viime viikkoina näkynyt niitä kahta ekaa osaa.
AVAlta tuli samaan aikaan edellisinä lauanta iltoina ne kaksi ekaa. :) M25
Juomapeli Kuninkaan Paluusta. Aina kun Frodo sanoo JOTAIN MUUTA muuta kuin ”Sam!” pitää nauttia 2 CL tiukkaa viinaa.
Kokeilkaapa. Saatatte yllättyä että olette täysin ajokunnossa lopputekstien kohdalla.
Katsoisin kyllä muuten, mutta minulla ei ole telkkaria :( Ei taida löytyä suoratoistopalveluistakaan.