Miksi kaikki nykyteinitytöt näyttävät 80-luvun hevareilta?
Kommentit (32)
Minä ainakin näytän kasarihevarilta, koska lempibändini on syntymästäni asti ollut Iron Maiden. Muita bändejä joita kuuntelen on mm Rainbow, Judas Priest ja Deep Purple. Eli jotkut voi ihan tykätä sen ajan musiikistakin, ja ottaa sieltä inspiraatiota.
N17
Ette ole vieläkään tainneet ymmärtää että se muoti kulkee sykleissä tietyn ajanjakson välein. Mikäköhän on seuraava virtaus?
Puhutko 80-luvun tukkahevistä - onko tupeeraukset täällä taas!?!?
Vierailija kirjoitti:
Ette ole vieläkään tainneet ymmärtää että se muoti kulkee sykleissä tietyn ajanjakson välein. Mikäköhän on seuraava virtaus?
Ja kaikki teinit luulevat keksineensä sen ihan ite.
Mut toisaalta, aina siihen tyyliin tulee jotain uutta ja esim kasarilla eläneet voi huutaa, et ikinä ei tuon tyyppinen pitänyt tuollaisia vaatteita, ne kuului ihan toisille tyypeille.
Malliesimerkki tällaisesta yhdistelmästä oli tietysti 80-luvulla Agents, joka yhdisti musiikissaan 60-luvun vihollisleirit - tangoväen ja rautalankaväen siis iskelmän ja rockin. Ei, ei, ei huusivat puritaanit, mutta siitä syntyi yksi 80-luvun soundeista.
Voi kun nykyteinipojatkin näyttäisivät 80-luvun hevareilta..voisi huokailla nuoruuden ihastusten perään kun kulkisivat farkkuliiveissään hiukset hulmuten. Reteä niittivyö ja ranneke kruunaisivat tädin nuoruusmuistelot.
Täti itsehän kulkee nykyään surutta tuulipuvussa.
Katselin nuorta naista metrossa ja hän näytti pukeutumiseltaan ja hiuksiltaan versioltani, kun olin jotain 13-15. Olen nyt 54.
Vierailija kirjoitti:
Katselin nuorta naista metrossa ja hän näytti pukeutumiseltaan ja hiuksiltaan versioltani, kun olin jotain 13-15. Olen nyt 54.
https://www.vam.ac.uk/articles/introducing-mary-quant
Muistatko mustat huulipunat ja kynnet?
Täti45v kirjoitti:
Voi kun nykyteinipojatkin näyttäisivät 80-luvun hevareilta..voisi huokailla nuoruuden ihastusten perään kun kulkisivat farkkuliiveissään hiukset hulmuten. Reteä niittivyö ja ranneke kruunaisivat tädin nuoruusmuistelot.
Täti itsehän kulkee nykyään surutta tuulipuvussa.
Äläs nyt, ne 80-luvun pojat kulkevat nyt perholiiveissään.
Miksi mä en näe mitään kasarilookkisia missään? Mikä kasarista on nyt sit muotia?
Kaikilla nuorilla naisilla on samanlainen pitkä tukka keskijakuksella.
Todella hyvä tyyli nykyajan nuorilla, pakko myöntää. Erityisesti tytöillä. Eteenpäin on menty.
Mikä teinipoikien tyyli nykyään on? Eivät ainakaan hevareilta näytä?
Mä en kestä niitä löysiä pussihousun mallisia farkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla nuorilla naisilla on samanlainen pitkä tukka keskijakuksella.
Tai vastaavasti huolittelematon lyhyt polkka, jossa ehkä joku pieni hiustöyhtö on nostettuna ylös hiusdonitsilla.
Isäni sanoi minua hiljattain hevilikan näköiseksi... ajattelin että mitä ihmettä. :’D
Se ero tässä minusta on menneisiin vuosikymmeniin, että nyt tuo nuorison tyyli on seksittömyyden huippu. Ennen nuoret ovat korostaneet seksikkyyttään, mutta nyt tuo tyyli on kaukana siitä. Ihan ok, ettei esitellä itseään jatkuvasti.
Ne luulee keksineensä jotain uutta ja ihmeellistä. Niinkuin mekin silloin kasarilla luultiin.