Mies vaihtoi 20 v nuorempaan
Olen nelikymppinen nainen. Aina panostanut suhteeseen. Olen hyvä kokk ja sporttinen. Pitänyt yllä hoikkaa, sporttista kehoa. Pukeutunut naisellisesti,pitkä tukka.
Seksuaalisesti avoin, aloitteellinen ja mm. Tykännyt peppuseksistä ja nielemisestä suuseksistä. Olen aina ollut avoin seksssä:)
Ja hyvä kokki; osaan tehdä hyviä ruokia ja hemmotella ruoalla.
En nalkuta, olen kiltti ja nöyrä nainen.
Ja silti mies vaihtoi minut 20 vuotta nuorempaan. Täm ä tuntuu katkeralta/ vaikka 100% panostin ei mies tät arvosta. Luulin toisin.
Kommentit (42)
Ehkä hän ei halunnut kynnysmattoa.
Mitä vähemmän panostaa, sitä enemmän ne tykkää. Tiiäptä ens kierroksella.
Mistä päin Suomea olet? Kuulostat kiinnostavalta.
Voi, voi. Se toinen oli varmaan tuota kaikkea myös ja lisäksi nuori ja hehkeä. Semmoista se on.
Ok. Aloitan siis uuden elämän ja olen mahdollisimman vaativa???
Ehkä mies halusi vain kirjoitustaitoisen naisen.
Hyvä kun pääsit eroon. Panosta tästälähtien itseesi, äläkä toisiin. Löytyy ihan varmasti tasa-arvoinen suhde noilla spekseillä. Jotkut miehet arvostavat sellaista.
Yli 10v itseään vanhempiin miehiin sekaantuvat naiset ovat aina joko enemmän tai vähemmän mt-ongelmaisia. Ja uskokaa pois, olen itse 19v nainen.
Olen hyvin sporttinen , mikä näkyy kropassa. Ja DD-kupin rinnat. El puäystyt, ja isot.
Treenaan 10 tuntia viikossa. Joten se näkyy.
Olen vain aloitan tässä. Mulla lisäksi vielä Baby face juttu painolastina. Näin onå
Itsekkin löysin juuri 19vuotta vanhemman seksikumppanin. Ai että sitä menoa kun itte määrää tahdin ja määrän ja toinen ottaa kaiken vastaan innoissaan mitä on tulossa
Eiku nuoremman. Itse olen 19vuotta vanhempi
Vierailija kirjoitti:
Yli 10v itseään vanhempiin miehiin sekaantuvat naiset ovat aina joko enemmän tai vähemmän mt-ongelmaisia. Ja uskokaa pois, olen itse 19v nainen.
Sinä olet ikis ja sinun pitäisi kiinnittää huomiota mielesi terveyteen.
Mutta sinä raukka et sitä tajua.
Jankutat vaan samaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ikis ja sinun pitäisi kiinnittää huomiota mielesi terveyteen.
Mutta sinä raukka et sitä tajua.
Jankutat vaan samaa koko ajan.
Hae apua tuohon sun vainoharhaisuuteen. Olet yhtä sairas kuin Ikis.
Pahoittelut meidän miesten puolesta. Nyt on tapahtunut väärin.
kirjoitti:
Olen hyvin sporttinen , mikä näkyy kropassa. Ja DD-kupin rinnat. El puäystyt, ja isot.
Treenaan 10 tuntia viikossa. Joten se näkyy.
Olen vain aloitan tässä. Mulla lisäksi vielä Baby face juttu painolastina. Näin onå
Ota vähän lisää viiniä. Kyllä se siitä.
Jos kyse onkin mitä pään sisällä liikkuu. Halusi uuden perheen/ lapsilleen nuoren äidin?
Saat sinäkin hyvin helposti itseäsi 20 v nuorempaa seuraa Tinderistä (jos kerrot että olet kiinnostunut nuorista miehistä). Tai baarista. Kokemusta on. T. N51
Elämä on.