Meghan tahtoo USAn predidentiksi
Kommentit (16)
Ihan mahdollista. Kanye Westkin tähtää samaan.
Varmaan kummallakin on mielessään jo seuraavat, vuoden 2024 vaalit. Tai onhan heillä aikaa myöhemminkin skabata.
Niinistön jälkeen Cheekistä Suomen seuraava pressa?
Varmaan tähtääkin, suuruudenhullu kun lienee.
Vierailija kirjoitti:
En usko tuohon juttuun.
Eikä hänellä ole mitään mahiksia ko virkaan. Häneltä puuttuu likability kokonaan. Siis se tekijä joka saisi jonkun äänestämään häntä.
Miten ihmeessä kukaan voisi kuvailla Trumpia tai Bideniä termillä "likable". Itse arvelen, että rouvalta puuttuu täysin reality check siitä millaista on yrittää päästä kyseiseen luottamusasemaan, ja mitä se itse työ on. Ei taida olla ihan sellaita "ihanaa, mä päätän nyt kaikesta, pidän innostavia puheita vähemmistöjen oikeuksista, esiinnyn telkussa ja käyn välillä vaikka muotinäytöksiä katselemassa ja semmosta".
Vierailija kirjoitti:
En usko tuohon juttuun.
Eikä hänellä ole mitään mahiksia ko virkaan. Häneltä puuttuu likability kokonaan. Siis se tekijä joka saisi jonkun äänestämään häntä.
Vähän niinkuin Ronald Reaganilta. Usan kansa osaa yllättää.
USA kyllä porskuttaa, olipa pressana kuka hyvänsä suurin piirtein järjissään oleva ihminen. Meghan menisi siinä missä joku muukin.
Jokin todellinen diktaattoriluonne voisi olla jo toinen juttu.
Mieluummin Meghan kuin Kanye West!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuohon juttuun.
Miten ihmeessä kukaan voisi kuvailla Trumpia tai Bideniä termillä "likable". Itse arvelen, että rouvalta puuttuu täysin reality check siitä millaista on yrittää päästä kyseiseen luottamusasemaan, ja mitä se itse työ on. Ei taida olla ihan sellaita "ihanaa, mä päätän nyt kaikesta, pidän innostavia puheita vähemmistöjen oikeuksista, esiinnyn telkussa ja käyn välillä vaikka muotinäytöksiä katselemassa ja semmosta".
Meghanilla on ihan sama ongelma kuin Hilarylla.
Hän ei herätä miellyttäviä tunteita.
Sitten taas Michelle Obama herättää.
Kyllä Trumpikin parhaansa tekee, että olisi diktaattori.
Liekö sitten näyttelee kaikenlaista, että ihmiset pitäisivät häntä tyhmänä, mutta todellisuudessakin onkin hoksaavaa ja osaava kaveri.
Vierailija kirjoitti:
En usko tuohon juttuun.
Trumpillako sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuohon juttuun.
Vähän niinkuin Ronald Reaganilta. Usan kansa osaa yllättää.
Ronald oli movie star. Komea sankariroolien vetäjä.
Meghan ei ole kumpaakaan. Hän vain meni naimisiin.
Teitä johdetaan harhaan. Meghan on ainoastaan kehottanut amerikkalaisia äänestämään tulevissa vaaleissa —> Meghan haluaa Yhdysvaltojen presidentiksi?? En ymmärrä miten itse jutun sisällöstä saadaan vedettyä tuollainen otsikko 😂😀😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuohon juttuun.
Trumpillako sitten on?
Selkeästi jonkun mielestä on.
Trump vain näyttelee tyhmää?
Minkä näyttelijän maailma on hänessä sitten menettänytkään!
Yhtä hyvän kuin keisari Nerosta, joka hallitsi Roomaa vuosina 54–68:
En usko tuohon juttuun.