Kalastajan vaimon norjalainen vastine: jalkapalloilijan vaimo
Kohukuva 4 päivää synnytyksen jälkeen.
http://www.iltalehti.fi/nainen/2013120217788052_na.shtml
Blogi http://fotballfrue.no/
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:35"]
Olisi kiva tietää paljon lapsi painoi syntyessään.
[/quote]
Ole naika varma, että on ollut liian pieni. Näin näille aina käy jotka riutuvat nälässä raskausajan.
öö miten kalastaja ja jalkopalloilija ovat vertailukelpoisia :-o
ap:lla ei taida oikein lanttu leikata
Eikö hänellä tule jälkivuotoa? Ainakin meilläpäin ei saanut käyttää tappoina heti synnytyksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 11:18"]
Eikö hänellä tule jälkivuotoa? Ainakin meilläpäin ei saanut käyttää tappoina heti synnytyksen jälkeen.
[/quote]
Kirottu iRakkine: tarkoitin tamponia.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 10:16"]
Palsta Valaat täällä kadehtii :=DDDDDDDDDDD
[/quote]
Näytäpä yksi kadehtimisviesti?
Yllättävän nopeesti kohtu supistunut? Mun vatsa pömpötti vielä reippaasti 4 päivää synnytyksestä.
Niin kadehtii...Tunnen oikeastikin yhden naisen, joka oli yhtä timmissä kunnossa kolmannen lapsen synnytyksen jälkeen.
Sain itse samoihin aikoihin esikoiseni ja mahani oli lähes yhtä suuri ennen ja jälkeen synnytyksen.
[/quote]
Ai helvetti kun on kaunis, pitkät raajat, symmetriaa ja seksiä. Tuollaisella kropalla ei tarvitse töissä käydä, raha tulee tuollaisen kropan ja kasvojen luokse ihan automaattisesi.
Ainoat ikävät kommentit, joita olen lukenut, ovat juuri niitä, että keskiverto synnyttänyttäneen näköistä haukutaan valaaksi ja ylipainoiseksi ja itsestään huolta pitämättömäksi? Tuota silikonibarbia kehutaan ympäri nettiä?
[/quote]
Ja taas tyypillinen tylsä palstailkeily. Ihmettelin jo aiemmin jossain ketjussa, että eikö nämä ole jo aika vanhanaikaisia ja väsyneitä. Miten jaksat aina samat ilkeilyt kirjoittaa joka ketjuun.
Tunnen lähinnä myötähäpeää enää tätä kirjoittajaa kohtaan, joka näin rakentavia viestejä käy kirjoittelemassa päivät pitkät ketjuihin.
Mulla myös maha "litistyi" heti synnytyksen jälkeen. Kun mies kävi laitoksella, ihmetteli mulle, että "koska noi muut huonekaverit synnyttää" onneksi ei mennyt möläyttämään sitä muille! Mies ei tiennyt, että toisilla mahat palautuu hitaammin.
Siis kadehtiiko oikeasti joku tällaista elämää. Mimmi on 26 ja kun katsoo noita synnärikuviakin, niin kai sitä nyt jokainen tajuaa, että kuvat on otettu ihan poseeraten. Photoshop on myös hyvä olemassa.
Lisäksi kuka uskoo, että elämä on tällaista kimallusta ja hymyä juuri oikeasta kuvakulmasta.
No toki, jos joku haluaa elämästään tällaisen login perustaa ja elantonsa tienata sillä, niin sitten voi olla kateellinen.
Mutta..olen kyllä ihan tyytyväinen tavalliseen elämääni, missä miehellä unohtui kamerakin synnärillä taskuun, kun vauvalla oli napanuorassa solmu ja se oli kaulan ympärillä. Vähän olisi olleet ripsivärit pitkin naamaa, kun itkin niin hurjasti, kun vauvaa kiidätettiin teholle.
Kun mietin tarkkaan, kumman elämän haluaisin, niin ottaisin ehdottomasti omani. Vauvani selvisi hyvin synnytyksestä ja saatiin sitten jopa se äiti-vauva kuvakin jossain vaiheessa otettua, kun muistettiin, missä kamera on
Hehe, nuo synnärikuvat oli jotenkin huvittavia kyllä. Aika karikatyyrimäinen blogit vs. todellisuus -vastakkainasettelu: Blogissa synnytyskin on kaunis ja herkkä tapahtuma, vauva putkahtaa maailmaan hups vaan, seesteisen ammeposen ja äippä-vauva-posen välissä. Todellisuudessa äiti yleensä valittaa tuskissaan, alapäätä räplää useampi käsipari, verta ja ulosteita on joka paikassa, liha repeää ja tahmainen, sinertävä lapsi pusketaan työllä maailmaan.
Aatelkaapa, mikä kolaus naiselle olisi, jos jalkapalloilija jää kiinni tavallisen naisen panemisesta.
Saattais maailma romahtaa. Jotenkin en usko, että tuon näköinen mies on uskollinen.
22:lle, jos luet jalkapallorouvan synnytyskertomuksen, niin kyllä aika realistisesti ja yksityiskohtaisesti kuvaa siinä synnytystä, ponnistusvaiheen rankkuutta, kamalia kipuja ja sitä miten oli jo antaa periksi kun luuli kuolevansa. Kuvat ovat seesteisempiä ja kieltämättä kiiltokuvamaisia.