Jos täällä on joku ennustaja?
Katsoisitko näkyykö elämääni mitään mukavaa? Viimrinen vanhemmistani kuoli juuri ja elämä on muutenkin ankeaa. Rakkautta ei ole ja murheita on riittänyt. Olen vaalea.
Kommentit (10)
Näen, että tapaat isoGullisen rakastaja lähiaikoina.
Näen kaupan suuren valikoiman värejä purkeissa purat itsesäälisi värjäämällä hiuksesi jota kadut hetkeä myöhemmin wc-paperisi on myös vähissä ja uhkaa loppua
Vierailija kirjoitti:
Palveluksessanne.
Kaikki kääntyy pian parhain päin. Aurinko sarastaa jo taivaanrannassa. Kenties jo pian nukut lusikassa uuden rakkaasi kanssa.
Hei kiitos, näätkö tuntomerkkejä? Minulla on yksi mielessä eikä kukaan muu kelpaa..
Ankea elämä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palveluksessanne.
Kaikki kääntyy pian parhain päin. Aurinko sarastaa jo taivaanrannassa. Kenties jo pian nukut lusikassa uuden rakkaasi kanssa.
Hei kiitos, näätkö tuntomerkkejä? Minulla on yksi mielessä eikä kukaan muu kelpaa..
Tunnistat hänet isosta gullista.
Sinulle on tulossa nyt uusia tuulia elämään. Vanha kuolee, jotain myönteistä nurkan takana. Rakkaus?
Sitä myötä myöhemmin perheen perustaminen? Kohtalo johdattaa, lähde sponttaanisti liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Ankea elämä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palveluksessanne.
Tunnistat hänet isosta gullista.
ei pidä paikkansa. Pieni tai keskinkertainen giguli hänellä on.
Ennustukset on ihan täyttä humpuukia. Itse sinä tiesi ja elämäsi rakennat. Ota ohjat vain käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on tulossa nyt uusia tuulia elämään. Vanha kuolee, jotain myönteistä nurkan takana. Rakkaus?
Sitä myötä myöhemmin perheen perustaminen? Kohtalo johdattaa, lähde sponttaanisti liikkeelle.
Kiitos❤
Palveluksessanne.