Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos täällä on joku ennustaja?

Ankea elämä
26.09.2020 |

Katsoisitko näkyykö elämääni mitään mukavaa? Viimrinen vanhemmistani kuoli juuri ja elämä on muutenkin ankeaa. Rakkautta ei ole ja murheita on riittänyt. Olen vaalea.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluksessanne.

Kaikki kääntyy pian parhain päin. Aurinko sarastaa jo taivaanrannassa. Kenties jo pian nukut lusikassa uuden rakkaasi kanssa.

Vierailija
2/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen, että tapaat isoGullisen rakastaja lähiaikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kaupan suuren valikoiman värejä purkeissa purat itsesäälisi värjäämällä hiuksesi jota kadut hetkeä myöhemmin wc-paperisi on myös vähissä ja uhkaa loppua

Vierailija
4/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palveluksessanne.

Kaikki kääntyy pian parhain päin. Aurinko sarastaa jo taivaanrannassa. Kenties jo pian nukut lusikassa uuden rakkaasi kanssa.

Hei kiitos, näätkö tuntomerkkejä? Minulla on yksi mielessä eikä kukaan muu kelpaa..

Vierailija
5/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankea elämä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palveluksessanne.

Hei kiitos, näätkö tuntomerkkejä? Minulla on yksi mielessä eikä kukaan muu kelpaa..

Tunnistat hänet isosta gullista.

Vierailija
6/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on tulossa nyt uusia tuulia elämään. Vanha kuolee, jotain myönteistä nurkan takana. Rakkaus?

Sitä myötä myöhemmin perheen perustaminen? Kohtalo johdattaa, lähde sponttaanisti liikkeelle.

Vierailija
7/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankea elämä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palveluksessanne.

Tunnistat hänet isosta gullista.

ei pidä paikkansa. Pieni tai keskinkertainen giguli hänellä on.

Vierailija
8/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan puoleen käänny

Vierailija
9/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustukset on ihan täyttä humpuukia. Itse sinä tiesi ja elämäsi rakennat. Ota ohjat vain käsiin.

Vierailija
10/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on tulossa nyt uusia tuulia elämään. Vanha kuolee, jotain myönteistä nurkan takana. Rakkaus?

Sitä myötä myöhemmin perheen perustaminen? Kohtalo johdattaa, lähde sponttaanisti liikkeelle.

Kiitos❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän