Oletko käynyt lukion, amiksen vai et kumpaakaan?
Kommentit (23)
Puuttuu vaihtoehto jos onkin käynyt molemmat. Itsellä siis lukio ja kaksi ammattikoulua käytynä.
Hahaa. Mullakin on Lukio ja kaksi amista. En työskentele kummasskaan amis ammatissani. Olen siivooja nykyisin.
Molemmat. Ensin lukion, myöhemmin ammattikoulun. Näiden jälkeen vielä kaksi muutakin tutkintoa. Oppia ikä kaikki. 😊
Kävin amiksen ja lukion samaan aikaan. Sen jälkeen 2 ammattitutkintoa töiden ohessa ja nyt AMK töiden ohessa. Tykkään opiskelusta :)
Vierailija kirjoitti:
Molemmat. Ensin lukion, myöhemmin ammattikoulun. Näiden jälkeen vielä kaksi muutakin tutkintoa. Oppia ikä kaikki. 😊
Eivät lukio ja ammattikoulu ole mitään tutkintoja.
Kävin lukion kokonaan. Amista jaksoin puoli vuotta ja sitten opettajat ehdottivat, että lopettaisin sen, kun ei opinnoistani tullut mitään. Tulipa opittua, ettei se amiskaan niin helppoa ole.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt kumpaakaan.
MENE TÖIHIN!!!!!
En kumpaakaan ja vakituisessa työsuhteessa olen alalla mikä ei vaadi koulutusta.
Olen käynyt kummatkin. Ammattikoulusta on kaksi tutkintoa eri aloilla joista jälkimmäisellä työskentelen. En kyllä aio tätä työtä tehdä eläkeikään asti.
Mäkin oon käynyt molemmat. Sekä myös yliopiston.
Peruskoulun jälkeen kävin lukion sen jälkeen olin vuoden töissä, jonka jälkeen amk minkä jätin kesken ja sitten 27 -vuotiaana amiksen.
En kumpaakaan, kävin kauppaopiston muutaman työvuoden jälkeen.
Molemmat ja siihen päälle. Opiskelut jatkuvat edelleen.
Lukio, amis, AMK x2, yliopisto. Opiskelu on ihanaa :)
Itse olen peruskoulupohjalta vaativassa asiantuntijatyössä, kuten miehenikin ja lapsetkin. Aikaa meillä ei ole kuin työntekoon ja luonnollisesti emme pidä sairauslomia.
Olen käynyt molemmat.