Mielipide eroja miehen kanssa
Riidellään avopuolisoni kanssa yleensä ihan tyhmistä asioista, harvoin onneksi.
Tämän päiväinen riita toi taas esille vanhoja samoja asioita, joihin ei tunnut tulevan muutosta..
Omalta osaltani siis koen, että en saa mieheltäni kehuja tarpeeksi usein, hän ei kerta kaikkiaan osaa sanoa kauniiksi, tai että olen tärkeä, tai että hän rakastaa minua.
Tiedän kyllä että näin on, hän sanoo että ei ole tottunut sanomaan eikä koe itse sitä niin tärkeäksi.
Arjen normaaleja huomiointeja saan kyllä mistä olen tyytyväinen.
Olisi vain mukava joskus kuulla omalta puolisolta kehuja ja muistutuksen siitä että olen tärkeä.
Toinen asia on vähäinen seksielämämme, hän ei tosin koe sitä samalla tavalla. Arki on kiireistä hänen osaltaan ja usein siis hänen ei vain tee mieli/"ei ehdi"..
Muuten suhteemme on erittäinkin kunnossa!
Hmm.. Mielipiteitä? Kuinka voisin oppia "hyväksymään"?
Kommentit (6)
Entä sitten jos totuus on se, että hän rakastaa sinua aivan muista syistä eikä ulkonäkösi vuoksi? Ehkä sinä et olekaan hänen mielestään kaunis.
Rauhoitu vähän ja usko itseesi. Ei kukaan jaksa toista koko aikaa kehua ja kiitellä, ja jos jaksaa, ei sitä jaksa kuunnella. Anna miehesi olla oma itsensä ja yritä sinä saada itsetuntosi nousemaan edes piirun verran. Älä nalkuta miehellesi, älä korosta itseäsi jatkuvasti ja kerjää kuin spanieli hyväilyjä ja huomiota. Karmeaa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 20:26"]
Rauhoitu vähän ja usko itseesi. Ei kukaan jaksa toista koko aikaa kehua ja kiitellä, ja jos jaksaa, ei sitä jaksa kuunnella. Anna miehesi olla oma itsensä ja yritä sinä saada itsetuntosi nousemaan edes piirun verran. Älä nalkuta miehellesi, älä korosta itseäsi jatkuvasti ja kerjää kuin spanieli hyväilyjä ja huomiota. Karmeaa.
[/quote]
Näimpä, puhut ihan asiaa! Saat sen kuulostamaan niin helpolta.. Tuollain sen pitäisikin mennä, vielä kun pääsisin siihen pisteeseen :)
ap
Oletko minä? Juuri käytiin vähän saman tyylinen keskustelu oman miehen kanssa. Ei mulla muuta.