Hotellilta tuli sitten jälkeen päin 2 400 euron lasku, maksaisitko?
Kommentit (42)
Ukko37 kirjoitti:
Varaan sviitin aina luottokortilla, veloittavat suoraan sieltä, eikä tarvi lapsellisia kerjuuviestejä lähetellä.
Laita luottokorttisi numero, niin minäkin veloitan muutaman tonnin suoraan sinulta kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
Voi vi ttu nuo on perseestä. Kerran omenahotellissa naapurihuoneessa porukka soitti musaa keskellä yötä, niin portsari tuli minun ovelle valittamaan ja siitä tuli 60e lasku
Et sitten osannut sanoa että väärä ovi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vi ttu nuo on perseestä. Kerran omenahotellissa naapurihuoneessa porukka soitti musaa keskellä yötä, niin portsari tuli minun ovelle valittamaan ja siitä tuli 60e lasku
Sanoin, muttei auttanut. Maksoin lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin, muttei auttanut. Maksoin lopulta.
Kunnon turbo lammmas. Toivottavasti se naapuri huoneen porukka huutisteli sulle ihan kunnolla.
Olenkin ihmetellyt, mihin sitten-hullu on hävinnyt! No löytyihän se taas.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin ihmetellyt, mihin sitten-hullu on hävinnyt! No löytyihän se taas.
Tai sitten se on vain ihan yleinen sana kielessämme?
Ap on itse väsännyt koko viestin. Noin kökköä viestiä en hetkeäkään usko Clarionin edustajan kirjoittamaksi.
Mikähän oli lähettäjän osoite? Hotellista ei varmana tuollaisia kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Ap on itse väsännyt koko viestin. Noin kökköä viestiä en hetkeäkään usko Clarionin edustajan kirjoittamaksi.
Tai sitten joku respahoro kirjoittanut tuon
Mulla ilmoitti tietokone vaarallisesta yhteydestä, kun avasin linkin.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Varaan sviitin aina luottokortilla, veloittavat suoraan sieltä, eikä tarvi lapsellisia kerjuuviestejä lähetellä.
Laita luottokorttisi numero, niin minäkin veloitan muutaman tonnin suoraan sinulta kysymättä.
Et sä sillä pelkällä numerolla mitään pysty veloittamaan, Urpo.
Soitin hotellille ja sanoivat ettei heillä ole asiasta mitään tietoa. Sanoivat kuitenkin, että sähköpostiosoite, josta viesti on tullut, näyttää olevan aito.
Jatkavat asian selvittelyä huomenna.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Soitin hotellille ja sanoivat ettei heillä ole asiasta mitään tietoa. Sanoivat kuitenkin, että sähköpostiosoite, josta viesti on tullut, näyttää olevan aito.
Jatkavat asian selvittelyä huomenna.
Ap
Jaha asia menee yhä oudommaksi
Siis kun ulkomaisia tuttuja kävi. Täytyy ottaa niihin yhteyttä, että maksaa laskunsa.
Zinc
”Hei. Kiitos viestistänne. Lasku on aiheeton. En ole aiheuttanut kyseisiä vahinkoja. Hyvää syksynjatkoa toivottaen,”