Mitä miehet ajattelette kaverittomasta naisesta?
Haluaisitteko parisuhdetta sellaisen naisen kanssa, jolla ei ole juurikaan ystäviä tai kavereita?
Kommentit (52)
Positiivinen asia. Ei tarvi jatkuvasti pyöriä kissanristiäisissä
mies52v
Ei vaikuta mitenkään naisen kiinnostavuuteen.
Ennakkoluuloja se voi herättää jos saa tietää kaverittomuudesta ennen kuin on tavannut naisen. Mutta sen jälkeen kun tutustunut naiseen, ei muuta mitään jos saa tietää ettei tällä ole kavereita.
Riippuu mistä johtuu. Ekana tulee mieleen sosiaalisten taitojen puute, jolloin en seurustelisi.
Minulla on joskus ollut kavereita, mutta jotenkin ne on jäänyt, eikä oikein enää kiinnosta uusia hankkia. Onko se nyt niin paha juttu? Mies on ja lapset. Töissä näen työkavereita, mutta ei kiinnosta heidän kanssaan vapaa-aikaa viettää. Yksi yhteinen ystäväperhe meillä on, joita silloin tällöin tavataan. Mitään omia naiskavereita, joiden kanssa vaikka menisi baariin ja shoppailemaan, minulla ei ole ollut vuosiin. Ei vaan enää kiinnosta.
Ei ihmisillä ole kavereita, koirilla on ihmiskavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritsisi pätkän vertaa, paitsi jos syynä on esim. eristäytyvä/sulkeutuva persoonallisuus niin kyllä sitten on turn-off
Itse haluaisin kyllä kavereita, mutta en ole saanut. Lähtisin kyllä milloin vaan johonkin ajanviettoon, jos joku pyytäisi. Olen itsekin joskus pyytänyt esim. työkaveria (naispuolista) kahville ja he sanoivat lähtevänsä, mutta sitten kuitenkin peruivat tai tapaamista ei saanut sovittua. Oli pakko luovuttaa ennen kuin tunsin itseni hölmöksi, sen verran monta kertaa otin asian kyllä puheeksi että ei vaan enää kehdannut.
Ap
No tosta syystä just en seurustelisi. Selvästikin sussa on jotain vikaa, jos kukaan ei sun kanssasi halua olla.
En mä sun kavereidesi kanssa seurustelisi vaan sun kanssasi. Sitäpaitsi olisihan sulla kaveri, minä. 😊
Ei ihme ettei sulla oo kavereita, kun oot tollanen pick me.
Mua ei kiinnosta onko kavereita vai ei. Tosin itse en kaipaa enkå halua naisia elänääni. Haluan olla yksin ilman kavereita koska siten viihdyn parhaiten ja mulle yks hailee että mitä mieltä muut ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei sulla oo kavereita, kun oot tollanen pick me.
- - up? Opettele kirjoittamaan 🤣
Mun mies ajattelee musta että vou mikä sexyperä
Sitä paitsi miehen pitää hyväksyä "negatiiviset" puolet minussa, varsinkin jos myös itse pidän sitä negatiivisena. Eihän minua edes loukkaisi tai hetkauttaisi asia, jonka kanssa olisin sinut. Jos hän käyttäisi kaverittomuutta lyömäaseena, niin silloinhan hän samalla paljastaa pitävänsä sitä negatiivisena asiana.