Mitä miehet ajattelette kaverittomasta naisesta?
Haluaisitteko parisuhdetta sellaisen naisen kanssa, jolla ei ole juurikaan ystäviä tai kavereita?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan sen kaverittomuuden syistä. En kuitenkaan torju ketään naista pelkästään sen tiedon perusteella, että hänellä ei ole kavereita.
M31
Avaisitko vähän tarkemmin? Mitkä olisivat ne syyt, miksi kaverittomuus häiritsisi?
Ap
Ensimmäisenä mieleeni tulivat kamala luonne ja vaikeat mielenterveysongelmat. Tietysti sekin häiritsisi, jos kaverit olisivat kaikonneet päihdeongelmien takia.
M31
Miksi ihmeessä tätä on alapeukutettu? Onko se ihan kohtuuton vaatimus, että ei halua tuon kaltaisia naisia? :o
M31
Varmaan vaan se että miksi jotain noin radikaalia tulee ensimmäisenä mieleen. Ei se noin suurta vaadi että on kaveriton.
Kertoo kyllä jotain erikoista viestin lukijasta, että ymmärtää sen noin. Pointtini oli se, että taustalla tulisi olla tuollaisia syitä, jotta naisen kaverittomuus haittaisi.
M31
Vierailija kirjoitti:
Hyvä saalis. Sellaista naista on helppo pitää hellan ja nyrkin välissä, koska ei sillä ole ketään, jolle kertoa henkisestä ja fyysisestä alistamisesta.
Lähetkö treffeille, kaveriton nainen?
t. narsku-alfa
Vi tun sekopää! Jos viihtyy perheen kanssa ja paljon itsekseen. Ei tarkoita nössöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan sen kaverittomuuden syistä. En kuitenkaan torju ketään naista pelkästään sen tiedon perusteella, että hänellä ei ole kavereita.
M31
Avaisitko vähän tarkemmin? Mitkä olisivat ne syyt, miksi kaverittomuus häiritsisi?
Ap
Ensimmäisenä mieleeni tulivat kamala luonne ja vaikeat mielenterveysongelmat. Tietysti sekin häiritsisi, jos kaverit olisivat kaikonneet päihdeongelmien takia.
M31
Miksi ihmeessä tätä on alapeukutettu? Onko se ihan kohtuuton vaatimus, että ei halua tuon kaltaisia naisia? :o
M31
Varmaan vaan se että miksi jotain noin radikaalia tulee ensimmäisenä mieleen. Ei se noin suurta vaadi että on kaveriton.
Kertoo kyllä jotain erikoista viestin lukijasta, että ymmärtää sen noin. Pointtini oli se, että taustalla tulisi olla tuollaisia syitä, jotta naisen kaverittomuus haittaisi.
M31
Ok, olisi pitänyt varmaan jättää se "Ensimmäisenä tulee mieleen"-lause pois kommentistani. Sen voi näköjään ymmärtää kahdella tavalla.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Ap
M31
M31
M31
Ok, olisi pitänyt varmaan jättää se "Ensimmäisenä tulee mieleen"-lause pois kommentistani. Sen voi näköjään ymmärtää kahdella tavalla.
M31
Joo ei mitään, en huomannut katsoa ensimmäistä kommenttiasi. :)
T. Edellinen kommentoija
Ihan normaalia, että naisella ei ole kavereita. Naisilla on ystäviä. Miehillä on kavereita.
Sellainen nainen voisi olla melko takertuva eikä hyväksyisi miehen ajanviettoa muiden kuin hänen itsensä kanssa.
Ei haittaa. Olen itsekin hieman introverttiluonne enkä kokoajan kavereiden kanssa tekemisissä 👍
M33
Vierailija kirjoitti:
Mies voi käyttää tätä naisen kaverittomuutta kätevänä lyömäaseena riidoissa, siksi kai kelpuuttavat.
Kerro esimerkki. Millä tavalla lyömäaseena?
Itse kyllä jättäisin miehen, jos alkaisi riidan aikana pilkata minua kaverittomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi käyttää tätä naisen kaverittomuutta kätevänä lyömäaseena riidoissa, siksi kai kelpuuttavat.
Itse kyllä jättäisin miehen, jos alkaisi riidan aikana pilkata minua kaverittomuudesta.
Jos kaverittomuus on oma valinta (kuten minulla), silloin sitä ei voi edes käyttää lyömäaseena. Jos minua asiasta pilkkaisi, ei kolahtaisi yhtään.
Sopisi oikein hyvin, ei tarvitsisi introverttinä itsekään tutustua uusiin ihmisiin ja viettää heidän kanssaan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riidan hetkellä aletaan usein kaivelemaan kumppanista niitä heikkouksia ja huonoja piirteitä, vaikkei riita kyseistä asiaa koskisikaan. "Ei ihmekään, että olet kaveriton, kun olet tuollainen ja tällainen."
Harvemmin on nainen silloin miestä miellyttävä. Kauniilla naisella on satoja kavereita ja facebookissa tuhansia kavereita ja viestejä pukkaa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin on nainen silloin miestä miellyttävä. Kauniilla naisella on satoja kavereita ja facebookissa tuhansia kavereita ja viestejä pukkaa jatkuvasti.
Kauneus ja sosiaalisuus eivät aina kulje käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ihminen, joka viettää vapaa-aikansa pääsääntöisesti kavereidensa kanssa, häiriintyy ihmisestä, joka haluaisi viettää vapaa-aikansa hänen kanssaan.
Eihän se, että olen yksin, tarkoita sitä että tahtoisin viettää vapaa-aikaani miesystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riidan hetkellä aletaan usein kaivelemaan kumppanista niitä heikkouksia ja huonoja piirteitä, vaikkei riita kyseistä asiaa koskisikaan. "Ei ihmekään, että olet kaveriton, kun olet tuollainen ja tällainen."
No tuollaisen kommentin jälkeen jättäisin miehen välittömästi, enkä koskaan antaisi anteeksi. Ei fiksu mies sitä paitsi sanoisi tuollaista, niin yksinkertaista se on. Ja jos rakastaa toista, ei halua hänelle pahaa vaan häntä harmittaisi rakkaansa puolesta jos tällä ei ole kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuollaisen kommentin jälkeen jättäisin miehen välittömästi, enkä koskaan antaisi anteeksi. Ei fiksu mies sitä paitsi sanoisi tuollaista, niin yksinkertaista se on. Ja jos rakastaa toista, ei halua hänelle pahaa vaan häntä harmittaisi rakkaansa puolesta jos tällä ei ole kavereita.
Sanothan hyvissä ajoin ennen riitatilannetta, ettei tuota asiaa saa nostaa esille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ja sosiaalisuus eivät aina kulje käsi kädessä.
Tää. Olen kaunis, eikä minulla ole nettiprofiileja, en ole sosiaalinen, eikä ole ollut kavereita vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanothan hyvissä ajoin ennen riitatilannetta, ettei tuota asiaa saa nostaa esille?
Miksi sanoisin? Miehen pitää olla riittävän fiksu tajutakseen itse olla loukkaamatta. Sitä paitsi kun hän tietäisi elämäntarinani ja mitä vaikeuksia minulla on elämässäni ollut, niin sitä suuremmalla syyllä hänen täytyy olla todellinen idiootti tai epäempaattinen ihminen, jos hän vielä ilkkuu kaverittomuudestani.