Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva nukkuu, minä en

Vierailija
02.12.2013 |

Otsikossa tulikin jo olennainen... Muutaman kuukauden ikäinen vauvani nukkuu ikäisekseen ihan hyvin, heräilee 2-3 kertaa syömään yössä. Minä vaan en saa unta ollenkaan tai jään valvomaan yösyötön jälkeen. Tämä unettomuus on kurja vaiva, hormooneillakin voi olla vaikutusta. Imetyksen lopettaminenkaan ei houkuttele, yösyötöt pullon kanssa tuntuu vielä hankalammalta... Nukun vauvan kanssa samassa sängyssä, koska se tuntuu helpoimmalta.

Lääkärit ei halua määrätä mitään, koska imetän. Tuntuu, että mistään ei saa mitään apua...:(  tottakai ajatuksetkin alkaa pyöriä pelkän unen ympärillä ja sitten ei varmaan saa unta. Unettomuus on ollut minulle jonkinlainen vaiva jo ennen lasta, mutta on nyt taas pahentunut. Onko kohtalotovereita...? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlaista, imetin puoli vuotta, sitten helpotti.

Vierailija
2/6 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puoli vuotta mullakin on tavoitteena... Tää on niin syvältä. Vauva on niin ihana ja äiti näyttää zombielta.-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva jo 9kk enkä ole imettänyt kuukausiin,silti valvon kaiket aamuyöt läpeensä kun herään vauvan inahduksiin :( Yleensä tulee valvottua 04-07 jolloin vauva herää..ei tunnu kovin pirteältä olo! Olen myös käyttänyt sitä melatoniinia mutta ei se aamuyöheräilyyn auta mitään

Vierailija
4/6 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Molemmat lapset nukkuvat kuin enkelit, isompi 3 v ja toinen ihan vauva. Minä vaan en saa nukutuksi. Vauva nukkuu "sivuvaunussa" eli parisängyn viereen sijoitetussa pinnasängyssä, josta toinen sivu irrotettu. Melatoniinista on ollut suurin apu, ja aamulla on sen kanssa usein levänneempi olo vaikkei unitunteja olisi enempää kuin tavallisesti. Ihmelääke se ei kuitenkaan ole. 

Vierailija
5/6 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ootte pärjänneet univaikeuksien kanssa? Ootteko hakeneet apua jostain? Musta tuntuu että imettäville äideille sanotaan vaan että sellaista se vauva-aika on ja se siitä.

Mulla vaan pinna kireenä ja ei saa mitään aikaan.

Vierailija
6/6 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä, voiko melatoniinia ottaa imetysiakana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi