Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain naisilla on roikkuvat rinnat, vaikka heillä on rintaliivit päällä?

Vierailija
26.09.2020 |

Onko heillä todella huonot rintaliivit vai onko rintaliivien tarkoitus antaa rintojen roikkua alhaalla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi saa rinnat roikkumaan.

Vierailija
2/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman liivejä rintani olisivat samalla polvisuojukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash: Rintojen tarkoitus on antaa maitoa vauvalle. Ei niiden tarvitse olla mitenkään erityisen pystyt. Katsokaa vaikka iäkkäämpien alkuasukasnaisten rintoja.

Vierailija
4/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että sopimattomat liivit.

Vierailija
5/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sitä onkin viikonlopuksi miettimistä.

Vierailija
6/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Aniston, siinä nainen jolla ei roikkunut

Vierailija
7/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi saa rinnat roikkumaan.

Miks noin paljon alapeukkuja. Ihan tutkittu asia, että tupakka aiheuttaa riippurintoja.

Ihon roikkuminen ei muuta vain kasvoja ja ihon ulkonäköä. Se vaikuttaa koko vartalon muotoon. Tupakka nopeuttaa ennen kiinteiden ruumiinosien rappiota: rinnat ja käsivarren iho alkaa roikkua. Tupakka on suurin yksittäinen riippurintojen suurin aiheuttaja.

https://www.is.fi/terveys/art-2000000424083.html

Vierailija
8/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö se sinun jatkuvaa kiihottumistasi, vai miksi olet asiasta kiinnostunut?

Vierailija
9/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Newsflash: Rintojen tarkoitus on antaa maitoa vauvalle. Ei niiden tarvitse olla mitenkään erityisen pystyt. Katsokaa vaikka iäkkäämpien alkuasukasnaisten rintoja.

Rintojen on tarkoitus houkutella miehiä. Katso vaikka muita nisäkkäitä. Ei niillä ole isoja tissejä raskaus- ja imetysajan ulkopuolella. Siksi ei ole olemassa simpanssien tai koirien rintaliivejä.

Vierailija
10/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ne rintaliivit roikkuvista rinnoista pystyjä tee.

Vierailija
11/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät ne rintaliivit roikkuvista rinnoista pystyjä tee.

No ehkä eivät, mutta luovat näin "normiympäristössä" pukeutuneena miellyttäämmän visuaalisen ympäristön kanssaihmisille, kun ei tarvitse riippukannuja katsella.

Hirveän monella (nuorella ja hoikallakin) näkee muuten rintsikoita (jopa paidan läpi), joissa ympärysmitta on ihan liian löysä ja takaosa on keskiselän sijaan niskassa. Ei hyvä.

Vierailija
12/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintojen on tarkoitus houkutella miehiä. Katso vaikka muita nisäkkäitä. Ei niillä ole isoja tissejä raskaus- ja imetysajan ulkopuolella. Siksi ei ole olemassa simpanssien tai koirien rintaliivejä.

Isot rinnat houkuttelee vauvoja... Onko siis miehet jotenkin lapsentasolle jääneitä, kun pitää päästä taas äidin tissiä imemään? 

Vierailija
13/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi teoria on, että kun evoluutiossa ihminen siirtyi kulkemaan kahdella jalalla perseen merkitys parinvalinnassa väheni ja evoluutio suosi naisia joilla on huomiota herättävät utareet.

Vierailija
14/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaat rinnat tuppaavat roikkumaan enemmän tai vähemmän ja se on luonnollista. Mutta miksi pienetkin rinnat saattavat roikkua ja ovatko ne paremmat? Mitäs kohtaa seuraavaksi haukuttaisiin naisessa?

t. raskas- ja isorintainen nainen

Vierailija
15/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain vaan on ihan väärän kokoiset ja malliset rintaliivit. Isotkin riipparit saa hyvillä liiveillä nostettua  pois navasta. 

Vierailija
16/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat houkuttelee vauvoja... Onko siis miehet jotenkin lapsentasolle jääneitä, kun pitää päästä taas äidin tissiä imemään? 

Rinnoilla, isoilla ja pienemmillä, on myös seksuaalinen ulottuvuus, vaikka sitä kuinka yritetään mitätöidä. Tätä mieltä olen, olen isorintainen nainen. Mulla on pieni takapuoli, jota nykyään olen oppinut häpeämään (mutta josta olen saanut kehuja miehiltä, vaikka mediassa hoetaan, että kaikilla naisilla pitää olla iso ahteri).

Vierailija
17/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaat rinnat tuppaavat roikkumaan enemmän tai vähemmän ja se on luonnollista. Mutta miksi pienetkin rinnat saattavat roikkua ja ovatko ne paremmat? Mitäs kohtaa seuraavaksi haukuttaisiin naisessa?

t. raskas- ja isorintainen nainen

Oliko tämä aloitus sinun mielestäsi haukkumista?

Ap

Vierailija
18/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippikset ovat aivan kauheita............ hyi.

Vierailija
19/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnoilla, isoilla ja pienemmillä, on myös seksuaalinen ulottuvuus, vaikka sitä kuinka yritetään mitätöidä. Tätä mieltä olen, olen isorintainen nainen. Mulla on pieni takapuoli, jota nykyään olen oppinut häpeämään (mutta josta olen saanut kehuja miehiltä, vaikka mediassa hoetaan, että kaikilla naisilla pitää olla iso ahteri).

Puhuttiin rintojen tarkoituksesta. Se, että ihmiset ovat ajan mittaan seksualisoineet rinnat ei tarkoita, ettäkö biologoisesti rintojen tarkoitus on houkutella miehiä (tai naisia, koska kyllähän lesbotkin niistä tykkäävät). 

Vierailija
20/20 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kulmuneiden väliin mahtava ruiskauttaa lämpimät spermat.

Saahan sitä unelmoida. Sun pussit taisivat kuivua rusinoiksi jo 1900-luvulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme