Siirryin tinder-matchin kanssa whatsappiin ja hän pommittaa
koko ajan viesteillä. Järkyttävintä oli eilen, kun joskus 21 aikaan juteltiin ja sanoin että menen pian nukkumaan ja sovittiin että palataan tänään vielä viesteillä koska tarkoituksena on nähdä tänään lauantaina.
No, en saanutkaan unta ja olin whatsapissa (juttelin muiden kavereiden kanssa ym) joskus klo 23. Sitten tältä mieheltä tulee viesti että enkö nukukkaan vielä. Mitä hittoa? Hän siis kyttäsi paikallaoloani. Ja sitten vastasin "Juu en" lyhyesti vaan, ja seuraavaksi tulee viesti "onko kaikki ok?"
???????
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ikävää.. itsellä on ollut tapauksia useampi aikoinaan joille jouduin sanomaan että hei en tykkää kun tulee 100 viestiä päivässä. Herneet tietysti vedettiin nenään, jonka jälkeen ei tehnyt enää mieli nähdä. Varmasti voikin olla ihan kivaa kun suhde on vakiintunut, että viestiä pukkaa minuutin välein, mutta ei aluksi tutustumis vaihteessa.. tulee toisesta yli-innokas, ei omaa elämää omaava, takias olo, kun puhelin laulaa 24/7 Ja äijä kyttäilee onko wapissa paikalla. Vähän pelisilmää soisi...
Nää viestipommittajat on kyllä oma erikoislajinsa. Parhaimmillaan tai pahimmillaan siellä Tinderin inboxissa on yksinpuheluna eletty jo koko suhde läpi arkipäivänä, työpäivänä aikavälillä 9-12. Flirtistä ja herutuksesta aloitettu, sitten siirrytty huhuiluun, sitten syytöksiin ja johtopäätökseen "pas ka hankala äm mä kun ei vastaaaaaaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whatsappista saa pois näkyvistä sen, milloin on ollut paikalla. Tarinan jälkimmäinen opetus; puhelinnumeroa ei uusille Tindereille anneta, ellei se ole salainen. Ja silloinkin vain harkiten.
Mutta joo, oikeassa olet. Nuo tuollaiset ovat red flageja. Kannattaa mahdollisimman pian, mahdollisimman hienovaraisesti koittaa päästä potentiaalista roikkujaväijyjästä eroon. Vastaavasta kokemusta omaavana, kannattaa koittaa tehdä se myös niin, että hän saa "hylätä" sut, eli että jotenkin teet tiettäväksi miten erinomainen hän on, mutta sinä olet tässä se josta ei ole mihinkään.
Ap itse on se red flag tässä.
Moi ripustautuva viestipommittaja!
Ap:n kertoman mukaan ei olla vielä ensimmäisilläkään treffeillä edes käytynä, mutta nyt jo pitäisi sille vielä tapaamattomalle kultakimpaleelle olla varattuna yksinoikeus saaliisensa. Morjes.
Vai että ripustautuva viestipommittaja? Sinä olet varmaan Ritva 60v, joka ei taaskaan ymmärrä pysyä poissa näistä Tinder-ketjuista. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika riippuvaiselta. Onko ne treffit nyt oikeasti noin tarpeen? Voit saada hänestä ties minkä takiaisen.
En tiedä miten sanoisin korrektisti, että en etsi noin intensiivistä suhdetta, eli siis sellaista että joka päivä vaihdellaan kuulumisia. Ahdistaa tuollainen, tarvitsen omaa tilaa.
Lisäksi ajatukseni on nyt erinäisten seikkojen takia yhdessä toisessa miehessä.
ap
Sano suoraan että sulla on jo toinen. Kiertelemällä pitkität kärsimyksiä.
En sanonut että minulla on toinen, mutta pientä säätöhommaa toisen kiinnostavamman miehen kanssa. Tuo tinder-match, tiedän jo nyt että siitä ei voi tulla muuta kuin kaveruutta ja ehkä kevyttä hauskanpitoa.
ap
Ei sulla ole toista, mut sulla on kiinnostavampi :D Miten tyhmänä meitä pidät?
Tästä syystä en anna uusille tuttavuuksille kovin herkästi puhelinnumeroani, kun ikinä ei voi tietää kenestä kuoriutuu se sekopää vainoaja. Ne jaksaa kyllä hetken esittää normaalia. En jaksaisi jatkuvasti vaihtaa omaa numeroa.
Esto toimii joidenkin kohdalla, mutta sitten on näitä neropatteja jotka laittavat viestiä aina uudesta prepaidista kun yhden numeron estät.
Deittisivun kautta viestiminen on turvallisempaa, ja samalla voi sivusilmällä katsella muutakin tarjontaa. Ei pääse se yksi wa kontakti kyttäämään että miksi olet vielä deittisivulla käynyt kun hänelle olet jo numeron antanut. Ja viestit voi lukea silloin kun itselle sopii. Säästän wa:n läheisemmille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whatsappista saa pois näkyvistä sen, milloin on ollut paikalla. Tarinan jälkimmäinen opetus; puhelinnumeroa ei uusille Tindereille anneta, ellei se ole salainen. Ja silloinkin vain harkiten.
Mutta joo, oikeassa olet. Nuo tuollaiset ovat red flageja. Kannattaa mahdollisimman pian, mahdollisimman hienovaraisesti koittaa päästä potentiaalista roikkujaväijyjästä eroon. Vastaavasta kokemusta omaavana, kannattaa koittaa tehdä se myös niin, että hän saa "hylätä" sut, eli että jotenkin teet tiettäväksi miten erinomainen hän on, mutta sinä olet tässä se josta ei ole mihinkään.
Kannattaa hankkia panopuhelin tuota varten.
Niin tai vaihdetaan puhelinnumerot vasta sitten parien treffien jälkeen josko molemminpuolista kiinnostusta parempaan tutustumiseen on, ja sitä ennen tapaamiset siellä Tinderissä sopien.
Noi on ihan normaaleja kysymyksiä. Vrt. sanot meneväsi nukkumaan ja törmäättekin kaupassa. Kai sitä nyt saa kysyä, että "mitäs, onko kaikki hyvin, sunhan piti mennä nukkumaan".
Kerro miehelle heti, että sulla on toinen säätö meneillään. Te ette sovi yhteen. Tuosta miehestä mulle ei tuu mitään ripustautumis-fiiliksiä, mutta ap:stä tulee sitoutumiskammo-fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehelle heti, että sulla on toinen säätö meneillään. Te ette sovi yhteen. Tuosta miehestä mulle ei tuu mitään ripustautumis-fiiliksiä, mutta ap:stä tulee sitoutumiskammo-fiilikset.
Oletko tosissasi? En ole tilivelvollinen tässä vaiheessa kenellekään! Ilman tapaamistako pitäisi valita hänet tai hylätä hänet? Tottakai pidän ovia auki myös muille ehdokkaille, koska olen SINKKU.
ap
Vierailija kirjoitti:
Noi on ihan normaaleja kysymyksiä. Vrt. sanot meneväsi nukkumaan ja törmäättekin kaupassa. Kai sitä nyt saa kysyä, että "mitäs, onko kaikki hyvin, sunhan piti mennä nukkumaan".
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi? En ole tilivelvollinen tässä vaiheessa kenellekään! Ilman tapaamistako pitäisi valita hänet tai hylätä hänet? Tottakai pidän ovia auki myös muille ehdokkaille, koska olen SINKKU.
ap
Miksi sitten annoit sen puh.nrosi!?! Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön, jos ei ole suuta sanoa että lopeta.
Äkkiä poistoon koko tyyppi. Kyttääjät tietävät vain harmia. Jos mies on noin takertuva vaikka ei olla edes kasvokkain nähty on hänessä jotain pahasti vialla.
Omituisia kommentteja nuo että ”jos olisit itse liekeissä ei sinua haittaisi”... no todellakin ahdistaisi ja jos joku kipinä olisi ollut aiemmin se kyllä sammuisi nopeasti tuollaisesta käytöksestä... itselläni on oma elämä ja ystävät, minun ei tarvitse ripustautua puolituntemattoman enkä pidä mitenkään imartelevana jos tällainen henkilö ahdistelee minua viesteillä ja kyttää paikalla oloani. Tällainen käytös vain ja ainoastaan ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys olikin vielä normaali, mutta reaktio vastaukseen ei. Se, että joku on mennyt eri aikaan nukkumaan kuin piti, ei ole syy huolestua ja alkaa kysellä onko kaikki ok.
t. Yhden tällaisen vainoajan uhriksi joutunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi sitten annoit sen puh.nrosi!?! Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön, jos ei ole suuta sanoa että lopeta.
Hauskaa että täällä on näköjään mukana kommentoimassa hahmo, jolle pelkkä puhelinnumeron saaminen on jo merkki sitoutumisesta ja parisuhteesta :D
Noniin taas tuli palstaulien teoriat todistettua todeksi. Naiset pyörittää sitä karuselliä ja jos tekeen yhdenkin virheen niin mies potkitaan pois kun on monta muita jonosssa.
Toivon, että ap saa pakit molemmilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika riippuvaiselta. Onko ne treffit nyt oikeasti noin tarpeen? Voit saada hänestä ties minkä takiaisen.
En tiedä miten sanoisin korrektisti, että en etsi noin intensiivistä suhdetta, eli siis sellaista että joka päivä vaihdellaan kuulumisia. Ahdistaa tuollainen, tarvitsen omaa tilaa.
Lisäksi ajatukseni on nyt erinäisten seikkojen takia yhdessä toisessa miehessä.
ap
Tietääkö mies ettet halua seurustella, vaan ihan väljässä suhteessa olla? Ja että sulla on toinen mies?
Ei tietenkään tiedä, mutta silti ap on se uhri tässä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Noniin taas tuli palstaulien teoriat todistettua todeksi. Naiset pyörittää sitä karuselliä ja jos tekeen yhdenkin virheen niin mies potkitaan pois kun on monta muita jonosssa.
Tämmöinen kyttääjä tekee kuule parisuhteessa virheen toisensa perään, jos hänet sinne asti päästetään. Parisuhteen on tarkoitus olla kummallekin mieluisa ja elämää parantava asia. Ei järjestely jossa toista kytätään ja valvotaan kun toinen on niin epävarma että ei kestä hetkeäkään elää pimennossa siitä, mitä toinen juuri silloin tekee.
Siihen on syynsä, miksi parisuhteen saaminen on joillekin vaikeaa, ja se syy ei ole leuan muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ikävää.. itsellä on ollut tapauksia useampi aikoinaan joille jouduin sanomaan että hei en tykkää kun tulee 100 viestiä päivässä. Herneet tietysti vedettiin nenään, jonka jälkeen ei tehnyt enää mieli nähdä. Varmasti voikin olla ihan kivaa kun suhde on vakiintunut, että viestiä pukkaa minuutin välein, mutta ei aluksi tutustumis vaihteessa.. tulee toisesta yli-innokas, ei omaa elämää omaava, takias olo, kun puhelin laulaa 24/7 Ja äijä kyttäilee onko wapissa paikalla. Vähän pelisilmää soisi...
Nää viestipommittajat on kyllä oma erikoislajinsa. Parhaimmillaan tai pahimmillaan siellä Tinderin inboxissa on yksinpuheluna eletty jo koko suhde läpi arkipäivänä, työpäivänä aikavälillä 9-12. Flirtistä ja herutuksesta aloitettu, sitten siirrytty huhuiluun, sitten syytöksiin ja johtopäätökseen "pas ka hankala äm mä kun ei vastaaaaaaa".
Juu älä.. itse ei tulisi mieleenkään rummuttaa viestiä sanotaan kahta enempää putkeen jos toinen ei vastaa välissä. On karmea avata viestiketju kun näkee että äijä käynyt päivän aikana 100 viestin monologin ja välissä suruhymiöitä mikset vastaa.. näinkin on käynyt ja tietysti päättyy siihen että joutuu estämään kaverin , koska pommitus ei lopu vaikka sanot ettei nyt oikein nappaa.. Tämä on yksi varma keino pilata deittien jälkeen mahdollinen suhde, pirullinen puhelinterrorismi missä annat osviittaa siitä että stalkkeri tiedossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen kyttääjä tekee kuule parisuhteessa virheen toisensa perään, jos hänet sinne asti päästetään. Parisuhteen on tarkoitus olla kummallekin mieluisa ja elämää parantava asia. Ei järjestely jossa toista kytätään ja valvotaan kun toinen on niin epävarma että ei kestä hetkeäkään elää pimennossa siitä, mitä toinen juuri silloin tekee.
Siihen on syynsä, miksi parisuhteen saaminen on joillekin vaikeaa, ja se syy ei ole leuan muoto.
Sitä jatkuvaa kyytäämistä se ap tarvitsisikin kun varmaan heti pettäisi jos tulisi mahdollisuus.
Kannattaa hankkia panopuhelin tuota varten.