Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä vauvanvaatteille?

21.07.2006 |

Meille on kertynyt sellainen 4 laatikollista vauvanvaatteita, koot 50-74, muistelisin. Käytetty kahdella vauvalla. Nyt sain vaatteet takaisin siltä, jolle ne kierrätin ja nyt en tiedä, mitä niillä tekisin, koska lämmitettyä varastotilaa ei ole tosiaankaan riittävästi.

Olisiko jollakulla tarvetta vauvanvaatteille? En aikonut veloittaa, vaan kierrättää, eli noutamalla saisi läjän käyttökelpoista vaatetta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten huuto.nettiin. näissä minäkin olen päässyt eroon pieneksi jääneistä vaatteista.

Vierailija
2/9 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä ilmoitat, niin luultavasti päätyvät jollekkin joka vaan myy ne eteenpäin... Tuskin löytää sitä oikeaa avuntarvitsijaa! Jossain ensikodissa esim. voisi olla tarvetta tuon kokoisille vaatteille! Voisivat sitten antaa niitä uusille äiteille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan myynti mielessä! Odotan esikoistani ja olen tuleva yh-äippä eli tulisivat tosi tarpeeseen!

Vierailija
4/9 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin olet, voisin tulla hakemaan jos asumme suht lähekkäin tai maksan postikulut jos lähetät

Vierailija
5/9 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös turvakodit ja ensikodit ottavat niitä vastaan. ja kierrätyskeskuksetkin.

Vierailija
6/9 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR:n kautta voi mennä ulkomaillekin. Ne ovat kuitenkin sellaiset paikat, josta todella tarpeessa olevat perheet saavat apua. Sen näkisin itse hyvänä vaihtoehtona.

Vierailija
7/9 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan palsta, jossa voi ilmoittaa lahjoittavansa näitä/siellä ilmoittaa aina joku kaipaavansa lahjoituksia...

Vierailija
8/9 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin luopua. Asun Riihimäellä. Laita sähköpostia osoitteeseen zkelvin@zkelvin.com, niin katsotaan, josko saataisiin vaatteet sinulle jollain näppärällä tavalla.

Vierailija
9/9 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malawi, ota yhteyttä!