Koirani ei osaa laittaa ruokaa eikä aio opetellakaan
Joka päivä töistä tullessa pitää alkaa kokata sille vaikka se on mannut koko päivän sohvalla.
Törkeää sanon minä. Onko muilla yhtä itsekkäitä lemmikkieläimiä.
Kommentit (23)
joo sama homma. rahat vielä niin tiukissa että oon kauan miettiny että koiran pitäis hankkia töitä. muuten en pysty elättämään molempia...se ei myöskään ole kovin tasa-arvoista. mutta vielä tuo makoilee syö ja nukkuu vaan.
Valitkaa lemmikkinne paremmin! Meillä jopa akvaariokalat osallistuu kotitöihin.
Meillä kans patalaiska rakki joka ei edes kaupasta hae itelleen koiranmakkaraa vaikka siellä on eläinruokahyllyt väärällään valmisruokaa, naksua ja puruluuta ja siankorvaa yms yms. Mutta ei. Ei syö muuta kuin minun laittamia kotiruokia. Oma vika tietysti, olisi pitänyt se pentuna opettaa käyttämään pankkikorttia ja kantamaan kauppakassia.
Sama täällä. Mulla kaksi elättiä. Mässäävät, rötköttävät ja piereksivät sängyssäni, kun itse raadan töissä. Puolen vuoden välein vielä pokkana naiskentelevat niin äänekkäästi, että naapurit on evakossa.
Kyllä sä ap nyt olet väärässä, kun luulet, ettei koirasi tee mitään. Sehän vahtii asuntoasi. Ajattele vähän, miten vastuullista duunia se on. Inhottaa, ettet arvosta koirasi työtä, vaan puhut samaan tyyliin kuin jotkut kotiäideistä. Vähintä mitä voit tehdä, on tuoda jotain herkkuja töistä palattuasi.
Mulla on ovessa lukko joten eipä sen tarvitse vahtia. Nukkuu kuin nirvanassa kun tulen kotiin. Olis edes siivonnut tai laittanut perunat tulelle. Vaan ei.
terv ap
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 23:18"]Kyllä sä ap nyt olet väärässä, kun luulet, ettei koirasi tee mitään. Sehän vahtii asuntoasi. Ajattele vähän, miten vastuullista duunia se on. Inhottaa, ettet arvosta koirasi työtä, vaan puhut samaan tyyliin kuin jotkut kotiäideistä. Vähintä mitä voit tehdä, on tuoda jotain herkkuja töistä palattuasi.
[/quote]
Meillä koira noin pääasiassa tekee ruokaostokset ja jos ei muuta niin imuroi omat karvansa matolta, mutta kun yks yö meillä ovikello soi niin siihen heräs ja reagoi kaikki muut paitsi se oven vieressä nukkuva koira..
Meillä kissa ilmeisesti ainakin yrittää laittaa ruokaa itse. Napsauttaa hellanlevyt päälle ja levittää kuivakaapin sisällöt pitkin keittiötasoja... Siihen se sitten jääkin. Ja minä joudun siivoamaan sotkut. :/
Meillä ei kans koiruus itse viitsi laittaa ruokaa mutta ottaa kyllä itse omatoimisesti välipalaa pöydiltä. Ollaan sanottu, että syötäs koko perhe yhdessä kun mies ja minä ollaan tultu töistä mutta eihän se mitään usko!
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 23:29"]
Meillä kissa ilmeisesti ainakin yrittää laittaa ruokaa itse. Napsauttaa hellanlevyt päälle ja levittää kuivakaapin sisällöt pitkin keittiötasoja... Siihen se sitten jääkin. Ja minä joudun siivoamaan sotkut. :/
[/quote]
Voi itku mikä amatööri.
Joo meidän koira ottaa välipalaa roskiksesta ja levittelee sitä sitten muidenkin ihasteltavaksi.
älkää valittako. mun koira ei oo vieläkää palannu sen kennelin pikkujouluista. känny kiinni. tulee varmaa taas niinku viime vuonna lompakko kadoksissa ja tonttulakki vinossa ja makaa krapulassa koko seuraavan päivän.
Laittaisit koirallesi tutkapannan niin tiedät missä se kulkee.
Mulloli muija samanlainen mutta vanha pohjalainen hella-nyrkkikoulutus sai homman kuntoon ja imurin laulamaan
10: Haloo, miksi sen olisi pitänyt herätä, jos te muut olitte kotona?
(8)
mun koira just ilmotti et haluis alkaa kokkaileen, mutta vararikossahan mä olisin jos tuo yrittäi kokkailla kun söiski sit sitä rataa niit kokkailujaan. jäisin kuitenkin ilman! enkä nyt kyllä kerkeis opettamaankaa!marsut sentäs ruokkii koiraa pitkin päivää heitelle kakkakikkareita sille, tulee vitamiinitkin samalla! ;) ilmotin jo koiruudelle, et saa tyytyä nukkumaan päivät!
En ymmärrä miksi te katsotte noin laiskoja! Niskasta kiinni ja ulos!
Mihin unohtui koiran koulutus? Kai ne nyt ottaa kaiken irti siitä laiskottelusta, jos aina annatte periksi. Kyllä ennen koirat totteli kun oli kuri. Sitäpaitsi täällä meillä päin ainakin on koirien kokkikursseja. Omani oppi siellä tekemään sisäelinlaatikkoa.
Minulla on marsu joka on aivan samanlainen. Köllii vaan puruilla vaan ei kokkaa mitään.