Oletko jossain omassa viiteryhmässäsi uniikki lumihiutale? Esim. ympäristöä suojeleva rekkakuski tai vegaani karjatilallinen?
Kommentit (31)
Sivarinazi Haluaa valloittaa maailman asein.
Olen setan toimintaan kriittisesti ja jopa vastustavasti ajatteleva homomies. Seta ei ole enää homojen oikeuksia ajava järjestö, vaan genderideologiaa tuputtava kink-järjestö, joka yrittää saada myös mahdollisimman monia lapsia mukaan toimintaan ja esim pride-marsseille.
Muutama vuosi sitten oli hesarissa artikkeli kettutytöstä. Vähän vanhemmat varmaan muistaa sen iskun kettutarhoille. No, tämä kettutyttö oli naimisissa... yllätys, yllätys, kettufarmarin kanssa :D
Löytäiskö joku linkin?
Ilmeisesti olen liian friikki ja jouduin av:n seulaan. T setaa vastustava homomies
Olen ev.lut seurakunnan aktiivi vapaaehtoistyöntekijä ja käyn kirkossa. En ole seurakunnan jäsen ja minulle kauhistellaan miten lapsilleni käy, koska heitä ei ole kastettu.
Vierailija kirjoitti:
Duunaritaustainen akateeminen asiantuntijatyössä. On usein melko orpo olo työyhteisössä ja ihmettelen elämmekö oikeasti samalla maapallolla.
Miksi tätä on alapeukutettu? En koe sopivani perinteiseen akateemiseen muottiin.
Trumpia kannatava normaali ihminen. Olettaen, että Trumpia vastustavat luulevat olevansa suuri enemmistö normaaleista ihmisistä.
Konservatiivinen arvoliberaali. Elän aivan äärikonservatiivisesti pukeutumisesta lähtien ja ajattelen todella vanhanaikaisesti, mutta ei kiinnosta sitten yhtään, mitä muut tekevät. Ärsyttää myös, että konservatiivisuuteni liitetään mm-kriittisyyteen ja kokoomuslaisuuteen, vaikka olen ihan päinvastainen enkä tykkää oikeistosta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
29-vuotias kaiken nähnyt elämään kyllästynyt nainen.
Et ole yhtään teiniä kasvattanut, joten näin ei voi olla. Avaa silmät kyllä.
Duunaritaustainen akateeminen asiantuntijatyössä. On usein melko orpo olo työyhteisössä ja ihmettelen elämmekö oikeasti samalla maapallolla.