Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jossain omassa viiteryhmässäsi uniikki lumihiutale? Esim. ympäristöä suojeleva rekkakuski tai vegaani karjatilallinen?

Vierailija
26.09.2020 |

Kerro meille!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunaritaustainen akateeminen asiantuntijatyössä. On usein melko orpo olo työyhteisössä ja ihmettelen elämmekö oikeasti samalla maapallolla.

Vierailija
22/31 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivarinazi Haluaa valloittaa maailman asein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen setan toimintaan kriittisesti ja jopa vastustavasti ajatteleva homomies. Seta ei ole enää homojen oikeuksia ajava järjestö, vaan genderideologiaa tuputtava kink-järjestö, joka yrittää saada myös mahdollisimman monia lapsia mukaan toimintaan ja esim pride-marsseille.

Vierailija
24/31 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten oli hesarissa artikkeli kettutytöstä. Vähän vanhemmat varmaan muistaa sen iskun kettutarhoille. No, tämä kettutyttö oli naimisissa... yllätys, yllätys, kettufarmarin kanssa :D

Löytäiskö joku linkin?

Vierailija
25/31 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olen liian friikki ja jouduin av:n seulaan. T setaa vastustava homomies

26/31 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ev.lut seurakunnan aktiivi vapaaehtoistyöntekijä ja käyn kirkossa. En ole seurakunnan jäsen ja minulle kauhistellaan miten lapsilleni käy, koska heitä ei ole kastettu.

Vierailija
27/31 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunaritaustainen akateeminen asiantuntijatyössä. On usein melko orpo olo työyhteisössä ja ihmettelen elämmekö oikeasti samalla maapallolla.

Miksi tätä on alapeukutettu? En koe sopivani perinteiseen akateemiseen muottiin.

Vierailija
28/31 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpia kannatava normaali ihminen. Olettaen, että Trumpia vastustavat luulevat olevansa suuri enemmistö normaaleista ihmisistä.

Vierailija
29/31 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettu rekkakuski.

Vierailija
30/31 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivinen arvoliberaali. Elän aivan äärikonservatiivisesti pukeutumisesta lähtien ja ajattelen todella vanhanaikaisesti, mutta ei kiinnosta sitten yhtään, mitä muut tekevät. Ärsyttää myös, että konservatiivisuuteni liitetään mm-kriittisyyteen ja kokoomuslaisuuteen, vaikka olen ihan päinvastainen enkä tykkää oikeistosta ollenkaan.

Vierailija
31/31 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29-vuotias kaiken nähnyt elämään kyllästynyt nainen.

Et ole yhtään teiniä kasvattanut, joten näin ei voi olla. Avaa silmät kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän