Oletko jossain omassa viiteryhmässäsi uniikki lumihiutale? Esim. ympäristöä suojeleva rekkakuski tai vegaani karjatilallinen?
Kommentit (31)
Olen ylipainoinen ja tupakoiva terveydenhuollossa toimiva työntekijä.
Kotiäiti (15v. jo) uraäitiystävien ympäröimänä :)
Ylimielisiä avauksia tekevä ap kuuluu jonkun lähipiiriin ja sääliksihän tällaisia ihmisiä käy.
Absolutistina sitä on uniikki lumihiutale kaikkialla paitsi aa-kerhossa, synnytysvalmennuksissa ja lestadiolaisten iltamissa. Missään näistä en sattuneista syistä ole tupannut aikaa vietäämään.
29-vuotias kaiken nähnyt elämään kyllästynyt nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisiä avauksia tekevä ap kuuluu jonkun lähipiiriin ja sääliksihän tällaisia ihmisiä käy.
Ota Burana niin kohta helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Täysin tyylitajuton homo.
:D <3
Vierailija kirjoitti:
Olen ylipainoinen ja tupakoiva terveydenhuollossa toimiva työntekijä.
Teitä on kyllä paljon, et ole millään tapaa uniikki.
Olen lomittaja, joka on aktiivinen Animalian, OE:n ja SEY:n jäsen. Aiheuttaa usein kovaakin keskustelua.
Tiedän romanimiehen, joka yrittää muttei osaa laulaa.
Perusasiat minulla äärimmäisen hyvin, rahakin löytyy, pukeudun hyvin ja tyylikkäästi, olen lapseton 29v nainen. Työttömänä jo vuoden.
Kaikki hämmästelevät miten mun kaltainen voi oll lapseton ja työtön. Olen kuulemma skarppi, sivistynyt, älykäs. Tykkään puhua ruuasta historiasta jne... Asun vielä hyvällä alueella.
Jotenkin kukaan ei tajuu että kuka tahansa voi olla työtön.
Vierailija kirjoitti:
Olen lomittaja, joka on aktiivinen Animalian, OE:n ja SEY:n jäsen. Aiheuttaa usein kovaakin keskustelua.
Mun sisko on ihan samanlainen :D
Erittäin konservatiivinen perussuomalainen transmies. Naisesta mieheksi, kaikki hoidot läpikäynyt.
Äiti, jonka lasten lähivanhempi omalla päätöksellämme ja vähän tässä asiassa naisvaltavastaisessa protestimielessäkin on vauvavaiheen ja eron jälkeen ollut isä, joka on pitänyt myös äitiysloman jälkeiset vanhempainvapaat. Tarkoitus vaihtaa n. kymmenen iässä toisinpäin.
Etkö tosiaan ympäristönsuojelijan vastakohdaksi keksinyt muuta kuin rekkakuskin? Lapsellista.
Feministi, mutta halveksin Vihreiden eduskuntapuoluetta. Paremman luokan väkeä, jotka ratsastaa feministikortilla äänisaaliin keräämiseen.
Kaikkihan me ollaan yksilöitä ja uniikkeja. Se on jotain mitä lokerofanaatikoilta tuntuu unohtuvan.
Lapsia vihaava äiti.