Mikä on kamalin ääni jonka tiedät? Listataan!
Mulla se oli kyllä ehdottomasti mullan kumahdus arkun kanteen. Siitä on jo 15 vuotta kun kuulin mutta vieläkin syksyisin jysähtää yhtäkkiä mieleen. Tyhja ja lopullinen ääni, ei mitään kaunista.
Kommentit (932)
Naisen jatkuva kälätys. Toinen ei saa puheenvuoroa.
Saamenkielisten uutisten uutistenlukijan ääni.
Porakone /iskuporakone suoraan seinän takaa.
Jenni Vartiaisen hönkäilyhengitys laulun aikana. Astmapiippua tarvitsisi.
Rakennustyömaan valtava kompressori. Pärisee pahalla taajuudella jossain taustalla, eikä loppumisesta ole tietoa. Ehkä kuukausissa mitataan, nice.
Kännisen naisen räkätys, juu enhän mä ole yhtään humalassa.
Yleisen hälytyssireenin ääni kammottaa minua vaikka tiedän, että se on vain harjoitus. Olen pelännyt sitä lapsesta asti. En ole kokenut itse sotaa.
Sinnetännemäen ääni. Aivan kuin rasvaista kieltä hangattaisiin riivinrautaan.
Sen Dannyn exän Erikan vikisevä "lauluääni"
Vierailija kirjoitti:
Yleisen hälytyssireenin ääni kammottaa minua vaikka tiedän, että se on vain harjoitus. Olen pelännyt sitä lapsesta asti. En ole kokenut itse sotaa.
Sama juttu. Lapsena huusin hälytyssireenin soidessa että pommikoneet tulee. Tietenkään mitään tällaista ei tapahtunut.
Sossujen, keskustan, kokkarien ääntely vihervassarien malliin ilman, että itse edes älyäisivät asiaa. Ryhmäpaine on vain niin kova ja älyllisyys tai edes asioista selon ottaminen harvinaista.
Joskus oli liidun kirskunta taulun pintaa vastaan.
Kun rumapainoinen nainen "nauraa". Toisella sijalla on kun rumapainoinen nainen "puhuu" jollekin ystävälleen kovastipaljon "asiaa".
Joko se on Anna Puun lauluääni, räjähtävä ripuli yleisen vessan naapurikopissa tai väkivaltainen oksentaminen, kaikki aikalailla yhtä hirveitä.
Eräs mainosääni, jonka kuulee myös joidenkin kauppakeskusten kuulutuksissa:
Naishenkilö, joka pehmeän kehräävällä äänellä lässyttää ikään kuin puhuisi jollekin taaperolle tai lemmikkikanille. YÄK!!! Oksettaa joka kerta kun kuulen tämän henkilön äänen.