Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kamalin ääni jonka tiedät? Listataan!

Vierailija
26.09.2020 |

Mulla se oli kyllä ehdottomasti mullan kumahdus arkun kanteen. Siitä on jo 15 vuotta kun kuulin mutta vieläkin syksyisin jysähtää yhtäkkiä mieleen. Tyhja ja lopullinen ääni, ei mitään kaunista.

Kommentit (932)

Vierailija
661/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaikka kaupassa tai muussa julkisessa paikassa vauva tai muuten pieni lapsi itkee hirveän kovaan ääneen. Minä olen luultavasti ääniyliherkkä tai jotain, koska inhoan kovia ääniä ja erityisesti se lapsen rääkyminen on sellainen ääni, että tekee mieli paeta paikalta tai sitten mennä lyömään sitä kakaraa, että se itku loppuisi. Siksi onkin hyvä, että ei ole tullut hankittua lapsia, koska en niiden itkua kestä.

Vierailija
662/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naapuri tulee voihkien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitsi kun liiraa ruokalautasen pohjaa vasten, sellainen vmäinen kirskahdus !

Vierailija
664/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanialaisissa pokevideoissa kun nainen vinkuu hampsterin lailla, joutuu äänen laittamaan pois !

Vierailija
665/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikello.

Vierailija
666/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraiden kakaroiden rääkyminen !

Vierailija
667/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaikka kaupassa tai muussa julkisessa paikassa vauva tai muuten pieni lapsi itkee hirveän kovaan ääneen. Minä olen luultavasti ääniyliherkkä tai jotain, koska inhoan kovia ääniä ja erityisesti se lapsen rääkyminen on sellainen ääni, että tekee mieli paeta paikalta tai sitten mennä lyömään sitä kakaraa, että se itku loppuisi. Siksi onkin hyvä, että ei ole tullut hankittua lapsia, koska en niiden itkua kestä.

Toivottavasti joku lyö sinua naamaan, ja lujaa. Sen äänen haluaisin kuulla.

Vierailija
668/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa kun joku moukka kusee suoraan pöntön veteen paineella, koko talo raikaa !

Vierailija
669/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostarinotkujien ja juhlapaikanhakijoiden äwäläbäläbä, nousee jokakerta tarantinomainen ultraväkivalta mieleen !

Vierailija
670/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat lyödä vauvaa? Oletan, että kirjoitat tätä suljetulta osastolta, tai vaihtoehtoisesti korvesta kissalauman keskeltä. Toivon ainakin niin. 

Vierailija
671/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yöllä herää kissan oksennuksen ääneen korvan juuressa. Kirosanoja.

Vierailija
672/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostarinotkujien ja juhlapaikanhakijoiden äwäläbäläbä, nousee jokakerta tarantinomainen ultraväkivalta mieleen !

Jotenkin pelottavan kuulloista puhetta vaikka eivät puhuisikaan vihaisesti.

Vierailija
673/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keekin" "laulu" ottaa pahasti korviin...

Vierailija
674/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudan takaa tätä ei enää kuulu, mutta muistelukin aiheuttaa edelleen väristyksiä. Eli se kun mummo huutaa keittiöstä "SYÖMÄÄÄÄÄN!" ja  koko kämppä on haissut jo tuntikausia kuselle padassa hautuvien munuaisten takia. 

Vierailija
675/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran terävä haukunta tai räksytys.

Vierailija
676/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun Kokoomuslainen alkaa puhua!

Vierailija
677/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Mäkinen (se tanssin opettaja). Voisi vaikka olla tekstitettynä hänen puheensa. Aivan järkyttävä ääni. Itsellä on kaukosäätimen mutenappi käsillä aina kun häntä on haastateltu. 

Sattuu korviin!

Vierailija
678/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme honotus/määkiminen puheäänenä, kun halutaan esittää muka nuorekasta. Ihan karmealta kuulostaa.

Hyvä esimerkki huippumalli haussa ohjelman se joku nevöhööd juontaja, oli pakko vaihtaa huonetta ja äkkiä, kun meillä joku tuota katsoi telkkarista.

Vierailija
679/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään Putousnäyttelijän ääni. Sen joka ei ole vieläkään ohjelmasta lähtenyt. Ääni viiltää syvälle ja ihanaa kun saamme siitä nyt nauttia mainoksissakin.

Vierailija
680/932 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti valittavat lapsista,koirista, ,mopoista.Autoista.Juopot.Ne ottasin ympäristöön mieluummin.Kauhein on kyllä puputtava avantti taajamassa,hyllyt tärisee..ja se ääni.Olen kuunnellut päältä ajettavaa ruohonleikkuria mökillä, sama mutta ei tuu noin likellä se melu.Se on järkyttävä..pitäs kieltää käyttö,tai sähköinen akulla täysin hiljainen!Saako tommosia melukoneita tuodakkaan okalueelle.