Mikä on kamalin ääni jonka tiedät? Listataan!
Mulla se oli kyllä ehdottomasti mullan kumahdus arkun kanteen. Siitä on jo 15 vuotta kun kuulin mutta vieläkin syksyisin jysähtää yhtäkkiä mieleen. Tyhja ja lopullinen ääni, ei mitään kaunista.
Kommentit (932)
Ambulassi, joka laittaa pillit päälle äänen kanssa selkäsi takana.
Meinasin mennä nurin kävelytiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan ja pikkulapsen rääkynä.
Mitä enemmän rääkyjiä on sitä hirveämpää.
Vahvana kakkosena kissan rääkynä.
Mitä on kissan rääkynä?
Minulla on ollut kaksi kissaa, molemmat elivät lähes 18-vuotiaaksi, eivätkä koskaan ”rääkyneet”, mitä se sitten lieneekin.
James Blunt. Oli vissiin äänestettykin Briteissä joskus ärsyttävimmäksi ääneksi, jos en väärin muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvana kakkosena kissan rääkynä.Mitä on kissan rääkynä?
Minulla on ollut kaksi kissaa, molemmat elivät lähes 18-vuotiaaksi, eivätkä koskaan ”rääkyneet”, mitä se sitten lieneekin.
Itselläni taas oli kissa joka nimenomaan rääkyi. Ei osannut/viitsinyt n sukua 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvana kakkosena kissan rääkynä.Mitä on kissan rääkynä?
Minulla on ollut kaksi kissaa, molemmat elivät lähes 18-vuotiaaksi, eivätkä koskaan ”rääkyneet”, mitä se sitten lieneekin.Itselläni taas oli kissa joka nimenomaan rääkyi. Ei osannut/viitsinyt n sukua 😄
Naukua siis.
Naapurin puheääni. Ei siis huuda tai mitään, mutta vaikka kesällä jos ollaan molemmat omilla pihoilla samaan aikaan, on sen puheääni todella ärsyttävä jostain syystä. Eihän se sille mitään voi, mutta ärsyttää silti.
Purkkapallojen paukuttelu. Siihen vielä lässytystä sekaan 😠
Vierailija kirjoitti:
Purkkapallojen paukuttelu. Siihen vielä lässytystä sekaan 😠
Mässytystä siis. Toki lässyttäminenkin on ärsyttävää.
Kyllä se pahin ääni on ehdottomasti se, kun kaksi luurankoa nussii peltikatolla, sitä ääntä en unohda koskaan!
Kynsien pureskelu. Se lussutus ja nakse....
Mässytys saa sykkeen kohoamaan ärsytyksen takia ja pyssyn pauke on kamalaa jossain ohjelmassa tai pelissä kohottaa sykettä sen ahdistavuuden vuoksi.
Huutorääkyvä vauva/lapsi
Viritetty mopo
Nokkahuilu/viulu/säkkipilli
Känniääliö
Haloo Helsingin Elli
Hifkin maalilaulu🤮. Siitä syystä en mene Nordikselle katsomaan jokia.
Nalkutus asiasta jonka tekemiseen nalkuttajalla olisi mennyt jotain sekunteja mutta ennemmin nalkuttaa useamman tunnin kun tekee itse
- Liidun vinkuna taulua vasten. Selkäpiitä karmivaa! Koulussa.
- Leijonan murahtelu ja karjunta lähietäisyydellä pimeässä. Jähmetti! Korkeasaari yöllä!
Naisen kirkunta ja luurankojen sukupuolinen kanssakäyminen peltikatolla kesäyönä.
Täytetyn ilmapallon puristelu käsillä, se narske koskee hampaisiin! En tajua, miten se voi yltyä niin voimakkaaksi fyysiseksi tuntemukseksi.
mässytys ja kun joku vetää haarukalla tai veitsellä lautasta vasten:/