Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkatkaapa alle 500 eken merkkilaukkuja

Vierailija
26.09.2020 |

Aikeissa on yllättää tyttöystävä nimipäivänä ja hakusessa olisi max. 500 eken käsilaukku, kun hän niistä tykkää. Eli vinkatkaapa merkkejä, joihin olette itse tykästyneet, niin saan hiukan lisäinfoa. Kiitti!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai Coccinelle. Se on myös hyvä!

Vierailija
22/29 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon uudet nahkalaukut on kauniita ja tuntuu olevan myös kovin ”in” tällä hetkellä. Itsekin tykkäisin kovasti, jos saisin lahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serto

Vierailija
24/29 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Korsia ei Guessiä. Ostan itsekin Korsia ja tulee pissis fiilis. Mutta minkäs voi. Käsilaukku on hyvin henkilökohtainen ja jokaisella on omat mieltymyksensä. Jospa vain ilmoitat maksavasi hänelle laukun? Kuulostaa tylsälle, mutta hänellä voi olla jokin haavelaukku ja tuskin osaat sitä ostaa.

Vierailija
25/29 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasta minkä merkkisiä tyttöystäväsi nykyiset laukut ovat.

Vierailija
26/29 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan tuolla hinnalla Chanelin kolikkopussin tai Guccin korttikotelon.

Vierailija
27/29 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Korsia ei Guessiä. Ostan itsekin Korsia ja tulee pissis fiilis. Mutta minkäs voi. Käsilaukku on hyvin henkilökohtainen ja jokaisella on omat mieltymyksensä. Jospa vain ilmoitat maksavasi hänelle laukun? Kuulostaa tylsälle, mutta hänellä voi olla jokin haavelaukku ja tuskin osaat sitä ostaa.

Olen samaa mieltä Korsin ja Guessin suhteen, mutta eri mieltä sen osalta, etteikö myös mies osaisi ostaa laukkua täysin ummikkona. Esimerkiksi mun mies oli katsellut läpi mun laukut ja sen perusteella tehnyt tilauksen. Niinpä sain lahjaksi Kurt Geigerin tweed-Kensingtonin, joka on kyllä tosi ihana:)

Vierailija
28/29 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla budjetilla ehdottomasti Marc Jacobs tai Longchamp. Rebekka Minkoff ei tee kovin hyvää laatua ja Kors on aivan pissismerkki.

Vuittonin key pouch ois myös oiva lahja ;)

Vierailija
29/29 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Kånken.

Tai jos muijasi on persaukinen pissis tai muuten vaan tyylitön, niin MK on nappivalinta.

Oletko joku haiseva ituhippi, joka käyttää maailman ruminta reppua. Koska olet viimeksi pessyt kainalosi tai villapaitasi?

Kånken on nykyään teinireppu. Ei ne eräretkeilijät niitä reppuja käytä, vaan niitä saman merkin vaatteita.

Mitä sillä on väliä? Käyttäisin kånkenia jos minulla olisi sellaiseen tarvetta oli se sitten "teinireppu" eli ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän