:) MARRASMUKSUJEN PE-SU (:
 Huomenta kaikille muksuille ja mameille! Tai mikäs huomenta se nyt enään on, onhan täs sit jo hereil oltu... Kesken Salkkareita tulin piipahtamaan kun Miro nukahti.
 Enpä ikinä keksi mitään kirjotettavaa... Mitäs te meinaatte viikonloppuna tehdä? Meil ois tarkotus saada kylppäriremppa tänään valmiiksi ja ehkä jo huomenna päästä omaan suihkuun :) IHANAA!! Sauna saa jäädä tuonnemmaks valmistumaan, kunhan kotona pääsis suihkuun. Huomenna ois tarkotus lähtee kylään mun mummille. Eipä meillä oikeen muuta... Moottoripyöräileen vois lähtee mut empä tiiä millasta säätä ovat lupailleet.
 Onko muita jotka harrastaa moottoripyöräilyy? Me käydään välillä ajelemassa ja viedään Miro isovanhemmille. Kunhan jossain syömässä käydään tai vaan ajetaan, ollaan kaksistaan :) Ei kauheesti olla keritty remontin keskellä, mut muutaman kerran.
 Onkos muuten ollu jotai galluppia jo meiän ammateista? Vissiin joskus odotus-puolella tais olla... Pistetäänkö pystyyn?? Mä oon toistaseks opiskelija ja tarkotus ois vuoden päästä olla ensihoitaja. Lastenhoitajaks oisin halunnu päiväkotiin, mut ei täällä eikä lähikunnissa oo mahista kauheesti työllistyy kun on niin pieniä paikkakuntia, ja kun oon ajatellu tarkemmin, ni ehkä toi ensihoito kutsuu mua enempi...
 Nyt mä taidan siirtyy takas Pihlajakadulle, siellä on niin Salasta Elämää et jää koukkuun vaik onki vanhoi. Palaan myöhemmin lukemaan ja koitan muistaa kirjotella välillä. Vaikkei mul ikinä mitään oikeeta asiaa ookkaan...
 Kuikutonta päivää kaikille -Jonsku-
tietty joku kerkes alottamaan samaan aikaan pinkan, kun ensin sitä maltoin odottaa eikä kuulunu. Sinne oli jo vastauskin tullu, joten taidetaan sitte käyttää sitä. Sinne siis...