Onko koolla merkitystä tavalliselle naiselle?
Vastatkaa rehdisti, niin ehkä päästään taas uutisiin!
Kommentit (26)
Ei se koko, vaan into tuottaa toiselle iloa merkitsee eniten.
Vierailija kirjoitti:
Ei se koko, vaan into tuottaa toiselle iloa merkitsee eniten.
Näinpä! Kuunnelkaa Jeesusta:”Tee toiselle se, minkä tahtoisit hänen tekevän sinulle!”
Pituudella ei, kunhan on yli 170 cm (itse olen 163 cm). Painolla on. Saa olla lievästi ylipainoa, mutta ei sen enempää. Ei saa myöskään olla alipainoinen. Peniksellä kyllä väliä myös, keskikokoinen ei kiihota. Pitkä ja paksu peniksen pitää olla.
No onhan niitä vastakappaleitakin eri kokoisia.... liian iso sattuu.
Kivikova 22 on minun mieleen, miehen sanojen mukaan oli 22 cm. -N27-
Kyllä. Kaikki, jotka sanovat "ei" valehtelevat, tai ovat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Pitää olla paksu ja pitkä.
Ai pitää olla?
Sitten mieskin voi vaatia isoja rintoja ja piukkaa peppua. On pakko olla.
Tietenkin, en tee pikkuautolla mitään. Tarvitsen kunnon lava-auton kamojen roudaamiseen, ja kunnollisen pituinen lava johon oikeasti mahtuu tavaraakin on ehdoton.
Vai minkä koosta tässä piti keskustella?
On sillä merkitystä. Itse ainakin kiihotun enemmän isosta. Eri asia on sitten miten suureksi tuo merkitys muodostuu kun ajatellaan miestä kokonaisuutena. Käytännössä melko olemattomaksi.
Pitää olla paksu ja kova. Pituus on plussaa.
Kalu on miehen mitta. Ei orgasmia tule jos 10 cm tupilla mies pökkii
N35
Vierailija kirjoitti:
Kalu on miehen mitta. Ei orgasmia tule jos 10 cm tupilla mies pökkii
N35
Missä klitoriksesi ja g-pisteesi sijaitsevat?
Huvittavaa et nämä viistoistasenttiset ei näköjään itsekään tajua olevansa täysin hyödyttömiä sängyssä...
Heppatyttö90
Ei jos rakastan miestä, silloin ei haittaa vaikkei edes seisoisi aina jos kohta ollenkaan. Hätä keinot keksii sitten.
Kyllä jos en rakasta miestä, silloin parempi seistä ja mieluiten aika keskimittainen tai hieman pienempi. En tiedä onko itselläni tiukka vai väljä, varmaan molempia tilanteesta riippuen, mutta seksissä naisellinen tuntuma on parempi kun penis on mahdollisimman kova ja mitat sellaiset että liikkeet tuntee. Erittäin lyhyt ei tunnu välttämättä suuta pidemmällä ja liian pitkä ja iso osuu arkoihin paikkoihin ja tuntuu vain epämukavalta venytykseltä/paineelta, ei tunnu ollenkaan liikkeitä, siellä se vaan on.
Vastasin kyllä.
Tavallinen ja terve nainen haluaa seksiinsä laatua.
Siksi valintamme on 20cm kalu
No, pitkä mies miellyttää omaa silmääni, kunhan ei ole myös paksu, mieluummin vähän hintelä, mutta ryhti saisi olla hyvä. Ulkonäkö ei kuitenkaan kompensoi sisäisiä puutteita.