Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ratkaistaan tämä kertaheitolla tämä kädenvääntä

Vierailija
25.09.2020 |

Disney teki 2019 remake uusinnan vuoden 1992 rakastetusta Aladdin animaatiosta, johon he laajensivat Jasminen roolia ja tekivät tästä voimakkaamman ja entistä itsenäisemmän heroine-hahmon. Tämä kuitenkin aiheuttaa nyt kädenvääntöä siitä kuka on 2019 Aladdin live action elokuvan oikea ja todellinen päähenkilö josta elokuva kertoo. Nyt sinäkin voit osallistua tähän vääntöön kertomalla oman mielipiteesi asiasta ja tehdä tästä ikuisesta väittelystä lopun.

Nyt ratkaistaan tämä kertaheitolla tämä kädenvääntä

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmine. Joka muuta väittää on misogyyni.

Vierailija
2/11 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

akat haluaa valtaa ja huomiota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole ajatellut tolta kannalta, että kumpi on päähenkilö, eikä sillä ole väliäkään, mutta tykkäsimme molemmat (pariskunta) elokuvasta.

Vierailija
4/11 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän sinä oikein kirjoitat?

Vierailija
5/11 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aladdin tietenkin <3

T. Nainen, jolla on tarpeeksi hyvä itsetunto, niin ei tarvitse alentaa miehiä lastenleffoja myöten:)

Vierailija
6/11 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmine on kyllä oma suosikki ja Disney onnistui parantamaan hahmoa huomattavasti siitä animaatioelokuvan passiivisesta naisesta joka vain odottaa prinssiä saapuvaksi ja näyttää vain kauniilta sen sijaan että olisi itse aktiivinen ja tekisi itse jotain asian eteen. Vanhassa animaatiossa oli toksinen ja vaarallinen naiskuva.

Vierailija
7/11 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aladdin tietenkin <3

T. Nainen, jolla on tarpeeksi hyvä itsetunto, niin ei tarvitse alentaa miehiä lastenleffoja myöten:)

Aladdin edustaakin toksistamaskuliinisuutta. Hahmo on erittäin stereotyyppinen poikamies katurotta. Ei tunteita, ei herkkyyttä. Jatkuvasti seikkailemassa, temppuilemassa ja esittelemässä omia voimiaan ja taitojaan. Hyvin minä keskeinen ja keskenkasvuinen.

Vierailija
8/11 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/11 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henki on paras!

Vierailija
10/11 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmine on kyllä oma suosikki ja Disney onnistui parantamaan hahmoa huomattavasti siitä animaatioelokuvan passiivisesta naisesta joka vain odottaa prinssiä saapuvaksi ja näyttää vain kauniilta sen sijaan että olisi itse aktiivinen ja tekisi itse jotain asian eteen. Vanhassa animaatiossa oli toksinen ja vaarallinen naiskuva.

Ei se odota passivisesti miestä, se vaan ei koe tarvitsevansa sellaista. Osasi myös kyseenalaistaa vanhahtavia sääntöjä ja karkasi nähdäkseen "oikeaa elämää". Live action -versiota en ole nähnyt.

Vierailija
11/11 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henki on paras!

Robin Williams oli hyvä koomikko, mutta puolialaston Will Smith on enemmän ruokaa silmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan