Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥SUURPERHEKUUMEILIJAT♥ pe-la-su

21.07.2006 |

Kylläpä olikin vanha pino ehtinyt pitkäksi. Tässä uusi viikonlopun pino.

Medison

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hörpin kahvia, näyttää olevan aina se ajankohta päivästä kun tänne joudan =0).

Ihmeellisen väsynyt olen eilen ja tänään ollut, mutta ehkäpä se korjaantuu jos saisi itsensä jonain iltana kammettua ajoissa sänkyyn.

Minulla sikäli kurja viikonloppu, että miehellä oli vain yksi vapaapäivä tällä viikolla ja se oli eilen. Elikkäs meni synttäreitä viettäessä, mutta kiva tytölle ja tietysti myös minulle, että eilen oli kotosalla. Meillä tuo isäntä painaa välistä 80 tuntia viikossa joten häntä ei kovin paljon kotona näy )0= !

Hyvä Levinia, että hampaanpoisto sinulla noin ihanan " kivuton" , naureskelin itsekseni kun luin " aamulääkityksesi" (o= !

Medison hyvinhän te vielä tärppiä voitte aikaiseksi saada, eikä sitä koskaan tiedä vaikka olisi jokin siimahäntä " jäänyt vahtiin" !

Mami ja neidot

Vierailija
22/25 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on leirillä, pojat isänsä kanssa yhtä autoa katsomassa ja kuopus nukkuu jo yöuniaan. Tämähän on aivan uskomaton olotila, kukaan ei käy kurkkimassa olan takana eikä kukaan tappele.

Oltiin iltapäivällä sisaren perheen ja äitini kanssa rannalla muutama tunti ja se taisi kuopuksenkin väsyttää. Lämmin hieno ilma olikin, vesi oli tosin jo ehtinyt muutaman asteen lämpimimmistä lukemista jäähtyä, mutta muksut tuntui tarkenevan hyvin. Siellä on myös sauna, johon pääsivät välillä lämmittelemään.

Kavala kateus nostaa päätään, sisareni saa vauvan maaliskuussa. Heillä toistaiseksi ainokainen täytti huhtikuussa viisi. Kernaasti olisin hänen asemassaan nyt.

Huomispäivänä on kolmosen lastenkutsut, toivottavasti kaverit pääsevät tulemaan. Kesäaika on aina vähän ongelmallista kun perheillä on omat menonsa. Kiitos muuten onnentoivotuksista, joita olette lähetelleet.

Seuraavaksi juhlitaankin sitten äitini 60v päiviä, tai ei juhlita, mutta taatusti sinne jotain vieraita tulee. Hiukan on ongelmallista lahjan hankkiminen kun rahaa on niukalti käytössä. Kimppalahjakaan ei onnistu kun sisar on jo lahjan päättänyt eikä siihen pysty osallistumaan. Olisko kenelläkään vinkkejä pienen budjetin lahjaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen en taas saanu internettia auki, vaikka lukemat tosiin ilmoittikin!

Ma tein ekaa kertaa oikein ilkean tempun: sain miehen raivon valtaan kun mua ei huvittanu lahtea rannalle! Oikein siis tahallani hanet suututin, mita yleensa en tee! Otti kolme neljasta mukaansa, esikkoa eivat rannat enaa kiinnosta. Vietettiin siis esikon kans ihana ilta kahdestaan; oikein hermoloma! Kateltiin telkkarista mita huvitti ja miten kovaa tahansa naurettiin ja pelleiltiin...

Meilla kun on miehen kans tosi symbioosi- ollaan hirmu yhteenkasvetut, ja nautitaan joka paikkaan menemisesta yhdessa ja koko perheen voimin! Eilen en siis millaan jaksanut kun oli iso poppoo mukaan lahdossa. Tosin jo lahdettya pyysin tekstarilla anteeks ja selitin miks' ja ymmarsi kylla miksi ihan itsekin! On mulla sitten ihana ukko-kulta, heh hee!!!

Tanaan siis syoty vikat terot ja odottelen tateja ens viikoks!

Esikolla on tiistaina 14v paivat: niita ei kylla mitenkaan juhlita. Paatettiin etta 10v asti vietetaan sukusynttarit ja sitten vaan ihan oman perheen kesken. Ens vuonna hanella kylla on diskobileet kesalla, kun tayttaa 15 ja toivonmukaan paasee 9 lta luokalta!!

Mutta nyt lahden pihalle hauskaa alkavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
24/25 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas eli kotiuduimme Koitereen rannoilta tänne ruuhka-Suomeen. Pitkän pitkä autoilupäivä takana ja olo on aivan töttöröö! Mutta jokseenkin levänneempi kuin aikoihin. Kylppäri on täynnä pyykkipusseja ja nostan hattua sairaalle pyykkikonevanhukselle, jos selviää vielä tästä urakasta. Voitte varmasti kuvitella; ne tavalliset viikon pyykit, mutta lisänä vielä ne vähintään tuplat vaihtovaatteet päivässä, lakanat, takit ym...Kestää taas viikkotolkulla, ennenkuin tästä selvitään. Ja jos vielä kone hajoaa...

Eikö Leannasta ole tosiaan kuulunut mitään? Toivottavasti kaikki on todellakin hyvin.

Ja tervetuloa uusille ja uusvanhoille minunkin puolestani!

Nyt taidan kuitenkin hipsiä iltapalalle ja nukkumaan. Palailen sitten kai huomenissa (toivottavasti) pirteämpänä, kun nyt en enää jaksa ja pää ei toimi sitten yhtään.

Suviruusu

Vierailija
25/25 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä vielä olen hereillä, vaikka pitäis jo olla sängyssä ja untenmailla että jaksais aamulla herätä reippaana töihin, mutta ehkä olen nyt nukkunut niin paljon " varastoon" että jaksan !!

Käytiin juuri saunassa ja toinen tytöistä kysyi ettei miks meillä ei ole sellaista ihanaa vauvaa kun toisen kuopuksen kummeilla. Vauva on tosiaan ihana ja tänään käytiin kaffella ja pidin vaavia pitkän aikaa sylissäkin.

Meitä pyydettiin vaavin kummeiksi ja ilomielin suostuttiin.

Nyt on pakko saada rauha tähänkin torppaan ja muksut nukkumaan, kuopuksilla on huomenna viimeinen lomapäivä ennen tiistaista tarhan alkua..

Hyviä Öitä ja mukavaa alkavaa viikkoa!

T. Isotikru