Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussauutisia

21.07.2006 |

Heissan kaikille!

Olen tässä jännäillyt oletetun ovikseni tuloksia - tänä aamuna tuli testiin IHAN SELVÄ PLUSSA!!! Raskautta osoitteva pystyviiva ei kauhean voimakas ollut, mutta ihan selvästi kuitenkin nähtävissä!!! Epätodellinen olo!!! Pitää varmaan silti vielä vähän aikaa odotella ennen kuin peruu polille sen lapsettomuushoitojen suunnittelukäynnin... ;) Eli hoidoksi ehdittiin aloittaa vain Lugesteron (keltarauhashormoni) kiertoa tasaamaan/tuomaan. Mutta tämmöstä tällä kertaa!!!! Pitää käydä miehen töissä ilmoitamassa, että isäinpäivänä saattaa olla jo iso masu! MÄ OLEN IHAN SUPERINNOISSANI!!!!!!!!!!!!!! Yhtä hymyä!

Net-ta :D

Tsemppiä myös Ki-Ralle, samassa jännäilykierrossa ollaan oltu, toivotaan t sulla on käynyt yhtä hyvä tuuri!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] Todella paljon onnea [/color]

ja tarrasukkia mukaan matkaan. Hienoa kuulla että tässäkin tilanteessa voi todella onnistua.

Itse testailen vasta kp 29 jos tarvetta sitten vielä on. En kauheesti odota tältä kierrolta. Olin jo niin onnelinen että voin oikeesti edes ovuloida pelkällä terolutilla. Painon pudotus on siis auttanut asiaa itselleni tai sitten kaikessa on kyse vain sattumasta...

Mutta perässä yritetään kovaa vauhtia tulla tuonne plussanneiden puolelle... =)

Monesko kiertopäivä sulla oli ovulaatio ja koskas plussasit? En muista jos on aiemmin ollut jossain maininta.. Niin ja millä testillä testasit? Niissähän on niitä arvoeroja...

Mutta vielä kerran PALJON ONNEA JA MUISTA NAUTTIA KAIKESTA IHANASTA.

Rehellisesti sanottuna harvoin on ihanaa kun joku muu plussaa, mutta tällä kertaa olen kyllä oikeasti onnellinen sun puolesta, antaahan se toivoa myös omaan yrittämiseen vaikka ei tässä kierrossa onnistuisikaan.

Vierailija
2/3 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noista päivistä kun kyselit.. Ovulaatio oli omien kohdistusteni mukaan kp 18, jolloin myös hedelmöitys tapahtui (taakse ja eteenpäin noin 4-5 päivää touhuiluista). Luge-kuuri loppui kp 24 ja vuoto on aikaisemmilla keroilla alkanut samana/seuraavana päivänä. Tein Clearblue testin kp 27 (aamulla). Ja siinä se oli! Nyt täytyy odottaa pari viikkoa ja testailla uudelleen.

Epätodellista edelleen.. Mut nälkä, jano ja huimaus puhuvat omaa kieltään... Ja aina vain " puhtaat" vessakäynnit! ;) Uskomatonta, et periaatteessa ekasta (eka ovari sitten joulukuun) mahdollisesta tärppää! Vaan nyt tarvis enää pienen pysyä piiiitkkääään oikeassa paikassa, ei saa vielä antautua autuuteen..

Kuinka Ki-ra sulla on kierto menossa, eli koska pitää tulla huhuileen, miten testi meni. Toivotaan niin paljon parasta myös sulle! Olisi kiva mennä yhdessä tuonne toiselle puolelle, sinä tunnut jo ihan tutulta täällä palstalla. On sen verran samanoloiset tilanteet meillä, et on tullut seurailtua kuulumisiasi erityisen tarkasti..

Nyt tarvii kyllä lähteä töihin päin.. Saa nähdä koska ne rupee uteleen, kun mun eväskippojen määrä vain kasvaa koko ajan.. Niin ja häät meni muuten oikein hienosti; boolikipon vierellä oli lähes saman väristä mehua, jota sitten lantratuna koko illan lipitin... ;) Eipäs kukaan epäillyt (tai ainakaan sitä näyttänyt) mitään!

Nyt töihin.

AURINKOA ja plussatuulia!!!!

Net-ta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina testaan jos vielä on testattavaa.. Tai siis jos vaan malttaisin millään odottaa.. Noita turhia testejä on mennyt jo riittävästi, eikä kaapissakaan ole enää yhtään jäljellä.

Jotenkin vaan väittää itselleen ettei odota tästä kierrosta mitään, mut kuitenkin oon ollut Todella iloinen ovulaatioplussasta. No kyllä se täti sit alas tiputtaa...

Vielä kuitenkin toiveissa plussa ja sit jos sen saan menen ja ostan tuttan keltaiset pallokuvioiset bodyn ja pipon. Oon ihaillut niitä koko kesän aina kun oon jollain / jossain nähyt ja aika kipeetä aina tekee.

No joo mutta jään tässä viel piinailee pariksi päiväksi ja palaan sitten kertomaan kuulumisia...

Net-ta muista nauttia ja nukkua =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi