Vietkö lapsen esim. mummolle hoitoon jos siivoat?
Kommentit (24)
En vie, meillä käy siivooja. Pienemmät välisiivoukset siivoojan käyntien välissä teen lasten kanssa.
Esikoisen olisin vienyt vuoden-parin ikäisenä vienyt, jos olisi ollut mahdollista. Siivoaminen oli hyvin haastavaa - kun hetkeksi käänsi selän ja imuroi keittiön, niin poika oli kiivennyt saunan lauteille tai kodinhoitohuoneen pesualtaaseen, söi vessapaperia tai tyhjensi määrätietoisesti kirjoja/levyjä/kenkiä/astioita hyllystä. Vilkas ja kekseliäs lapsi, eikä tuon ikäisenä jaksanut "osallistua" kotitöihin niin kauaa, kuin esimerkiksi ihan perussiivous olisi vienyt. Vaikka kuinka antoi rättiä käteen ja keksi erilaisia puuhia.
Lapset ovat niin erilaisia...
No en. Meillä on kaksi vanhempaa, jos on joku sellainen homma ettei lapsia kaivata jalkoihin pyörimään (esim. ikkunanpesu kerrostalossa), toinen meistä vie heidät puistoon tms.
Joo, voisin viedäkin jos olisi lähellä. Minä tykkäisin kyllä siivota yksin, tai jos joku muu on paikalla saisi siivota myös. Mulla on usein pinna kireällä kun siivoan, samoin miehellä, mies kiroilee jatkuvasti kun imuroi. Myös mun äiti ja hänen äitinsä on ollut pahalla päällä siivotessa varsinkin kun lapsia pyörii jaloissa. Kun on väsynyt ja inhoaa kotitöitä yli kaiken ei ole ihme että suorastaan vituttaa.
Meillä ei ole lapsille mitään paikkaa mihin viedä koskaan, miehen äiti täyttää jo 85v, ja mun vanhemmat asuu 170km päässä, joten jos joku paikka olisi lapsille, voisin sen vapaa-ajan käyttää johonkin muumun kuin siivoamiseen, voisin jopa tehdä joskus miehen kanssa jotain kivaa.