Suomessa on niin paljon ylipainoisia, että normaalipainoiset ovat jääneet vähemmistöksi.
Luki Helsingin Sanomissa.
Ja uskon kyllä tämän. Suomen kansa vaan pulskistuu ja pulskistuu.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Muutaman päivän vanha uutinen, joka on jo käsitelty täällä, mutta silti ajankohtainen.
Miksi ihmiset ahmivat? Täälläkin näkee aloituksia, joissa puhutaan lihavuudesta ja ahmimisesta.
Oppisivat syömään ihan normaalisti, niin ongelmaa ei olisi.
Onko linkkiä siihen edelliseen ketjuun?
Suomessa on niin paljon tyhmiä, että normaaliälyiset jäävät vähemmistöksi. Aloittaja on yksi enemmistöstä selvästi. Kellään, jolla on elämä, ei ole aikaa vinkua muiden painosta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on niin paljon tyhmiä, että normaaliälyiset jäävät vähemmistöksi. Aloittaja on yksi enemmistöstä selvästi. Kellään, jolla on elämä, ei ole aikaa vinkua muiden painosta.
Itseasiassa lihavuuden ja tyhmyyden välillä on korrelaatio. Akateemiset ovat harvemmin lihavia kuin kouluja käymättömät.
Vierailija kirjoitti:
Se koskettaa jokaista veronmaksajaa. Lopetan vinkumisen heti, kun lihavat maksavat sentilleen kaikki sairaanhoitonsa kulut itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa lihavuuden ja tyhmyyden välillä on korrelaatio. Akateemiset ovat harvemmin lihavia kuin kouluja käymättömät.
Linkkejä sitten tutkimuksiin tai olet pelkkä paskanjauhaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koskettaa jokaista veronmaksajaa. Lopetan vinkumisen heti, kun lihavat maksavat sentilleen kaikki sairaanhoitonsa kulut itse.
Sitten sinä, jos olet alkoholin tai tupakan kuluttaja, saat luvan maksaa itse maksakirroosi- tai keuhkosyöpähoitosi. Tai jos olet kärtsännyt vuosia nahkaasi auringossa, saat luvan maksaa melanoomahoitosi. Jos taas katkaiset BMX-pyöräillessä koipesi, oma vika kun lähdit harrastamaan vaarallista lajia, maksa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinä, jos olet alkoholin tai tupakan kuluttaja, saat luvan maksaa itse maksakirroosi- tai keuhkosyöpähoitosi. Tai jos olet kärtsännyt vuosia nahkaasi auringossa, saat luvan maksaa melanoomahoitosi. Jos taas katkaiset BMX-pyöräillessä koipesi, oma vika kun lähdit harrastamaan vaarallista lajia, maksa itse.
Muuten olen samaa mieltä, erityisesti alkon, tupakan ja huumeiden suhteen, mutta olisi kohtuutonta velvoittaa maksamaan urheiluvammoista ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman päivän vanha uutinen, joka on jo käsitelty täällä, mutta silti ajankohtainen.
Miksi ihmiset ahmivat? Täälläkin näkee aloituksia, joissa puhutaan lihavuudesta ja ahmimisesta.
Onko linkkiä siihen edelliseen ketjuun?
Katsoin, ja se oli poistettu! Uskomatonta. Sehän kertoi Hesarin jutusta.
Tässä ainakin yksi ketju
https://www.vauva.fi/keskustelu/3890252/hs-lihavuus-yhteiskunnan-sairau…
laula cheekin äänellä "lihavuus on ikuistaaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet käsittämättömän ymmärtämätön ts. naiivi.