Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Don't Move naiminen

Vierailija
25.09.2020 |

Eli tässä ollaan jäykistynyt penis naisen sisällä eikä liikuta yhtään. Tavoitteena kummankin laukeaminen, onnistuuko?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki, ap - olet varmasti itse kokeillut tuollaistakin idiotismia.

Vierailija
2/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin onnistuu. Tieditkö että mieskin voi pumpata lantionpohjan lihaksiaan jolloin penis tekee pientä sivuttaisliikettä. Tästä naiset ovat haltioissaan ja laukeavat nopeasti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin onnistuu. Tieditkö että mieskin voi pumpata lantionpohjan lihaksiaan jolloin penis tekee pientä sivuttaisliikettä. Tästä naiset ovat haltioissaan ja laukeavat nopeasti.

Ap

Pieni peniksen sivuttaisliike ja lihaksiston pumppaaminen on eri asia kuin olla paikallaan liikkumatta yhtään. Et siis vastannut kysymykseeni.

Vierailija
4/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pieni peniksen sivuttaisliike ja lihaksiston pumppaaminen on eri asia kuin olla paikallaan liikkumatta yhtään. Et siis vastannut kysymykseeni.

Onnistuu laukeaminen myös ilman pumppauksia, täysin liikkumatta. Pystyn laukeamaan myös ajatuksen voimalla jos ajattelen kaunista naista. Haluaisin pitää penistäni sisälläsi hetken pienen, hetken pienen kanssasi jos saan :-)

Ap

Vierailija
5/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko laukeamiseesi edes erektoitunutta penistä jos kaikki on vain ajattelun tulosta? Mihin ylipäänsä käytät penistäsi; muutoin kuin virtsaamiseen?

Vierailija
6/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsetko laukeamiseesi edes erektoitunutta penistä jos kaikki on vain ajattelun tulosta? Mihin ylipäänsä käytät penistäsi; muutoin kuin virtsaamiseen?

No en tarvitse kyllä erektiota laukeamiseen, mutta joskus on kiva lepuuttaa jäykkää penistä naisen sisällä, koska herrasmiehenä haluan toiselle hyvänolon tunteen.

Vierailija
7/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten reaalimaailmassa hyvänolon tuottaa railakas nussiminen & paneminen. Ei mikään tyhjänpäiväinen lepuuttelu. -> Olisit edes mies.

Vierailija
8/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten reaalimaailmassa hyvänolon tuottaa railakas nussiminen & paneminen. Ei mikään tyhjänpäiväinen lepuuttelu. -> Olisit edes mies.

Olen hiiri.

Ap

Vierailija
9/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisen kanssa tuota harrastettiin paljon ja se oli todella nautinnollista. Koskaan en kuitenkaan tähän lauennut mutta nainen laukesi ja jäimme nalkiin toisinaan. Se oli kyllä todella mahtava tunne, äärimmilleen turvonnut kulli oli orgasmissa kouristelevan pimpan puristuksessa.

Vierailija
10/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii kyllä kookkaan kalun ja treenatut paikat molemmilta. Treenaus sinällään on helppoa ja nopeaa, kun vain oppii tunnistamaan sisäiset lihaksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi