Sain osa-aikatyön, kysymys
Jos haen soviteltua päivärahaa joudunko toteuttamaan kaikki työkkärin kanssa sovitut tehtävät siihen päivämäärään mennessä kun on alunperin sovittu?
Kommentit (10)
Riippuu varmaankin siitä että mitä tehtäviä on sovittuna.
Itse olin 2,5 vuotta osa-aikatyössä eikä työkkäristä tullut koko aikana mitään tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin 2,5 vuotta osa-aikatyössä eikä työkkäristä tullut koko aikana mitään tehtäviä.
Mietin lähinnä sitä, että olen lupautunut mm. osallistumaan koulutukseen tiettyyn päivämäärään mennessä. Tämä voi mennä hankalaksi työaikojen kanssa vaikka osa-aikatyö onkin.
Kannattaa olla yhteydessä työkkäriin
Hoidat velvoitteesi ilman mutinoita ja sillä sipuli tai olet ilman tukimasseja. Ei ole rakettitiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Hoidat velvoitteesi ilman mutinoita ja sillä sipuli tai olet ilman tukimasseja. Ei ole rakettitiedettä.
Niinpä, lähetän toisen jalkani koulutukseen ja toisen töihin samoina päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin 2,5 vuotta osa-aikatyössä eikä työkkäristä tullut koko aikana mitään tehtäviä.Mietin lähinnä sitä, että olen lupautunut mm. osallistumaan koulutukseen tiettyyn päivämäärään mennessä. Tämä voi mennä hankalaksi työaikojen kanssa vaikka osa-aikatyö onkin.
Soita työkkäriin, työn pitäisi aina mennä etusijalle, mutta valitettavasti se ei aina mene niin kun on työkkäristä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikeasti noin avuton sopimaan ja koordinoimaan asioita ottamalla yhteyttä sinne jossa näistä asioista päätetään, niin en ihmettelekään miksi olet ollut työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikeasti noin avuton sopimaan ja koordinoimaan asioita ottamalla yhteyttä sinne jossa näistä asioista päätetään, niin en ihmettelekään miksi olet ollut työttömänä.
Joo kerkesin olla 2 viikkoa ja sopia oma suunnitelmassa liudan tehtäviä ennen tietoa työpaikasta. Osaan kyllä soittaa työkkäriin. Kiellettyä ei kai ole tiedustella asiaa ensin muualta?
Tämä riippuu työkkäristä ja työntekijästä. Ei näihin ole mitään yleispätevää neuvoa. Yksi sanoo yhtä ja toinen toista.
Joo.