Toisille valoista huutava pyöräilijä baanalla
Baanalla oli illalla taas joku testosteronihuuruinen spandex-pyöräilijä, joka huuteli toisille pyöräilijöille ”ratsiasta valoista”. Tällainen hullu voisi keskittyä ihan omaan elämäänsä. Itselläni loppui paristo etuvalosta juuri tänään ja tämä hullu sitten jaksoi siitä huutaa. Aivan pidäkkeetöntä autistista käytöstä.
Kommentit (7)
Autoa ajavana vinkkaa, että pimeällä kannattaa tosiaan huolehtia pyörän valoista. Ja noudattaa liikennesääntöjä. Jos ei halua joutua onnettomuuteen siis.
Ainahan näitä huolehtijoita löytyy, mitä noista välittämään, kun itse tietää mikä tilanne omien valojen kanssa on.
Ihan asiallista muistuttaa valoista. Mistä se vastaantulija voisi tietää, että juuri sinulla sattumalta on paristo lopussa? Huolehdi ettei lopu, jos häiritsee niin kovasti.
Itseltäkin joskus hyytynyt valo kesken matkan ja huikattu valoista. Hyvä juttu minusta, koska pimeänä ajavia on ihan liikaa.
Pyöräilijät on saatanasta.
-stadilainen-
Ne on näitä oman elämänsä supersankareita jotka kesäkeleillä raivoavat baanalla ja talvella laduilla.
No hankkikaa ne valot niihin pyöriinne, niin ei tarvitse kenenkään huudella. On muuten ihan helvettiä sekä autoilijoille, kävelijöille että vastuullisille, valollisille pyöräilijöille, kun tuolla syöksyilee näitä pimeitä pyöriä pitkin poikin ja liikennesäännöistä piittaamatta. Jos ei oma henki ja turvellisuus kiinnosta sen 15 € vertaa, niin josko maksaisitte sen 15 € valoista edes sillä ajatuksella, ettette tapa tai vammauta ketään viatonta sivullista. Se, että sinä näet mielestäsi ihan hyvin, ei tarkoita sitä, että sinä näkyisit ihan hyvin.
Mä olen joskus törmännyt varmaan samaan! Minulla tosin oli lamppu pöllitty, eli pänni vielä enemmän :(