Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lupasi lapselle kalliin puhelimen joululahjaksi

Vierailija
28.11.2013 |

vaikka itse olen äitiyslomalla,ja tulomme ovat tällä hetkellä pienet! Miehen vanhemmat ovat suht varakkaita ja mietin kehtaisiko heiltä pyytää rahaa puhelimeen,vai mitä tässä tekisi? Lupauksethan on pidettävä,vai kuinka?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 20:53"]Miksi lupasi? Ja mikä on kallis? Minkäikäinen lapsi? Ei lapselle kannata ostaa kalliita puhelimia... ostaisi mieluummin vaikka laskettelulipun ja viettäisivät yhdessä kivan loman. Vitun puhelimet.....

[/quote]

Vitun vanhus, ei tietenkään sinun nuoruudessasi tarvittu kännykkää lapsena (olikohan niitä silloin olemassakaan) mutta ajat muuttuu. Nyt pitää olla.

[/quote]

Haha, olen 22-vuotias :D enkä ostaisi lapselleni noin kallista puhelinta, kun en ostaisi itsellenikään :) vaikka olisikin rahaa. En ymmärrä, että lapset lellitään piloille kalliilla puhelimilla, ostavat sitten kun itse käyvät töissä.

Ps. Itse sain lahjaksi luistimia, suksia, lautapelejä jne... arvostan niitä yhä. Puhelin hajoaa 2-vuodessa.

[/quote]

Sun logiikan mukaan siis lapsi saisi puhelimen vasta kun on saanut töitä? En tiedä susta mutta sun mun mielestä kesätyöhakemuksessa ei näytä kovin hyvältä jos puhelinnumeron kohdalla on äidin numero......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi