Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lupasi lapselle kalliin puhelimen joululahjaksi

Vierailija
28.11.2013 |

vaikka itse olen äitiyslomalla,ja tulomme ovat tällä hetkellä pienet! Miehen vanhemmat ovat suht varakkaita ja mietin kehtaisiko heiltä pyytää rahaa puhelimeen,vai mitä tässä tekisi? Lupauksethan on pidettävä,vai kuinka?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna miehen ostaa

Vierailija
2/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan satasista,eikä meillä todellakaan ole varaa ostaa sellaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat miehen selittämään lapselle, että tuli luvattua liikoja.

Vierailija
4/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi töissä? Jos ei osta muita lahjoja?

Vierailija
5/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lupasi? Ja mikä on kallis? Minkäikäinen lapsi? Ei lapselle kannata ostaa kalliita puhelimia... ostaisi mieluummin vaikka laskettelulipun ja viettäisivät yhdessä kivan loman. Vitun puhelimet.....

Vierailija
6/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi saattaakin olla tietoinen siitä, että operaattoreilla on nykyään luottokauppasopimuksia, joilla voi maksaa puhelinta erissä ilman vuosikorkoa. Ei siis perinteisiä kytkyjä, joiden mukana on otettava liittymä, tai osamaksusopimuksia, joissa on vuosikorko. Jos teillä vain on luottotiedot kunnossa, niin sitten tämä on oikeasti hyvä vaihtoehto.

Vierailija
7/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 20:53"]Miksi lupasi? Ja mikä on kallis? Minkäikäinen lapsi? Ei lapselle kannata ostaa kalliita puhelimia... ostaisi mieluummin vaikka laskettelulipun ja viettäisivät yhdessä kivan loman. Vitun puhelimet.....

[/quote]

Vitun vanhus, ei tietenkään sinun nuoruudessasi tarvittu kännykkää lapsena (olikohan niitä silloin olemassakaan) mutta ajat muuttuu. Nyt pitää olla.

Vierailija
8/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäinen lapsi ja puhelin maksaa yli 400e! Lupasi miellyttämisen halusta kait,en tiedä.Mies on töissä mutta minä olen äitiyslomalla,ja siksi tämä onkin kohtuutonta.

Vierailija
9/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain ole poikapuoli????  Totta kait se silloin nyppii, kun palstamammasta on kyse.

Vierailija
10/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oikeasti budjetti tiukilla,mutta mielestäni tuollaisia ei mennä lupailemaan selkäni takana,varsinkin kun hoidan täällä kaikki raha-asiat,niin että ruokaa riittää ja katto on pään päällä.

Vierailija
11/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan selvästi puhelin on luvattu lapsipuolelle, ja nyt aaveemammaa nyppii ajatuskin, että masuasukki jää vähemmälle :D

Vierailija
12/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen poika sai kummiltaan 11-vuotiaana 500e:n puhelimen. Älytöntä! Ja kun se hajoaa, ei ole ketään ostamassa yhtä hienoa tilalle. Varmaan mukava sitten sitkuttaa jollain satasen samsungilla, kun on tottunut parempaan. Puhumattakaan, että teini on aina naama kiinni puhelimessaan. Tervettä?

Vierailija
13/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies käy töissä, saa hän käyttää rahansa miten tahtoo sen jälkeen, kun pakollisista kuluista puolet on maksettu. Sinä maksat sen toisen puolen vai oletko joku elätti?

Vierailija
14/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis poikapuoli???? VASTAA ja heti!   Hööhöhööö....

Vierailija
15/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhteinen lapsi on,ja tietää rahatilanteemme erittäin hyvin(en suostunut ostamaan uutta polkupyörää,2 vuotta vanhan pyörän tilalle!!).Mies ei oikein ymmärrä ettei raha kasva puissa,vaikka töissä käykin.Jään ensi kuussa kotihoidontuelle,ja tulot tippuu entisestään.

Vierailija
16/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pykäätte lisää lapsia, jos on tiukkaa? Jos vanhempi tenava on teini, niin kyseessä on poikapuoli. Näin on näreet!

Vierailija
17/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on luvannut, niin lupauksen pitäminen on hänen asiansa. Miehen ja lapsen välinen asia. Ei sinun tarvitse huolehtia lupauksen pitämisestä eikä esimerkiksi pyytää rahaa miehen vanhemmilta. Et ole vastuussa. Mies hoitaa miten parhaaksi näkee.

Vierailija
18/21 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:17"]

Jos mies käy töissä, saa hän käyttää rahansa miten tahtoo sen jälkeen, kun pakollisista kuluista puolet on maksettu. Sinä maksat sen toisen puolen vai oletko joku elätti?

[/quote]

Olen elätti koska hoidan yhteistä lastamme kotona vai mistä lähtien tästä on palkkaa saanut?

Vierailija
19/21 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 20:53"]Miksi lupasi? Ja mikä on kallis? Minkäikäinen lapsi? Ei lapselle kannata ostaa kalliita puhelimia... ostaisi mieluummin vaikka laskettelulipun ja viettäisivät yhdessä kivan loman. Vitun puhelimet.....

[/quote]

Vitun vanhus, ei tietenkään sinun nuoruudessasi tarvittu kännykkää lapsena (olikohan niitä silloin olemassakaan) mutta ajat muuttuu. Nyt pitää olla.

[/quote]

Haha, olen 22-vuotias :D enkä ostaisi lapselleni noin kallista puhelinta, kun en ostaisi itsellenikään :) vaikka olisikin rahaa. En ymmärrä, että lapset lellitään piloille kalliilla puhelimilla, ostavat sitten kun itse käyvät töissä.

Ps. Itse sain lahjaksi luistimia, suksia, lautapelejä jne... arvostan niitä yhä. Puhelin hajoaa 2-vuodessa.

Vierailija
20/21 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis "2 vuodessa". Ihme väliviiva tunki väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi