Toisen ihmisen kommentin matkiminen ja uuden keskustelun aloittaminen
Olen huomannut seuraavaa palstalla, kun on ketju jossa joku laittaa oikeasti fiksun mielipiteen tai oivaltavan asiasisällön, joku nappaa sen itselleen ja lähtee kopioimaan ajatusta. Aloittaa joko uuden keskustelun tai kirjoittaa omana mielipiteenään jonkun toisen sanoman asian. Useimmiten aloittaa uuden keskustelun.
Kommentit (9)
Täällä on joku keskustelun buustaaja, ehkä mode samalla. Tekee aloituksia jotta tulisi juttua.
Nämä saattavat myös seurailla ip:itä joten kannattaa miettiä mitä kertoo itsestään. Tämä palsta ei tosiaan ole oikeasti anonyymi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku keskustelun buustaaja, ehkä mode samalla. Tekee aloituksia jotta tulisi juttua.
Nämä saattavat myös seurailla ip:itä joten kannattaa miettiä mitä kertoo itsestään. Tämä palsta ei tosiaan ole oikeasti anonyymi.
Eikö ;)
Tänne nostellaan mun 10 wuotta wanhoja kirjoituksia ERI palstoille ;)
Zinc
Mikään palsta ei ole, kun kaikki on saman koneen alaisia ..
ERI palstoille kirjoitettuja siis .. piti sanomani ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkö ne toimivat?
Sekin on tullut todennettua, että jonkun ajatuksia otetaan johonkin lehtijuttuun aiheeksi, siis varastetaan se idea.
Tosi typerää stalkata ip-osoitteita.
Ei netissä mikään ole salassa kun on tietoa ja vehkeitä. Ja ns. oikeuksia.
Mä voin laittaa esimerkin, yhdessä toisessa ketjussa on hyvin oivallettu yksi asia ja sitten tässä oli matkittu aloitus:
Suljetaan pois pm Sanna Marinin kaikki polittiset ajatukset ja mietitään häntä yksinomaan Naisena: mitä mieltä olet Sannasta?
Sopii kuvioon että on joku Sannan hännystelijä, sdp yleensä tai vihreät tai vasemmisto mukana näissä matkimisissa.