alaikäiselle ehdottelu netissä. auttakaa
olen 17vuotias ja mulla on tunnus kuvake.net kuvanjako sivuille (samanlainen sivu kuin irc-galleria). eilen illalla sain viestiä eräältä 38vuotiaalta mieheltä vantaalta, hän ehdotteli että tulisin bile-seuraksi, ehdotti että ei kerrottaisi alaikäisyyttäni kenellekkään ja lupasi palkkiona rahaa jos ottaisimme "kivoja hauskoja kuvia tai tulisin bilettämään"... otin kaikista kommenteista kuvan todisteeksi, mitä mun kannattaa nyt tehdä? nettipoliisi ei pysty näkemään yksityisesti laitettuja viestejä :(
Kommentit (20)
Kysy nettipoliisilta ohjetta miten toimia. Voit mennä myös oikeasti poliisilaitokselle käymään ja pyytää vaikka jonkun naispoliisin jolle kertoa asia (jos se helpompaa).
kerroin äitilleni eikä hän osannut auttaa muuta kuin sanomalla sen että mun pitää laittaa vinkkiä nettipoliisille -ap
Sakkolihan raja on 16v joten siitä vaan poliisilaitokselle... lol!
Sinähän olet suojaikärajan yläpuolella, ei tuossa ole mitään laitonta. Paitsi mies ei saa tarjota sinulle alkoholia.
Älä mene äläkä chattaile tollaisten pervojen setien kanssa. Ei niille tarvi mitään vastata.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 18:41"]
Sinähän olet suojaikärajan yläpuolella, ei tuossa ole mitään laitonta. Paitsi mies ei saa tarjota sinulle alkoholia.
Älä mene äläkä chattaile tollaisten pervojen setien kanssa. Ei niille tarvi mitään vastata.
[/quote]
vaikka olen sakkolihan rajan ylittänyt olen silti alaikäinen. huomioi myös miehen ikä 38vuotta! -ap
Olet yli 16 ja melkein täysi-ikäinen. Elämä on.
Positiivista on, ettet ilmeisesti ole suostumassa toisin kuin moni muu ikäisesi.
Voi olla kyse seksikuvista ja prostituutioon yllyttämisestä joten suojaraja silloin on 18 eikä 16 kuten normaalissa seksissä. Kannattaa vihjata poliisille vaikka tuskin siitä mitään tuomiota tulee
Seksin ostaminen alaikäiseltä on rikos. Myös seksin oston yritys, seksuaaliseen tekoon houkuttelu tai seksin vaihtaminen esim. alkoholiin tai tavaralahjoihin ovat rikoksia.
Sinulla ei ole mitään hätää. Poistu lopullisesti sivustolta, mutta ota sitä ennen viestittelystä kopio ja toimita se poliisille. Riittää ihan, että hiiren oikealla nppäimellä kopioit ja liität vaikka Word-asiakirjaan ja otat osoitteen ja muut mahdolliset tiedot selville. Vaikka mies ei sinulle ole vaarallinen, koska älyät olla menemättä lankaan, muita suojellaksesi voit viedä tai lähettää tiedon poliisille. Älä laittele kuviasi nettiin enää.
Olet silti alaikäinen vaikka olet suoraikärajan ylittänyt! Älä kuuntele keskustelun ääliöitä vaan ota yhteyttä vaikkapa nettivinkin kautta poliisille. Tämän keskustelun vastaajat näyttävät olevan lapsen seksuaalisen hyväksikäytön puolella kuin itse alaikäisen.
jouni
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 18:40"]
[/quote]
kuka käyttää enää sanaa lol?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 18:40"]
[/quote]
kuka käyttää enää sanaa lol?
[/quote]
Onx se vanhanaikaista, vai?
Mikä sana on nyt muotia -kerro minulle!
Se vaan on ikävä tosiasia, että ollessaan yli tuon suojaikärajan siinä ei ole mitään rikollista harrastaa seksiä sellaisen henkilön kanssa. Toisen ikä ei ole millään tavalla muuttamassa tilannetta tällaisissa tapauksissa, vaikka ikää olisi 70 :)
Pidä järki päässä ja vältä kaikkea vaarallista!
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 18:36"]
olen 17vuotias ja mulla on tunnus kuvake.net kuvanjako sivuille (samanlainen sivu kuin irc-galleria). eilen illalla sain viestiä eräältä 38vuotiaalta mieheltä vantaalta, hän ehdotteli että tulisin bile-seuraksi, ehdotti että ei kerrottaisi alaikäisyyttäni kenellekkään ja lupasi palkkiona rahaa jos ottaisimme "kivoja hauskoja kuvia tai tulisin bilettämään"... otin kaikista kommenteista kuvan todisteeksi, mitä mun kannattaa nyt tehdä? nettipoliisi ei pysty näkemään yksityisesti laitettuja viestejä :(
[/quote]
Sanot, ettei kiinnosta ja jatkat elämääsi.
öh, siis mikä oli rikos tässä tapauksessa? Se alkoholin välittäminen ja sekään ei kyllä tullut selkeästi ilmi aloituksesta..
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:03"]
öh, siis mikä oli rikos tässä tapauksessa?
[/quote]
Seksin ostaminen alaikäiseltä on rikos.
Mä en tajua teitä?Olen nykyään 18v,aloitin seksin myymisen 12v;)Seksillä tienaa hyvin puolessa tunnissa tienaa 180 euroa ja mulla on ollut 12v jo 3-4 keikkaa illassa ja nyt niitä on noin 8-11 keikkaa;)Turha teidän on valittaa seksin myynnistä;)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 18:41"]
vaikka olen sakkolihan rajan ylittänyt olen silti alaikäinen. huomioi myös miehen ikä 38vuotta! -ap
Provo, jokainen 17v tietää että tuossa ei ole mitään laitonta. Tee elämälläsi jotain järkevää
Poliisille voi ilmoittaa vaikka soittamalla. Tai ottaa ne vastaan sähköpostejakin.