Pienessä työyhteisössämme on uudehko jäsen.
Jotain reilu puolisen vuotta ollut. Ärsyttää, kun se kuvittelee pääsevänsä meidän tiiviiseen sisäpiiriporukkaan noin lyhyen ajan jälkeen. Aina jos kahvillakin puhumme jostain tulevasta illanvietosta, niin siinä se lyyli sitten tyrkyttää itseänsä mukaan väkisin, vaikkei kukaan pyydäkään. Pari kertaa on sitten se kutsuttu mukaan, kun on tarjoutunut. Mutta ei se mitään niissä illanistujaisissa tee, kun puhumme paljon menneistäkin asioista ja ihmisistä, niin ei sillä ole mitään sanomista mihinkään. Sit se istuukin melkoisen hiljaa ja se taas ärsyttää, kun joku työntyy mukaan eikä sitten sano paljon juuta eikä jaata!! Kiitos, että helpotti..
Kommentit (16)
Proooovoooo, tai semmoistahan se voi olla jossain kanayhteisössä oikeastikin, kun muutamien kanojen yhteenlaskettukaan ÄO ei kovin korkealle yllä.
Tosiköyhä provo. Veikkaan, että olet alaikäinen?
Kaivatte tuollaisella käytöksellä kyllä kuoppaa itsellenne. Jos haluatte järjestää jotain pienen piirin illanistujaisia, hoitakaa ne asiat joskus muulloin kuin yhteisellä kahvitunnilla. Työpaikalla kuuluu tulla toimeen kaikkien työtovereiden kanssa ja edistää hyvää työilmapiiriä. Tähän kuuluu erityisesti se, että huomioidaan uudet työtoverit.
Mikäli musta puhut, niin älä huoli! Sanon itseni irti koeajan päättymisen kunniaksi kolmen viikon kuluttua ja lähden mukavampaan työilmapiiriin. Olen saanut teistä tarpeekseni.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 18:48"]
Mikäli musta puhut, niin älä huoli! Sanon itseni irti koeajan päättymisen kunniaksi kolmen viikon kuluttua ja lähden mukavampaan työilmapiiriin. Olen saanut teistä tarpeekseni.
[/quote]
Muista irtisanoutua ENNEN kuin koeaika päättyy.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 18:48"]
[/quote]
Muista irtisanoutua ENNEN kuin koeaika päättyy.
[/quote]
Joo 19 päivä päättyy niin sanon pari päivää ennen.
Vihjaa sille, että teidän sisäpiiriin pääsee kunhan työntää perseeseensä Toyotan tunkkeineen!
Varmaan provo, mutta edellisellä työpaikalla oli tuollainen meininki. Itse yritin huomioida uudet työntekijät, mikä ärsytti muita. Ihania kanoja kaikki.
No millä helvetillä ihmiset sitten tutustuvat toisiinsa ellei keskustelemalla? Vittu. Itse aina kun vanhalle työpaikalle tuli joku uusi, niin "haastattelin hänet" ja otin mukaan kaikkeen, juttelin ja kyselin. Jos oli itse tosi ujo, eikä halunnut selvästi keskustella niin annoin olla. EI IHME että on työpaikkakiusaus-juttuja koko ajan jossain, jos jätetään ulkopuoliseksi...
Voi ... Tunnistan itseni... En kyllä luule kaikkiin illanviettoihinne pääseväni enkä edes halua, sillä mulla on omat ystävät kenen kanssa vietän vapaa-aikani. Mutta: oikeasti. Totupa ajatukseen, etten lähde mihinkään. Osa sisäpiiristänne ei kehtaa olla yhtä suora/häpeää käytöstäsi... Kohta minä pidän bileet ja sinua ei ole kutsuttu ;) terveisin Veera 5v.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 19:02"]
Varmaan provo, mutta edellisellä työpaikalla oli tuollainen meininki. Itse yritin huomioida uudet työntekijät, mikä ärsytti muita. Ihania kanoja kaikki.
[/quote]
Saanko kysyä alaa?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 18:42"]
Kaivatte tuollaisella käytöksellä kyllä kuoppaa itsellenne. Jos haluatte järjestää jotain pienen piirin illanistujaisia, hoitakaa ne asiat joskus muulloin kuin yhteisellä kahvitunnilla. Työpaikalla kuuluu tulla toimeen kaikkien työtovereiden kanssa ja edistää hyvää työilmapiiriä. Tähän kuuluu erityisesti se, että huomioidaan uudet työtoverit.
[/quote]
Teoriassa asia on näin, mutta valitettavasti ei käytännössä kuitenkaan yleensä toimi.
Olettepa te epäkohteliaita uutta ihmistä kohtaan.