Olet mitä syöt Lalli - siis juoko toi oikeasti litran skumppaa päivässä?
Vai tajusinko jotain väärin. Eikö sillon pitäisi olla jo menossa ruokavalio rempan lisäksi AA kerhoon?
Kommentit (11)
Antaa ihmisten elää elämäänsä. Kukin tavallaan.
No jos menee telkkariin kertomaan ruoka ja juomatavoistaan niin silloin kyllä antaa kansalle luvan kommentoida.
En ymmärrä, millä laskuopilla tulit siihen tulokseen. Hänellä oli kolme pulloa shampanjaa ja hän sanoi niiden riittävän noin kaksi viikkoa.
AV mammojen mielestä litra tai pari skumppaa päivässä on OK koska se on hienostunutta. Mutta kaksi kaljaa tai lonkeroa on liikaa, ja ihan järkyttävää ryyppäämistä :)
Johan tuolla toisessa lonkerokeskustelussa joku sanoi että ärsyttää se sihautus. Onko se vaan se sihautus joka on rahvaanomaista ja ärsyttävää? Ärsyttäisikö se, jos joka päivä poksauttaisi auki kalliin shampanja pullon?
Siinä kuulin jonkun jutun että juo skumppaa aamupalaksi ja litran päivässä. Mistä tuli toi että 3 pulloa per 2 vk?
Täällä haukutaan vaan silloin lyttyyn kun tässä ohjelmassa esiintyy naaraspuolinen ja merkittävän lihava ihminen. Jos se on mies ja alle 100 kg niin "antaa elää kuten haluaa".
Oletteko huomanneet, että Pippa ei ole viime aikoina punninnut osallistujaa ohjelman lopussa? Olen katsonut pätkiä monista jaksoista ja laittanut merkille, ettei lopussa enää punnita. Punnitaan kyllä alussa.
Näytti siltä, ettei Sanna K ollut laihtunut juuri lainkaan. Meikki, stailaus ja vaatteet antoivat uuden ilmeen.
Eihän elämäntaparemontissa pitäisikään tuijottaa vaakaa vaan selvittää mitä pään sisällä tapahtuu.
Ei punninut, kun olivat syömishäiriöisiä.
Sanna Kiiski mua järkytti, sanoi että laittaa lapsilleen ruoan, mutta itse ei syö heidän kanssaan.
Hienostunut juoppolalli.