Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purkaa taakkaasi tähän aloitukseen

Vierailija
24.09.2020 |

Huolesi tai ihan mitä vaan, mitä haluat päästää ilmoille keventääksesi oloasi.

(Tähän ei ole suotavaa dislikettää)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele suomea.

Vierailija
2/11 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koe huomenna. Jännittää. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna selviää joudunko töihin, ahdistaa.

Vierailija
4/11 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kaatui mökillä pikkupäissään ja jalka kipsiin. Vituttaa 😡 Mä juoksen kauppareissut, ulkoilutan koirat jne hommat. Aika huolella kypsyttää.

Vierailija
5/11 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuva äitini on paaponut yli nelikymppistä veljeäni koko tämän elämän ajan niin, että itsenäistyminen on jäänyt suurimmaksi osaksi väliin. Veljen käytös muistuttaa edelleen lähinnä teini-ikäistä. Viime aikoina on ilmeisesti alkanut jollain tasolla ymmärtää kuviota ja masentunut raskaasti. Äiti tästä huolestuneena paapoo ja päsmäröi kahta kauheammin. Ei näytä hyväksyvän, että veli olisi mitenkään huonossa kunnossa vaan patistelee olemaan aktiivinen ja ns. ottamaan itseä niskasta kiinni (se tavanomainen ymmärtämättömän neuvo masentuneelle). 

Minä taidan olla perheessä ainoa, joka näkee tuon kuvion syineen ja seurauksineen, koska olen siitä itse aikanaan päässyt irti ja muut ovat edelleen sen pyörteissä. On raskasta katsoa vierestä, kun kovin paljon en voi asialle tehdä. Samalla pelkään luisuvani itsekin vielä takaisin tuon vyyhdin keskelle. Tekee pahaa veljeni puolesta mutta kun en voi muiden elämää elää heidän puolestaan.

Vierailija
6/11 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh? Eihän tuosta aloituksesta ota mitään selvää.

Vierailija
7/11 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuva äitini on paaponut yli nelikymppistä veljeäni koko tämän elämän ajan niin, että itsenäistyminen on jäänyt suurimmaksi osaksi väliin. Veljen käytös muistuttaa edelleen lähinnä teini-ikäistä. Viime aikoina on ilmeisesti alkanut jollain tasolla ymmärtää kuviota ja masentunut raskaasti. Äiti tästä huolestuneena paapoo ja päsmäröi kahta kauheammin. Ei näytä hyväksyvän, että veli olisi mitenkään huonossa kunnossa vaan patistelee olemaan aktiivinen ja ns. ottamaan itseä niskasta kiinni (se tavanomainen ymmärtämättömän neuvo

Minä taidan olla perheessä ainoa, joka näkee tuon kuvion syineen ja seurauksineen, koska olen siitä itse aikanaan päässyt irti ja muut ovat edelleen sen pyörteissä. On raskasta katsoa vierestä, kun kovin paljon en voi asialle tehdä. Samalla pelkään luisuvani itsekin vielä takaisin tuon vyyhdin keskelle. Tekee pahaa veljeni puolesta mutta kun en voi muiden elämää elää heidän puolestaan.

Puolison veljellä ihan sama keissi.

Aikuinen 30:nen mies ja istuu vaan tietokoneella aamu 8;saan asti, heräilee sitten 16-18 välillä.

Aina kaikki on jonkun muun vika kuin itsensä.

Hoidin jopa 2 työpaikkaa kyseiselle pennulle, kusi molemmat...

Taas anoppi soitteli ja itki puhelimessa miten se poika taas huusi minulle.

Vierailija
8/11 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäh? Eihän tuosta aloituksesta ota mitään selvää.

Hän ei osaa suomea. Jotkin sanat ovat liian vaikeita.

Vierailija
9/11 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pura. Pura taakkaasi. Ilmeisesti äidinkielesi ei ole suomi?

Vierailija
10/11 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuva äitini on paaponut yli nelikymppistä veljeäni koko tämän elämän ajan niin, että itsenäistyminen on jäänyt suurimmaksi osaksi väliin. Veljen käytös muistuttaa edelleen lähinnä teini-ikäistä. Viime aikoina on ilmeisesti alkanut jollain tasolla ymmärtää kuviota ja masentunut raskaasti. Äiti tästä huolestuneena paapoo ja päsmäröi kahta kauheammin. Ei näytä hyväksyvän, että veli olisi mitenkään huonossa kunnossa vaan patistelee olemaan aktiivinen ja ns. ottamaan itseä niskasta kiinni (se tavanomainen ymmärtämättömän neuvo

Puolison veljellä ihan sama keissi.

Aikuinen 30:nen mies ja istuu vaan tietokoneella aamu 8;saan asti, heräilee sitten 16-18 välillä.

Aina kaikki on jonkun muun vika kuin itsensä.

Hoidin jopa 2 työpaikkaa kyseiselle pennulle, kusi molemmat...

Taas anoppi soitteli ja itki puhelimessa miten se poika taas huusi minulle.

"Kiva" kuulla että emme ole ainoa tällainen perhe.

Veljeni ei kyllä huuda, vaan on liiankin kiltti. Ei uskalla sanoa oikeaa mielipidettään, varsinkaan äidilleen. Nytkin on aloittanut opiskelun äidin painostuksesta mutta ei pysty käymään siellä koska on vaikeasti masentunut. Olen sanonut että ensin pitää keskittyä hoitamaan itsensä taas toimintakykyiseksi, ja sitten vasta mennä opiskelemaan. Ilmeisesti äidille on niin sietämätön ajatus että poika ei tekisi hetkeen mitään järkevää, että ei voi antaa tällaisen vääryyden päästä tapahtumaan. :/

Veljellänikin oli kyllä aikaisemmin tuollainen vaihe että syytteli muita tilanteestaan ja käyttäytyi kuin maailman omistaja. Minusta tämä nykyinen on kuitenkin terveempää, kun häntä harmittaa miten tuli silloin käyttäydyttyä ja yrittää ainakin saada hoitoa itselleen. Toivottavasti vaimosi veljelläkin on paremmat ajat edessä vielä.

t. 7

Vierailija
11/11 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini on kaaottinen sähläri jota pomot ei saa kuriin. Kyseenalaistaa kaiken ja kaikesta on vaikea sopia koska kyseenalaistaa kaiken. Jankkaa väsyksiin asti samoja juttuja epäkohdista ja vaikka kuinka sovitaan asioista ja pomot ohjeistaa, alkaa taas samat kehäpäätelmät hajottaa yhteistyötä. Säätää ja säheltää sataa työ- ja kotiasiaa yhtäaikaa, eikä koskaan ole ajoissa. Hermo menee ja pakko olis vain kestää ja yrittää tiimityötä sen kanssa.