Tekeekö nainen väärin jos lähtee jatkoille ilman aikomusta harrastaa seksiä?
Tuli tällainen kysymys mieleen, kun luin ketjun, jossa väitettiin jatkoille lähtemisen tarkoittavan aina seksiä. Asia ei ole minulle mitenkään ajankohtainen, tuli vain oma nuoruus mieleen. En silloin harrastanut seksiä kenenkään kanssa, jatkoilta silti löysin itseni mitä oudoimmista paikoista. Usein tilanne oli sellainen, että dokasin baarissa kaverini kanssa ja joku outo hyypiö (yleensä huomattavasti vanhempi) jutteli kanssamme illan, kapakan sulkeuduttua lähdettiin juomaan vielä ukon viinakset. Olettivatko nämä herrat saavansa seksiä? Kummalta? Molemmilta?
Kokemukseni ovat viime vuosituhannen puolelta, ovatko säännöt muuttuneet? Valaiskaa tätiä...
Kommentit (11)
Mielestäni ei tarkoita. Kerran kyllä tuli pelottava tilanne, kun muutaman tyttökaverin kanssa mentiin jatkoille ja suorastaan painostettiin seksiin. Äkkiä vaan ulos ja taksi alle niin selvittiin. Sen jälkeen ei ole tullut jatkoiltua..
Kai jotkut miehet olettavat, mutta mä olen senverran suorasukainen että olen kyllä suoraan sanonut että jos pillua vonkaat, niin multa sitä ei tipu. Sitten ei tarvi kenenkään oletella mitään ja ne jotka olettavat, voivat suksia kuuseen jo siinä vaiheessa.
Mielestäni jatkot on illan jatkamista yhdessä, eikä seksiä. Kerran olen kaverini kanssa paennut erään asunnon ikkunasta ( onneksi 1. kerros ) kun varpajaisia viettävä miespari meinasi pakottaa meitä seksiin, kun miehet olivat kertoneet mitä olivat juhlimassa ja pyysivät mukaan, luulimme todellakin että on turvallista lähteä.
Meinasi oksennut tulla kun pakenimme ikkunasta ja piti siirtää vastasyntyneen pinnasänkyä :(
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 19:14"]
Meinasi oksennut tulla kun pakenimme ikkunasta ja piti siirtää vastasyntyneen pinnasänkyä :(
[/quote]Ei kannata juoda niin paljoa että alkaa oksettamaan.
Ei tosiaan ole seksillä ja jatkoilla mitään tekemistä keskenään! Opiskeluaikana en tykännyt isoista bileistä, joten meitä oli useampikin, jotka mentiin suoraan etkoilta jatkoille ja jätettiin itse bileet välistä. Jatkoilla oli aina hauskempaa ja näin pääsi aloittamaan ajoissa:)
Olen useamman kerran ollut liikkeellä/nukkumassa kahden jonkun tutun miespuoleisen kaverin kanssa, eikä niihinkään ole liittynyt seksiä.
Jos sanoo, että aikoo harrastaa toisen kanssa seksiä, silloin se todennäköisesti tarkoittaa, että olisi innokas moiseen. Silloinkin mieli voi vielä muuttua puolin ja toisin ja siinä ei ole mitään pahaa. Silloin ei sitten harrasteta seksiä, jos toinen ei tykkää.
Vähän sama kuin jos kaverit päättävät yhteistuumin ottaa nyrkkeilymatsin kännissä, niin se on ihan ok. Mutta jos toinen muuttaa mieltään juuri ennen tai jopa kesken matsin, ettei tää ollutkaan hyvä idea, niin silloin toinenkin tietenkin lopettaa lyömisen. Muuten se on pahoinpitely. Ihan verrattavissa seksiin.
Ööööö, ei. Meillä oli aina jatkot isommalla tai pienemmällä porukalla ja ei sinne menty seksin takia. Jos lähti kahdestaan jonkun kanssa, se tarkoitti seksiä. Silloin ei lähdetty jatkoille vaan mentiin jomman kumman himaan.
Tänks, näin ajattelen itsekin. Lähdin kyllä joskus kapakista kahdestaankin jonkun kanssa. Silloin oli kyseessä yleensä maalaispoika, joka oli lähtenyt kaupunkiin juhlimaan ilman tietoakaan majapaikasta. Heitä joskus säälistä majoitin, oletin heidän aina lähtevän messiin ajatuksella "kun ei pillua irronnut, pääseepähän ainakin yöksi lämpimään". En siis ollut silloin(kaan) mikään ruusu. Ap
Seksistähän on juuri nimenomaan kysymys.
Ihan tämän vuosituhannen puolella lähdin opiskelijapubista jonkun porukan kanssa jatkoille. Siinä oli yksi nainen ja useampi mies, kaikki opiskelijoita. En tuntenut ennestään ketään heistä. Jatkojen isäntä sitten ilmoitti jossain vaiheessa että olisi käymässä nukkumaan.
Sanoin että mun luo voi lähteä jos ketään kiinnostaa vielä jatkaa iltaa. Kolme miespuolista lähti sitten kanssani kämpilleni eikä siinä ollut kellään mitään seksuaalisia intressejä, yksi niistä oli vaihtari jonka kanssa oli kiva jutella siitä millaista sen kotimaassa on ja juotiin siinä ne parit kaljat mitä mulla oli jääkaapissa. Joskus aamupäivällä tyypit lähtivät kotiin ja minä nukuin aika pitkät päiväunet.
Voisihan tuollaisessa tietysti käydä huonostikin, mutta ei ne tyypitkään toisiaan tuntenut, se oli vaan sekalainen pubissa juhlintahaluisista kertynyt sakki ja kaikki ihan tervepäisiä yliopisto-opiskelijoita.
Ei mutta...