Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhenemiseen pitää kuulua kaikkia ällöttäviä ihojuttuja, maksaläiskiä ja isoja luomia ja ties mitä näppyjä

Vierailija
24.09.2020 |

Äidilläni on kolmekymppisestä ollut kaula sekä rinta täynnä ihan pieniä, pitkulaisia ihon värisiä näppyjä, hyvin pieniä mutta kyllä ne läheltä huomaa. Kun täytin 40, minunkin kaulaani alkoi ilmestyä niitä enkä uskalla poistattaa arpien pelossa. Ristiselkääni myös ilmestyi jokin möhkäle jota luulin punkiksi mutta mies tarkisti tilanteen ja totesi "rasvaluomi, mummollakin oli niitä".Mummolla!
Hitot rypyistä mutta näpyt ja patit.. yäk :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rasvaluomia alkoi tulla kolmikymppisenä. Kävin siivoamassa kaulan ja selän ihotautilääkärillä, jäädytyksellä lähtivät eikä arpia jäänyt. Ruvet lähtivät parissa viikossa ja punaiset läiskät haalistuivat parissa kuukaudessa. Uusia rasvaluomia tulee, mutta aion käydä uudelleen poistattamissa.

Maksoi muistaakseni noin 180e Mehiläisessä.

Vierailija
22/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse päässyt eroon selän rasvaluomesta. Kuivatin sen jodispriillä, jolloin sen pystyi rapsuttamaan pois. Luomi kasvoi pari kertaa vielä takaisin, mutta tein heti sen huomattuani saman homman ja nyt on pysynyt poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Itse kävin juuri tänä kesänä ihotautilääkärillä, kun pelkäsin että naamaani on tullut ihosyöpä tai jotain muuta vakavaa. Poskille oli tullut vaaleanruskeita, koholla olevia luomimaisia juttuja muutama kappale, läpimitta noin 0,5 cm. No ne oli sitten rasvaluomiia eli VANHUUDEN SYYLIÄ. Harmittomia, mutta pirun rumia kun ei peittämäänkään, värin saa peitettyä meikkivoiteella mutta koholla oloa ei. Nyt noita vanhuuden syyliiä on tullut kroppaankin joka puolelle. Ikää 46. Ei viitsi poistattaakaan kun ulkonäkö on muutenkin pilalla silti, ruusufinni tekee punaiseksi, ryppyjä on joka paikassa, naama on valahtanut.

Vierailija
24/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa ihan valtavasti luomia, perinnöllinen taipumus rasvapatteihin ( äidilleni tuli lähes kananmunan kokoinen) lisäksi kummankin kulmakarvan päälle tulee auringossa maksaläiskä. Näyttävät pirunsarvilta. Tosi kiva. Luomia poistatin kaulan ja yläselän alueelta n 25 kpl.

N51

Vierailija
25/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 23 ja mulla on noita kaulanäppyjä, ollut jo ainakin muutaman vuoden. Muutenkin mulla on aika paljon luomia. Luulen että johtuu perimästä, sillä molemmilla vanhemmilla on paljon luomia ja noita kaulanäppylöitä. Onko teillä muuten tasaisesti jakautunut ne kaulanäpyt vai toiselle puolelle? Mulla lähes vaan oikealla puolella, en tiedä mistä johtuu vai onko vaan sattumaa. Jossain vaiheessa kun on ylimääräistä rahaa niin haluaisin käydä poistattamassa. 

Vierailija
26/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vanha, mutta kyllä ärsyttää tuo naamassa oleva iso rasvaluomi. Kuivatan sitä välillä sinkkipastalla ja silloin karisee pienemmäksi. Aurinkoa välttelen viimeiseen asti voiteilla ja hatuilla, muuten olisin kokonaan pigmenttiläiskien valtaama.