Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan vastausta "miksi en" tai "miksi tekisin"

Vierailija
27.11.2013 |

Voiko olla rasittavampaa:

Minä kysyn vaikka joltakin, että "Miksi syöt joka päivä hampurilaisia", niin vastaus on "miksi en söisi?". Ja mitään muuta vastausta ei tule.

Tuo oli vain esimerkki, jota en ole koskaan keltään kysynyt, mutta hyvin usein kuulee miesten suusta tuon typerän vastauksen, kysymykseen kuin kysymykseen!

Ei tuollainen ole mikään vastaus! Kertoo aika paljon ihmisen yksinkertaisuudesta ja flegmaattisuudesta, kun asiaa ei osata kommentoida järkevästi ja perustelemalla!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan noin typeriin kysymyksiin, kuten tuo hampurilaiskysymys. Vittuako mun syömiset kenellekään muulle kuuluu.

Vierailija
2/11 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 23:19"]

Mä vastaan noin typeriin kysymyksiin, kuten tuo hampurilaiskysymys. Vittuako mun syömiset kenellekään muulle kuuluu.

[/quote]

Eikö ollut lukutaitoa sen veraa, että tuon sanottiin olevan VAIN esimerkki. Syö mitä lystää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, "suomennan" siis sinulle vastauksen. Kun henkilö vastaa sinulle näin, hän tarkoittaa, että asia ei kuulu sinulle, ja että häntä ei jaksa perustella omia asioitaan sinulle, toisten asioihin sekaantuvalle näsäviisastelijalle.

Vierailija
4/11 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 23:24"]

Ok, "suomennan" siis sinulle vastauksen. Kun henkilö vastaa sinulle näin, hän tarkoittaa, että asia ei kuulu sinulle, ja että häntä ei jaksa perustella omia asioitaan sinulle, toisten asioihin sekaantuvalle näsäviisastelijalle.

[/quote]

Nimenomaan tätä tarkoitin. Ymmärsin kyllä hampurilaiskysymyksen olevan esimerkki, ja käytin sitä itsekin esimerkkinä. 

Vierailija
5/11 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kaverin mies on juurikin tollanen laiska flegmaatikko, joka sanoo vaimolleen yleensä aina noin, urahtaa sieltä sohvan uumenista :/

Vierailija
6/11 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 23:14"]

Voiko olla rasittavampaa:

Minä kysyn vaikka joltakin, että "Miksi syöt joka päivä hampurilaisia", niin vastaus on "miksi en söisi?". Ja mitään muuta vastausta ei tule.

Tuo oli vain esimerkki, jota en ole koskaan keltään kysynyt, mutta hyvin usein kuulee miesten suusta tuon typerän vastauksen, kysymykseen kuin kysymykseen!

Ei tuollainen ole mikään vastaus! Kertoo aika paljon ihmisen yksinkertaisuudesta ja flegmaattisuudesta, kun asiaa ei osata kommentoida järkevästi ja perustelemalla!

[/quote]Mitä jonkun toisen ihmisen asiat sinulle kuuluvat? Miksi hänen pitäisi sinulle tehdä tiliä asioistaan tai perustella omia valintojaan? 

Vierailija
7/11 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi pätee vain tilanteissa, joissa vastaaja on kysyjälle jotenkin tilivelvollinen. Jos arvioin esimerkiksi alaista tai koutsattavaa, tai annan palautetta tilanteessa, jossa vastaaja on itse sitoutunut keskusteluun, tuollainen vastaus miksi-kysymykseen on joko yksinkertaisuutta, laiskuutta tai paskaa asennetta.

Jos keskustellaan ns. samalla tasolla, tuosta on musta oikeus vittuuntua vain, jos ollaan jostain eri mieltä, pitäisi saada yhteisymmärrys aikaan ja itse on perustellut omat tekemisensä, mutta kaveri ei edes yritä.

Vierailija
8/11 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain helppo tapa blokata kysymys. En todellakaan aio selittää sinulle hampurilaisensyöntitottumuksiani tai muutakaan vastaavaa, joten käännän kysymyksen ympäri. En kuitenkaan odota mitään vastausta omaan vastakysymykseeni, eikä se ole keskustelunavaus.

Vierailija
9/11 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla ei ihan oikeasti ole vastauksia naisten kysymyksiin kuten "miksi syöt tätä ja tuota?". Tästä on ollut keskustelua suhteissa. Olen erittäin koulutettu ja suht älykäs. En yksinkertaisesti osaa kertoa/perustella, miksi pureskelen kynsiäni, tykkään suklaasta, tykkään suomiräpistä, pelkään korkeita paikkoja, syön hampurilaisia, tykkään tietyistä asioista sängyssä jne. jne. EN TIEDÄ.

Vierailija
10/11 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on oikeassa, tyhma vastaus kun ei ole mitaan muuta perusteltua ja alykasta vastausta. tuo on pienen, uhmakkaan teinin vastaus kysymykseen kuin kysymykseen. toivottavasti tassa ei nyt keskustella aikuisista ihmisista jotka vastaavat moisella tavalla. 

Vierailija
11/11 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:37"]

ap on oikeassa, tyhma vastaus kun ei ole mitaan muuta perusteltua ja alykasta vastausta. tuo on pienen, uhmakkaan teinin vastaus kysymykseen kuin kysymykseen. toivottavasti tassa ei nyt keskustella aikuisista ihmisista jotka vastaavat moisella tavalla. 

[/quote]Niin ja toivottavasti aikuiset ihmiset eivät kysele toisiltaan tuollaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä