Mitä me syötäis lasten kanssa la kun mies reissussa??
Jotain herkkua olis kiva tehdä/syödä kun kolmistaan ollaan, mutta mitä??
Kommentit (16)
Kuulostaa 2 hyvälle, mutta kun tuo 12v ei pidä tulisesta eikä esim mustapippurista joten..
Tampereella, miksi siellä? ei ole eikä edes kotimaassa.
ap
Jotain sellaista, josta mies ei tykkää ja siksi ette syö sitä silloin, kun hän on kotona.
Voi tsiisus, jospa kysyisit siltä 12-vuotiaalta ... Mun mies on joka toinen viikko pois kotoa.
Kysyinkin, mutta kun vastaus oli pasta carbonaraa jota juuri oli niin ajattelin kysäistä ideoita täältäkin, ikävää että se riepoo sinua noin kovasti.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 20:05"]
Voi tsiisus, jospa kysyisit siltä 12-vuotiaalta ... Mun mies on joka toinen viikko pois kotoa.
[/quote]
Ilmankos olet noin vitun hapan. Vaihda miestä jos hänen poissaolonsa tekeE sinusta tuollaisen sitruunav*tun. Ehkäpä se miehes onkin juuri sen takia usein pois kotoa...
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 20:05"]
[/quote]
-riisipuuro kanelin ja sokerin kera
-kalapuikot ja ranskalaiset
-kanaa ja riisiä
-joku pata
Kiitos ideoista, mutta nuo eivät oikein vastaa käsitystämme "herkuista" vaikkakin esim riisipuuro on namia. Niin ja tietty esim hyvin uunissa muhinut lihapata mutta sellaistakin oli viimevkolla..
ap
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 20:37"]
-riisipuuro kanelin ja sokerin kera
-kalapuikot ja ranskalaiset
-kanaa ja riisiä
-joku pata
[/quote]
Oho, mikäs noin kirvelee :D
ap
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 20:54"]
Kasva ap aikuiseksi
[/quote]
Miten olisi burgerit itsetehtyinä? :) meille maistuisi kyllä, pitääkin tehdä!
What, mitä nämä osa tämänkeskustelun viesteistä on?? Me ajateltiin tehdä viikonloppuna itsetehtyjä hamppareita (no sämpylät kyllä ostetaan valmiina) tai sitten jotain tex mexia nam.
Mä tiedän mitä me syötäis: jotain maustettua, chilistä ja valkosipulista tai ehkä jopa jotain roskaruokaa. Meillä mies arvostaa vain ns. perinteisiä suomalaisia kotiruokia eikä voi syödä voimakkaita mausteita. Me taas lasten kanssa (isoja ovat jo) tykätään kaikesta tulisesta. Tex mex-jutut tai joku nacho-paistos tai sit tilattais oikeet pizzat! Me ei tehdä sellaista koskaan! Vitsi olisi ihanaa =).
Tai sit vääntäisin itse tosi tulisia lihapullia, paljon valkosipulia ja chiliä, niin että silmistä vuotaa vesi. Tykkään tehdä itse lihapullia.