Työpaikan 50-60 miehet haaveilevat avoimesti saavansa nuorempia naisia työporukkaan
ja tekevät sen meidän 40-50-vuotiaiden naisten kuullen :-) Mitä mieltä tällaisesta?
Kommentit (14)
No mitä siitä? Varmasti ittekin haluaisitte nuorempia jannuja noitten tilalle. Sanokaa se ääneen myös jos ette jo ole sanonut.
Evvk.
Tuota toivoo kaikki miehet, yleensä vaan ovat hiljaa moisesta.
Vierailija kirjoitti:
No mitä siitä? Varmasti ittekin haluaisitte nuorempia jannuja noitten tilalle. Sanokaa se ääneen myös jos ette jo ole sanonut.
Ainahan sitä haluta saa.
Zinc
Voi raasua ja sä uskot. Niin niin. Kokeile ottaa nutturaa löysemmälle. N50
Kuka tahansa mies missä tahansa toivoo läheisyyteensä nuoria ja nättejä naisia niiden vanhojen haahkojen sijasta :D
Ihannetyöpaikalla on eri ikäpolviin ja sukupuoliin kuuluvia työntekijöitä melko tasaisesti. Jos vinoutuma on iso, haaveilisin itsekin nuoremmista työtovereista.
Miehet ovat hieman ns. yksinkertaisia ja luulevat liikoja itsestään. Elävät oikeasti niin kuplassa, että luulevat kaikkien nuorten naisten innostuvan heistä. Itse olen 22-vuotias, enkä voi sietää työpaikkani vanhoja ukkoja, sillä heillä ei tunnu olevan mitään tapoja tai kunnioitusta työkavereitaan kohtaan. Saan jatkuvasti jotain saunailta-kommentointia ja kehotuksia laittaa tiukempaa työvaatetta päälle, hyi hitto 🤮
Kyllä ne nuoretkin naiset haaveilevat 55+ ketuista
Meillä on tiimissä 50+ mies, joka selittää, että vaimo laittaa heillä kotona ruokaa. Ei osaa itse siis laittaa mitään ruokaa. Voi tulla vaikea vanhuus, jos vaimo kuolisikin ennen häntä ja käytännössä tuollainen mies joutuisi tuolloin suoraan vanhainkotiin.
Nämä miehet ovat yleensä toivottaman hankalia työkavereita ja sovinistiset asenteet tiukassa.
Minäkin naisena katselen mieluummin nuoria miehiä kuin 50+ plösöjä. Miksette naiset sano omia toiveitanne ääneen.
Saahan haaveilla, mutta osoittaa moukkamaisuutensa sillä, että puhuvat moisia naispuolisten työtovereidensa kuullen.
Tuommoiset puheet kuuluvat miesten keskinäisiin juttuihin pelkästään miesseurassa.
Ei ihme, että meidänkin työpaikalla se kaikkein mukavin miespuolinen työtoveri on homo. Ei koskaan puhu naisista halveksivasti. Eikä ikinä puhu alatyylisesti mistään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tiimissä 50+ mies, joka selittää, että vaimo laittaa heillä kotona ruokaa. Ei osaa itse siis laittaa mitään ruokaa. Voi tulla vaikea vanhuus, jos vaimo kuolisikin ennen häntä ja käytännössä tuollainen mies joutuisi tuolloin suoraan vanhainkotiin.
Nämä miehet ovat yleensä toivottaman hankalia työkavereita ja sovinistiset asenteet tiukassa.
eiköhän se opi käyttämään mikroa
He ovat vaan vähän tyhmiä kun laukovat asioita ääneen. Kerran huomasin vastaavan päinvastoin - naiset alkoivat puhua siitä miten joku kollega toisella paikkakunnalla "oli niin kamalan lyhyt, ihan ei meinannut huomata heheh" ja sitten listaamaan omien miestensä pituuksia. Tajusin siinä, että aika moni mieskollegoista on tosi lyhyitä ja he olivat jokseenkin vaivaantuneen näköisiä. Eivät kommentoineet mitään. Eli kyllä naisetkin joskus osaa olla moukkia.
Uli uli, vittuakose sulle kuuluu mistä kukakin haaveilee.