Kamelinvarvas naisilla. Tahallista vai tahatonta?
Välillä näkee joillakin naisilla, miten housut on vedetty jalkaan niin tiukkaan että kamelinvarvas tulee näkyviin. Kuntosaleilla tai rannalla sinällään ymmärrettävää, mutta jopa farkkujen läpi jotkut naiset sen näyttää. Luulen, että nämä naiset tekevät tämän tietoisesti vai olenko väärässä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Kamelinvarvas riippuu anatomiasta. Eli toisin sanoen: jos hoikalla naisella on kehittynyt häpykumpu eikä läskiä siinä heti yläpuolella, kamelinvarvas näkyy helposti. Itse huomioin tämän vaateostoksilla, mutta kaikki eivät.
Olen tuollainen hoikka eikä kyllä näy helposti. Pitäisi vetää housut johonkin kainaloihin saakka että näkyisi. Paitsi että se näyttäisi todella epämiellyttävältä, se myös tuntuisi siltä.
Sofia voittaisi Miss Suomikisat rinnan mitalla
Jos etupuolen kohta erottuu selvästi, niin yleensä kyseessä liian pienet housut tai vääränmalliset housut.
Vierailija kirjoitti:
Jos etupuolen kohta erottuu selvästi, niin yleensä kyseessä liian pienet housut tai vääränmalliset housut.
Sama juttu myös jos takapuolen muodot erottuu selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun anatomia on sellanen, on reisivako, kamelinvarvas erottuu. Ärsyttää jos lähtee lenkille tai salille niin sinne trikoot on tapana pukea päälle, kurjaa etsiä aina joku pitkä paita, koska miehet ajattelee että esittelen tahallani.
Itselläkin on reisivako, ei miulla näy kumpu housujen läpi ellen osta liian kinkkanoita housuja? Johtuisiko ehkä vaan kinkkanoista housuista siulla tuo ärsyttävä juttu? Jos johtuu anatomiasta niin en osaa antaa vinkkejä asiaan.. Osaako joku muu kertoa?
Tarkoitan vinkeillä että miten peittää etupuoli muillakin kuin vaan pitkällä paidalla.
Vierailija kirjoitti:
Eräs cameltoe tyttö legginseissä näytti hymyillen mulle sellaista elettä, että nosti etusormen ja keskisormen V-muotoon suunsa eteen, ja työnsi kieltä ulos. Oli huomannut, että katseeni oli eksynyt hänen jalkoväliinsä, ja päätti kiusata mua. Ja btw, olen siis nainen.
Mitä tuo ele tarkoittaa naistenvälisessä sanattomassa viestinnässä?
Jokin kiusanteko siis; mutta millainen?
M48
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ainoastaan viivapilluisten ongelma.
Onko? Jos ulkonee tarpeeksi, voihan silloinkin housut kiilautua väliin?
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pinkeä fitnes nainen pukeutuu aina puikkoihin trikoihin. Ja lähtee töihin samaan aikaan kun minä. Torstaina vedin pienehköt collegehousut aamulla jalkaan ja runkkasi kaluni pystyyn. Ja lähdin töihin. Parkkipaikalla Naapuri jäi hetkeksi tuijottaa seisovaa munani parkkipaikalla. Olin kuin normaalina aamuna moikkasin ja hyppäsin autoon.
Nukkumalähiön setä fantasioi.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pinkeä fitnes nainen pukeutuu aina puikkoihin trikoihin. Ja lähtee töihin samaan aikaan kun minä. Torstaina vedin pienehköt collegehousut aamulla jalkaan ja runkkasi kaluni pystyyn. Ja lähdin töihin. Parkkipaikalla Naapuri jäi hetkeksi tuijottaa seisovaa munani parkkipaikalla. Olin kuin normaalina aamuna moikkasin ja hyppäsin autoon.
Kai jaoit housuistasi kuvan myös instassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs cameltoe tyttö legginseissä näytti hymyillen mulle sellaista elettä, että nosti etusormen ja keskisormen V-muotoon suunsa eteen, ja työnsi kieltä ulos. Oli huomannut, että katseeni oli eksynyt hänen jalkoväliinsä, ja päätti kiusata mua. Ja btw, olen siis nainen.
Mitä tuo ele tarkoittaa naistenvälisessä sanattomassa viestinnässä?
Jokin kiusanteko siis; mutta millainen?M48
Eiköhän tuossa v-muodossa olevat sormet tarkoita jalkoväliä, ja kieli kieltä, ja cameltoe tytön viesti oli "haluutsä tulla nuoleen mun pilluu"
Onko viesti suora pyyntö cunnilingukseen vai halveksiva pane sinä lepakko vaan omiasi!?
Eiköhän se 99% tapauksista ole tarkoitettu vitsiksi, ärsyttämiseksi tai loukkaukseksi. Ja siinä yhdessä tapauksessa sadasta se tarkoittaa joko sitä, että näyttäjä haluaa nuolla, tai tulla nuolluksi.
Missä yhteisöissä tai kulttuureissa tuo ele on käytössä? Onko sen yleisyydelle alueellisia eroja?
Kyllä naiset esittelee itseään. Vaimon siskon tyttö, aikuinen kyllä tuli käymään pyöräily shortseissa. Istui toinen jalka koukussa siten että kumpare ja viiva keskellä näkyi ja kalasti katseeni. Sitten sipaisi reitensä ulkopintaa hymyillen ja vilkaisi että eihän vaimoni nähnyt. Ei sillä ihan nätti pillun kumpare. Toisissa olosuhteissa tyrkkisin ihan mielelläni.
Valitettavasti on myös meitä, joilla niin pullea tuo, että näkyy väkisinkin joskus ihan jo perus suoralahkeisissa farkuissa. Ja ei, en ole ylipainoinen, sattuu vaan olemaan sellainen anatomia.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti on myös meitä, joilla niin pullea tuo, että näkyy väkisinkin joskus ihan jo perus suoralahkeisissa farkuissa. Ja ei, en ole ylipainoinen, sattuu vaan olemaan sellainen anatomia.
Eipä selallainen muilla oikein näykää eikä ole varsinainen kamelinvarvas. Ei riitä, että housut painautuu väliiin. Kamelinvarvas tarkoittaa juuri korkeaa häpykumpua ja pulleita ulompia häpyhuulia, jolloin näyttää pullealta kamelinvarpaalta. Sellaista ei peitä minkäänlaisilla housuilla sen enempää kuin isoa pullottavaa kullia kasseineen. Harvalla naisella on, mutta jäyttää jumalaisen seksikkäältä ja vangitsee miehen katseen. Siiksikin niitä on bongattuna somessa esillä.
Camel toe naisella on kyllä parasta. Kiitos naiset.
Kamelinvarvas farkuissa😬, boomm💥. Mulle tulee silloin tukalat olot, jos nainen on hoikka ja urheilullinen!
Eivät tahallaan kamelia. Mutta tahallaan käyttävät sellaisia legginsejä joissa se näkyy. Muotoja on kiva esitellä.
Ihan kaikki naisen asusteissa, meikeissä, vilautteluissa yms. on tarkasti harkittua sekä ajoitettua, ihan aina.
Sen tv-visailun (Tähtiarpa tjsp) aasialaistaustaiselta vaikuttavalla juontajalla on välillä aika hyvä camel toe -setti. Luulisi jonkun tuotantotiimissä asiasta huomauttavan, jollei ole osin tarkoituksellistakin.
Pullottava etumus miehillä. Tahallista vai tahatonta?
🙄🙄