Kamelinvarvas naisilla. Tahallista vai tahatonta?
Välillä näkee joillakin naisilla, miten housut on vedetty jalkaan niin tiukkaan että kamelinvarvas tulee näkyviin. Kuntosaleilla tai rannalla sinällään ymmärrettävää, mutta jopa farkkujen läpi jotkut naiset sen näyttää. Luulen, että nämä naiset tekevät tämän tietoisesti vai olenko väärässä?
Kommentit (74)
Itse en myöskään miehenä paljoa katsele ihmisten navan alusjuttuja. Katse pidetään pää ympäristössä kun ihmisiä kohdataan. Mutta jos nainen tai mies selvästi esittelee itseään ja kehoaan, niin voi olla että suhtautuminen häneen muuttuu.
Yksinkertaisesti huonosti istuvat housut omaan kroppaan. Haarasauma siis liian lyhyt pehvan kokoon, mikä sitten oikaisee persvaon kautta. Korkeavyötäröinen malli voi vetää housuja vielä ylemmäksi vartalolla vrt. lantiomalli. Tätä ongelmaa ei ollut vielä 10 vuotta sitten, viimeksi 70-80-luvuilla.
Trikoissa normaalivyötäröinen malli poistaisi tämän ongelman, mutta pitää sitten väkisin joidenkin survoa itsensä korkeaan vyötäröön muodin vuoksi.
kotoa lähtiessä on voitu tsekata, mutta sitten kävellessä tai istuessa jossain tilanne voikin muuttua eikä sitä välttämättä itse tiedosta. Toki joku voi tehdä sen tahallaankin. Lopeta naisten haaroväleihin tujottelu.
Jotkut naiset kiskoo trikoot persvakoon niin että pakaroista erottuu mahdollisimman paljon. Sillä tyylillä ainakin erottuu myös etupuoli.
Vierailija kirjoitti:
99% tahatonta.
En ainakaan ole koskaan nähnyt tai kuullut, että joku tahallaan yrittäisi saada sen näkyviin. Sen sijaan olen nähnyt "terveysside poikittain"-virityksiä, joilla sitä on yritetty saada peittoon salilla. Kun ne perhanan urheiluvaatteet väkisin tahtoo painua vakoon, jos kropan malli on sellainen.
Mä olen aina ihmetellyt miten jengi edes saa sen näkyviin jostain farkuistakin. Mulla ei näy trikoistakaan, eikä tarvi väsätä mitään virityksiä. Ilmeisesti kropan mallista sitten kiinni. Olen kyllä tyytyväinen, ei sen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näen kamelinvarpaan, enkelikuoro laulaa ja pilvet väistyvät taivaalta. Päivä on sittenkin pelastettu.
Kunnes nainen päättääkin että et ole tämän näyn arvoinen, soittaa poliisit paikalle ja saat syytteen ahdistelusta ihan vain varmuuden vuoksi.
Ahdistelusta? Luuletko että poliisit tulee.. "tuo mies autosta rekisteri ABC-123 katsoi vastaantullessa haaroväliäni.
Ap olet itse vähän häiriintynyt jos koko ajan tuijotat ihmisten haaroihin.
N55
Laura Huhtasaarella on useasti tällainen. Katsokaa kuvista!
En ole moisista varpaista kuullutkaan. Liikavarpaitaita näen päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ulkonäköön liittyvä juttu ei naisilla ole tahatonta. Ulkonäkö mietitään tarkkaan kun ulos lähdetään.
Ei todellakaan pysy hallinnassa joka yksityiskohta vaikka haluaisikin. On naisillakin muutakin miettimistä kuin ulkonäkö ja pukeutuminen 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ulkonäköön liittyvä juttu ei naisilla ole tahatonta. Ulkonäkö mietitään tarkkaan kun ulos lähdetään.
Ei todellakaan pysy hallinnassa joka yksityiskohta vaikka haluaisikin. On naisillakin muutakin miettimistä kuin ulkonäkö ja pukeutuminen 24/7.
Ok. 23/7.
Miehillä kaikilla näkyy pullotus housuista mutta voi kauhistus ja noloa jos naisen muodot näkyy on se nänni tai alapää. Burkhat pitäisi olla naisilla, mutta sitten taas naisten pitäisi olla seksikkäitä mutta sitten taas ei liikaa tai on tyrkky. On vaikeaa olla nainen tässä maailmassa...
Vierailija kirjoitti:
Miehillä kaikilla näkyy pullotus housuista mutta voi kauhistus ja noloa jos naisen muodot näkyy on se nänni tai alapää. Burkhat pitäisi olla naisilla, mutta sitten taas naisten pitäisi olla seksikkäitä mutta sitten taas ei liikaa tai on tyrkky. On vaikeaa olla nainen tässä maailmassa...
Ei se mitään noloa ole, jos näkyy. Katselen mielelläni ja ihaillen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä näkyminen liittyy varmaan myös vulvan alueen "kaljuuteen", eli naiset ajelevat naiselliset puutarhansa pois, nehän yleensä hieman suojaavat muotojen näkymistä.
Itsellenä on täysi karvoitus, mutta silti näkyy.
Vaimo tekee sen tahallaan. Nauttii kun saa miehiltä huomiota ja hän tietää, että minäkin sitä mielelläni katselen.
En ole koskaan nähnyt vaikka olen jo lähes nelikymppinen.
Toisaalta eipä ole ennen tätä tullut mieleenkään tuijotella ihmisten haarovälejä. Eikä ole kyllä tullut mieleen sekään, että on ihmisiä jotka tekisivät niin.