Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia sääntöjä ja rajoja teillä on parisuhteessa?

Vierailija
24.09.2020 |

?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitään, kerta en ymmärrä edes kysymystäkään.

Vierailija
2/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Ei ole puhuttu moisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tehtävä on hoitaa aamupala klo 7, lounas klo 11 ja päivällinen klo 17. Välissä voin kahvit keittää jos tekee mieli. Vaimo juo keittiössä teensä.

Iltaisin vaimo tiskaa ja pyykkää ja minä juon olutta, viiniä tai viskiä nojatuolissa.

Seksiä harrastetaan aina kun minun tekee mieli. Jos vaimo ei haluta, niin voin harrastaa seksiä muiden kanssa.

Miehenä tuon leivän pöytään ja kun roolit ovat selkeät, niin homma toimii.

Vierailija
4/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on kiellettyä.

Vierailija
5/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhearvot kirjoitti:

Vaimon tehtävä on hoitaa aamupala klo 7, lounas klo 11 ja päivällinen klo 17. Välissä voin kahvit keittää jos tekee mieli. Vaimo juo keittiössä teensä.

Iltaisin vaimo tiskaa ja pyykkää ja minä juon olutta, viiniä tai viskiä nojatuolissa.

Seksiä harrastetaan aina kun minun tekee mieli. Jos vaimo ei haluta, niin voin harrastaa seksiä muiden kanssa.

Oikeasti sä olet työtön, kirjoittelet kunnan vuokrayksiöstä ja harrastat seksiä kätesi kanssa.

Vierailija
6/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhearvot kirjoitti:

t. 50-luku

( mutta mulle sopisi tuo, jos mies tosiaan toisi leivän ja maksaisi vapaaehtoista eläkettä mulle)

Vierailija
7/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko sitä kutsua säännöksi, kun kyse on ihan keskinäisestä sopimuksesta, mutta molempien mielestä seksi kuuluu vain keskinäiseen suhteeseemme eli sitä ei harrasteta muiden kanssa. En nyt äkkiseltään keksi muita sääntöjä tai rajoja, ehkä kerrot vähän lisää siitä, millaisia itse ajattelet parisuhteissa olevan?

Vierailija
8/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Snapchattia eikä h*roille saa laitella viestejä. Ex-panot pois kaverilistoilta.

Vierailija
9/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään niin että toiselle ei aiheuteta tarpeettomasti pahaa mieltä ja ajatellaan asioissa myös toisen parasta. Noilla kun menee niin ei tule juuri mitään pahaa tehtyä.

Vierailija
10/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut ajatella mitään ihme rajoja tai  sääntöjä. kahden täysipäisen ihmisen vapaaehtoisuuteen ja rakkauteen perustuva suhde on kyseessä. Ei tarvetta asettaa rajoja toiselle. Luottamus itsestäänselvyys muutenkin. 

Vierailija
11/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten kanssa ei pussailla eikä paneskella. Liian tiiviisti ei aleta olee tekemisissä uusien nais ja miestuttavien kanssa.

Vierailija
12/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitään sääntöjä. Rakastetaan myötä- ja vastamäessä.

Vierailija
13/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaostokset maksetaan puoliksi, mutta myös se valmis, kokattu ruokakin jaetaan puoliksi, eikä niin että mies rohmuaisi siitä sneakysti sitä 70%. Siirrän erilliseen kattilaan oman puolikkaani koko keitosta, laatikkoruoka keskeltä poikki.

Vierailija
14/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aika perus "säännöt":

- Traditionaalinen monogaminen suhde: Ei pussailla tai harrasteta seksiä tai muuta intiimiä kanssakäymistä suhteen ulkopuolella.

- Rahat: Jos suunnittelet käyttäväsi suurempia summia (1000e tai yli) hankintoihin ilmoita asiasta puolisolle etukäteen. Ettei mene budjetti yli (kts. seuraava kohta).

- Rahat 2: Kummallakin on omat rahat, joita käytetään yhteisiin hankintoihin kommunismin periaatteella (Kumpikin maksaa minkä pystyy - kumpikin saa minkä tarvitsee). Omia hankintoja sitten oman halun mukaan jäljellä olevilla rahoilla/omilla säästöillä (edellinen kohta huomioiden).

- Fyysinen seuranta: Jos olet poissa kotoa myöhään tai yön yli ilmoita puolisolle, mielummin etukäteen, suunnitelma, ettei hän turhaan huolestu.

Vierailija
15/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi sopimus: kotona ei ole pakko tehdä mitään, koti on lepopaikka.

Hyvin on toiminut kohta 20 vuotta.

Vierailija
16/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä lähes 25 vuotta ja ei meillä ole periaatteessa mitään sovittuja sääntöjä. Rakastamme toisiamme, olemme toistemme parhaat ystävät ja molemmille perhe on tärkein asia. Tosi hyvin on mennyt ja onnellisia olemme. Juttelemme hyvin paljon ja koko perhe on tasapainoinen ihana perhe.

Pitäisikö meidän alkaa sopimaan jostakin säännöistä tähän hätään?

Vierailija
17/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidoissa ei mennä nukkumaan, vaan ne selvitetään ensin.

Vierailija
18/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole omia menoja. Ei nyt kumpaakaan missään baarissa enää kiinnosta käydäkkään. Kun mennään, mennään yhdessä.

Tietenkään ei petetä.

Kerrotaan kaikki toiselle rehellisesti. Jos joku aikoo uskoutua minulle, jostain salaisesta asiasta, ilmoitan, että kerron vaimolle kuitenkin. Toki asia jää kahden tietoon.

Rahat on yhteiset. Kaikista hankinnoista keskustellaan. Tämä on helppoa koska olemme olleet yhdessä nuoresta asti, jolloin kummallakaan ei ollut mitään. Seurusteluaikana se osti bensaa, tai röökiä, tai kaljaa kummalla sattui olemaan. Yhteiset rahat on seurausta siltä ajalta. Tämä sopii meille. Ymmärrän jos vanhemmalla iällä lähtee uuteen suhteeseen, niin asia on eri.

Seksistä ei kieltäydytä. Sitä onkin sitten päivittäin. Ei tämäkään mikään sovittu sääntö ole, mutta näin se vaan on mennyt.

Ei kadehdita puolisoa.

Arvostetaan toisen mielipidettä

Ei puututa johonkin ajamattomiin karvoihin, tai resuisiin vaatteisiin.

Tässähän näitä

M42

Vierailija
19/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaostokset maksetaan puoliksi, mutta myös se valmis, kokattu ruokakin jaetaan puoliksi, eikä niin että mies rohmuaisi siitä sneakysti sitä 70%. Siirrän erilliseen kattilaan oman puolikkaani koko keitosta, laatikkoruoka keskeltä poikki.

Naisiaan taloudellisesti hyväksikäyttävät miehet ovat käyneet alanuolittamassa tätä tai ne bimbonaiset, jotka tyhminä näitä syöttöporsaitaan ilmaiseksi syöttävät. :D

Vierailija
20/53 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni teitittelee minua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän