Alan käyttää maskia heti kun...
Heti kun yhteiskunta ne minulle tarjoaa! Itse en aio ostaa yhtä ainutta!
Kommentit (36)
Sama juttu! Ilmaisia maskeja odotellessa!
Ajatteli toimia samalla periaatteella silmälasien kohdalla.
Olen puolisokea, mutta laseja en käytä ennenkuin yhteiskunta hommaa ne minulle.
Minulla on oikeus törmäillä ihmisiin ja ylittää katu vaikka en näekään tulevia autoja.
Minulla on perustuslaillinen oikeus aiheuttaa tuhoa itselleni ja ympäristölleni :-)
Nää huutelut osoittaa suomalaisen holhousyhteiskunnan ja sosiaaliturvan huonon puolen. On vain oikeuksia, ei velvollisuuksia eikä vastuuta. Itse ei kanneta mitään vastuuta vaan yhteiskuntaa huudetaan apuun ja maksajaksi. Ilmeisesti myös liikkuisit ulkona alasti jos Kela ei kustanna sulle vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Nää huutelut osoittaa suomalaisen holhousyhteiskunnan ja sosiaaliturvan huonon puolen. On vain oikeuksia, ei velvollisuuksia eikä vastuuta. Itse ei kanneta mitään vastuuta vaan yhteiskuntaa huudetaan apuun ja maksajaksi. Ilmeisesti myös liikkuisit ulkona alasti jos Kela ei kustanna sulle vaatteita.
Kyllä kai perhettä, tuttavia olevalla ihmisellä on jonkinlaista vastuuntuntoa läheisiään kohtaan.
Yhteiskuntaa apuun huutavat taitavat olla niitä totaalisyrjäytyneitä mielenterveysvammaisia ihmisiä.
3kpl kangasmaskeja on kyllä hankittu, varmuuden vuoksi, mutten usko, että käytän, ellei tule ihan pakko, enkä välttämättä silloinkaan, kun ei kulje henki kunnolla, eikä rillit huurussa ole mukava kulkea ..
Ilmaisia maskeja kaipaavat vähävaraiset voivat olla yhteydessä paikalliseen ruokajakeluun, sosiaalitoimistoon, ja/tai diakoniatyöntekijään. Varmasti joku taho osaa neuvoa, mistä voitte maskeja noutaa, ja milloin, tarvittaessa neuvotella hakuajankohdasta.
Pesettekö kätennekin vasta, kun yhteiskunta kustantaa veden ja saippuan?
Helsingissä jaetaan maskeja 3:ssa paikassa joihin jokaiseen pitää meiltä päin mennä kahdella eri kulkuneuvolla. En ole käyttänyt julkisia viime helmikuun jälkeen joten en todellakaan lähde hakemaan koronaa niistä. Teinit opiskelevat ja kun suositus niihin tulee, en tiedä millä ihmeen rahalla ostan niitä maskeja kun nytkin on aivan järjettömän tiukkaa.
Tarjoan sitten käytettyjä maskeja päivälliseksi?
Alan käyttämään silloin, kun baarit suljetaan. Ja opiskelijat eivät enää juhli isoilla porukoilla. Koska se, että käytän maskia näön vuoksi on ihan naurettavaa. Nyt koko homma näyttäytyy lähinnä pelleilyltä. Tartuttavimmat paikat ovat auki, eikä tartunnan saaneet suojaudu ja minä joka elän aika eristäytynyttä elämää, niin minun tarvitsee käyttää maskia jotta yhteiskunta saa sen valheellisen turvallisuuden tunteen ja maskeja ryöstöhinnoilla myyvät saavat lisää rahaa.
Hyödytöntä. Korona on harmittomampi kuin tavallinen influenssa. Vedätkö maskin päähäsi sitten influenssojen takia myös?
Pidän vaatteita julkisilla paikoilla vasta kun yhteiskunta ne minulle ostaa! Niih, siitäs saitte!
heti kun keksivät miten voin käyttää maskia silmälasien kanssa niiden huurtumatta. Nim. puolisokea muutenkin lasien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän vaatteita julkisilla paikoilla vasta kun yhteiskunta ne minulle ostaa! Niih, siitäs saitte!
Miksi pitää maskia mistä ei ole mitään hyötyä? Varsinkaan koronan takia joka on osoittautunut normaaleja kausisinfluenssoja vähemmän vaaralliseksi.
Aivopestyjen hysteriista höpötystä maskeista.
Kukin tavallaan, mutta kannattaa pitää mielessä, että niiden omien valintojen mukana tulevat myös ne seuraukset. Vai selitelläänkö silloinkin vaatien yhteiskunnalta apua, ja tukea, mielellään kotiovelle kultalautasella kannettuna .. ??? ..
Ja maskiSUOSITUS on todellakin VAIN SUOSITUS.
Kaikki eivät edes voi käyttää maskeja ..
Aiotko sairastaa koronankin heti kun saat sen?
Vierailija kirjoitti:
Kukin tavallaan, mutta kannattaa pitää mielessä, että niiden omien valintojen mukana tulevat myös ne seuraukset. Vai selitelläänkö silloinkin vaatien yhteiskunnalta apua, ja tukea, mielellään kotiovelle kultalautasella kannettuna .. ??? ..
Kaikki eivät edes voi käyttää maskeja ..
Mitkä seuraukset? Tautina tämä on toistaiseksi osoittautunut tavallista kausiinfluenssaa kevyemmäksi.
Maskisuositukset ja pakot ovat eräänlaista totalitarsimiin kuuluvaa pakottamista. Marxilaista kollektivismia millä pyritään tukahduttamaan yksillöllisyytta.
PsyOp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät edes voi käyttää maskeja ..Mitkä seuraukset? Tautina tämä on toistaiseksi osoittautunut tavallista kausiinfluenssaa kevyemmäksi.
Miksi te vähiten asioista ymmärtävät huudatte aina kovimmalla äänellä?
Vain Suomessa, hyvinvointivaltion hemmottelema ihminen, voi puhua kuin ap. 😂
Ajattelin toimia samoin ja kyllä sitten yhteiskuntaa harmittaa kun kuolen koronaan, not.
Kyllä sitten yhteiskunta on kusessa kun tartutan koronan vanhempiini/isovanhempiini, not.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, on vanha sananlasku ja alan uskoa sen todeksi.
Itseasiassa tyhmyydestä (trollihan Ap on, mutta ehkä jossain toimii samanlainen järjen jättiläinen) kärsii pandemiatilanteessa koko ympäröivä yhteisö.