Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako exän kanssa pettää?

Vierailija
24.09.2020 |

Lasketaanko se pettämiseksi jos olen suhteessa ja harrastan seksiä silloin tällöin lapseni äidin kanssa? Hänellä ei ole miestä ja minä olen ollut uudessa suhteessa vuoden ajan mutta seksi exän kanssa on vaan nii tajunnanräjäyttävää.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo just. Mitäs luulet. Ookkonätyhmä?

Vierailija
2/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lasketaan juuri siksi mitä kumppanisi kanssa sovitte. Ei ole olemassa mitään lakia, joka määrittelisi mikä on pettämistä ja mikä ei. Suhteita on erilaisia. Juttele siis kumppanisi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kysyn vakavissani. En suhteeseen exän kanssa enää halua, vain seksiä. Minulla nyt ihana nainen jonka kanssa haluan olla mutta seksi vaan exän kanssa aivan mieletöntä. En koskaan saa nykyiseni kanssa samanlaisia orgasmeja

Vierailija
4/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisosi on tästä tietoinen ja häntä ei haittaa, niin kyllä saa.

Vierailija
5/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa, mutta kiinni ei saa jäädä, eikä varsinkaan myöntää!

Vierailija
6/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lasketaan juuri siksi mitä kumppanisi kanssa sovitte. Ei ole olemassa mitään lakia, joka määrittelisi mikä on pettämistä ja mikä ei. Suhteita on erilaisia. Juttele siis kumppanisi kanssa.

Miten tollanen asia edes otetaan puheeksi? Nainen ei ole mustis mutta Voinko vaan läväyttää kysymyksen pihalle?

Vierailija
7/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ex on ollut tällä välin eri väristen kanssa? Ajattele sitä,!!!!!

Vierailija
8/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä oma pääkoppa sanoo? Olisiko uuden suhteen kumppanilla sama oikeus? Jos ei, ei sinullakaan ole. Tai teidän tulee sopia, että exien kanssa peuhaaminen on okei.

Vierailija
9/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän paneminen juuriha on pahimman sortin pettämistä, yhtä paha ku panisit nyksän siskoa. Naiset ottaa eron seuraavana päivänä tollasen takii, ainakin jos on kyseessä itseään kunnioittava nainen.

Vierailija
10/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisosi on tästä tietoinen ja häntä ei haittaa, niin kyllä saa.

Olisiko kyseessä sitten melkein jo avoin suhde?

Vierailija
11/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä oma pääkoppa sanoo? Olisiko uuden suhteen kumppanilla sama oikeus? Jos ei, ei sinullakaan ole. Tai teidän tulee sopia, että exien kanssa peuhaaminen on okei.

No joo ei se kivaa olisi, en haluaisi muita miehiä lähelle mun naista mutta se on itsekin sanonut että saanut parasta seksiä multa niin en näe syytä miksi haluaisi seksiä muualta. Ja muuten meillä menee todella hyvin

Vierailija
12/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tietty ehdottaa että harrastatte äidin kanssa vain suuseksiä ja kuusysii, se kun ei ole teknisesti pettämistä. Sellast kivaa stressin purkua vaa ku saa tyhjentää kassit muijan suuhun

Vierailija
13/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta älä kerro nykyisellesi. Naiset eivät näitä asioita ymmärrä, eikä siitä seuraisi mitään hyvää.

Vierailija
14/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tietty ehdottaa että harrastatte äidin kanssa vain suuseksiä ja kuusysii, se kun ei ole teknisesti pettämistä. Sellast kivaa stressin purkua vaa ku saa tyhjentää kassit muijan suuhun

Kenen mielestä 69 toisen kanssa ei ole pettämistä? Vai oliko sarkasmia?

Vierailija
15/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutelma että kuulutte siihen sakkiin joka huseeraa sinne ja tänne. Taitaa nyksäkin käydä jossain. Eli jos sulle sopii että nyksäsi myös eksänsä kanssa niin miksipä ei, kivaa kaikilla ja silleen. Itselleni olisi ehdoton ei.

Vierailija
16/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta älä kerro nykyisellesi. Naiset eivät näitä asioita ymmärrä, eikä siitä seuraisi mitään hyvää.

No mäki mietin tätä kun naiset sekottaa tunteet liian nopeesti seksiin. Kun ei mulla ole tunteita exään ihan vaan lihallista halua.

Vierailija
17/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tollanen asia edes otetaan puheeksi? Nainen ei ole mustis mutta Voinko vaan läväyttää kysymyksen pihalle?

Miksi asian puheeksiotto on mielestäsi vaikeaa? Tämähän oli aloituksestasi päätellen ihan normaali juttu. Ei normaaleista jutuista puheeksiottoa pidä jännittää.

Vierailija
18/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asian puheeksiotto on mielestäsi vaikeaa? Tämähän oli aloituksestasi päätellen ihan normaali juttu. Ei normaaleista jutuista puheeksiottoa pidä jännittää.

No kun sitähän kyselen että onko pettämistä vai ei kun itse en pidä sitä koska ei ole tunteita vaan ihan vaan seksin takia exän kanssa olen ollut.

Vierailija
19/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kysyn vakavissani. En suhteeseen exän kanssa enää halua, vain seksiä. Minulla nyt ihana nainen jonka kanssa haluan olla mutta seksi vaan exän kanssa aivan mieletöntä. En koskaan saa nykyiseni kanssa samanlaisia orgasmeja

Onko sinulle ok, jos nykyinen naisesi kävisi harrastamassa seksiä entisen komean ja seksikkään poikaystävänsä kanssa? Sen ainoan miehen, joka on koskaan saanut naisystäväsi laukeamaan? Miehen, jonka paneminen saa naisesi aivan hurjaksi? Sinussa ei olisi naisellesi mitään varsinaista vikaa, seksi vaan on kanssasi laimeaa. Olisitko tyytyväinen?

Vierailija
20/49 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä varmaan nykyisen kumppanin kanssa kannattaa puhua ennakkoon. Olet pian kahden naisen loukussa ja kyselet neuvoja, miten ex ei kertoisi nyxälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän