Saako exän kanssa pettää?
Lasketaanko se pettämiseksi jos olen suhteessa ja harrastan seksiä silloin tällöin lapseni äidin kanssa? Hänellä ei ole miestä ja minä olen ollut uudessa suhteessa vuoden ajan mutta seksi exän kanssa on vaan nii tajunnanräjäyttävää.
Kommentit (49)
Aloitus on typerä. Pettäminen on aina pettämistä, vaikka sen voissa paistaisi. Seksiin exän kanssa luvan voi kysyä toki nyksältä, jos se on hänelle ok. Silloin tilanne on aivan eri. Exä voi olla se tuttu ja turvallinen vaihtoehto siinä tapauksessa, tietää mitä saa.
Syitä aina löytyy pettämiselle, kun oikein etsii, jokainen voi mennä peilin eteen ja katsoa siihen. Haluanko valehdella puolisolleni törkeästi? Miksi olen hänen kanssaan? Miksen voi kertoa hänelle mitä haluan? Rakastanko häntä?
Ei exän kanssa harrastettu seksi ole pettämistä kun kerran olette kuitenkin (oletettavasti) harrastaneet seksiä jo ennen kummankin nyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei exän kanssa harrastettu seksi ole pettämistä kun kerran olette kuitenkin (oletettavasti) harrastaneet seksiä jo ennen kummankin nyksiä.
Okei. Elin voin vapaasti paneskella ex naisteni kanssa, olinpa uudessa suhteessa nykyään tai sinkku?
Kiitos, mukava tietää :)
Täytyypä laittaa huomenna viestiä...
Kyllä tällaisia miehiä valitettavasti on olemassa, oli tämä provo tai ei. Minä harrastin seksiä varatun exäni kanssa. Ei kuulemma katunut, eihän se pettämistä ollut 🤦🏻♀️
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tällaisia miehiä valitettavasti on olemassa, oli tämä provo tai ei. Minä harrastin seksiä varatun exäni kanssa. Ei kuulemma katunut, eihän se pettämistä ollut 🤦🏻♀️
Sama täällä. Exän kanssa aina päädytään sänkyyn kun käy lapsia katsomassa. Mä tietty kärsin tästä koska haluisin miehen takaisin vaikka tajuan ettei kannata mutta mies haluaa olla uuden tyttönsä kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo just. Mitäs luulet. Ookkonätyhmä?
En kysyn vakavissani. En suhteeseen exän kanssa enää halua, vain seksiä. Minulla nyt ihana nainen jonka kanssa haluan olla mutta seksi vaan exän kanssa aivan mieletöntä. En koskaan saa nykyiseni kanssa samanlaisia orgasmeja
Voiko tämä olla tottakaan?!
Vierailija kirjoitti:
Siis tällanenkin provo uppoo täällä? Nyt en ihmettele mitään.
Kertoo paljon palstan lukijoiden ja varsinkin kirjoittajien älyllisestä kapasiteetista. Tiedän kyllä että on olemassa todella tyhmiä ihmisiä, mutta ap on jo niin omaa luokkaansa, että eiköhän Porvoosta kajahda taas. Se mikä saa ihmiset tällaista sontaa vääntämään nettiin harrastuspohjalta on mulle mysteeri.
Tottakai saa, eikä sen niin väliä, kenen exä on kyseessä tai nyksä...